Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Investeringer: #<Tag:0x00007f740e823c80>

God kjøpsanledning dette skulle man tro.
Fikk noen på 7,49.

Noen som sitter på sanntid full ordredybde?(jeg har bare 5 nivå)
Ikke utenkelig at selger siste dagene er ferdig

TRVX.docx (54,5 KB)

Sanntid fra Norne i øyeblikket

2 Likes

Flott, tusen takk.
Ser det ligger fortsatt en brukbar stor post på 7,65, men det kan være at denne fjernes dersom kursen kryper oppover igjen.

1 Like

Jepp, ikke umulig.

Husk at det mye manipulering av ordrebildet i Trvx. Lett å se på dager med lite omsetning, bare til å prøve seg med kjøps/salgsposter litt over og under ask/bid.

1 Like

Salgsviljen er svært begrenset om man ser bort fra de siste dagers bestemte stunts, bare så forbannet at kjøperne også holder seg borte

Mange som har brent seg på denne aksjen på den mørke ferden fra 36 til 4 kr. Masse spøkelser har dukket opp underveis

1 Like

Ja, jeg kan skjønne det. Mange som gjorde det samme i Biotec Ph også.
Kjenner ikke hele historikken til Targo, men antar at hovedårsaken til det var det som skjedde rundt TG?

1 Like

Det er en helt forferdelig historie med kommunikasjon og timing arbeid så elendig at man ikke skulle tro det var sant

Akkurat, ja slikt er sterkt beklagelig og uheldig og henger med selskapet i lange tider.

1 Like

Kan selvsagt ikke direkte overføres til dette, men husker vi kjørte noen service kurs for våre sjåfører i den tiden jeg jobbet i bussbransjen(20 år siden)
Da var det slik at dersom du som sjåfør gjorde 1 EN feil ovenfor dine passasjerer i turbussen, måtte du gjøre 12 Gode/positive ting for å komme ajour igjen.

Hva snakker du om her?

Jeg er også inne i Targovax, men uansett hvor positiv man er til fremtiden her så kan ingen påstå noe annet enn at livet som trvx aksjonær hittil har vært mørkt. Ingen andre aksjer har kostet meg mer. Orker ikke begynne å liste opp alt sammen her, men det har vært krøll hele veien siden de positive TG resultatene (68% overlevelse) som sendte aksjen opp over 30 kr.

1 Like

De har lagt ned TG et par-tre ganger… bare det er en prestasjon i seg selv, når de egentlig aldri har ment å legge ned, som i avvikle.

2 Likes

Den historien kan fint overføres hit. Men så lenge det er håp så er dagens kurs såpass fristende at jeg spiller litt for å prøve og ta igjen det tapte

Jeg mener også definitivt at dagens inngang må være meget gunstig så får vi avvente utover i juni nå, håper og tror det kan bli meget spennende.
Ellers er det selvsagt ikke noe å feste seg med noe nedgang på lavt volum. Kortsiktig støy.

Slikt tenkte mange også i 2016 da kursen var på vei opp. Viktig å innrømme at det er sin egen feil og ikke lete etter syndebukker. Satser på at du får rett denne gang :pray:

1 Like

Det du sier stemmer jo ikke.

At TG ble lagt på is skyldes Folfirinox-studiet, ikke krøll.

Forøvrig så har ting gått på skinner siste året i Targovax med solid rekrutteringshastighet.

Kursfallet skyldes i all hovedsak TG, ingenting annet.

5 Likes

Begge deler er riktig. Kommunikasjonskrøll rundt TG, samtidig som de har gjort nesten alt rett etter det. Jeg er veldig positiv til T og har økt i dag på 7.4x. Har god tro på at vi går inn i juli med BP-avtale om CPI-spons og gode meso-data.

2 Likes

Befinner meg i samme båt som Bingo. Har aldri realisert så store tap som her, men har aldri hatt så mange aksjer her som nå.