Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Targovax enters collaboration with Leidos to add checkpoint inhibitor functionality to ONCOS viruses

17 Likes

Er det nå det snur? :v:

2 Likes

Så … Igjen avtale med små aktører?!
Ingen BP ville skaffe dem CPI ?!?!

Targo skal bli en cpi.Det dette betyr?

Leidos har market cap 150 mrd, så det er ikke noe liten aktør.

Synes det som skjer i Targo er veldig spennende om dagen. De har mye på gang - plutselig smeller det skikkelig her, så som PCIB så anbefaler jeg alle å iallfall ha en lyttepost i Targo.

13 Likes

Du misser pointen her. Dette er en aftale omkring videreudvikling af ONCOS, ikke et sponsorat af et studie.

Jeg har længe spekuleret i om DNA kunne være “carrier” af CPI og dette bekræfter ganske elegant at ONCOS er en generel platform.

edit: så får vi se hvor heldigt de tidligere dages salg har været i lyset af denne melding.

4 Likes

Smart. Samarbeid både i kina og over dammen.

Up and coming i biotek de her?

3 Likes

Dette er next gen Oncos med next gen CPI.

At det er en liten aktør betyr nada. Også Merck og AZ var en gang oppstartselskap der grunderne levde på havregryn og store fremtids-vyer.

4 Likes

Leidos : 32 000 ansatte.

2 Likes
8 Likes

Bare en liten devesjon av Leidos driver med biotech! Så perdefinisjon er de ikke BP!

1 Like

Nei, det er sant. Men det er vel ingen som har nevnt BP her bortsett fra deg eller?

Kategori: ONCOS 2.0

Her ligger kruttet i denne meldingen.

Dette betyr i praksis at dersom dette lykkes så vil Oncos 2.0 har potensial til å oppnå samme virkning som Oncos 1.0 + CPI.

Videre*:

  • TRVX trenger ikke ekstern CPI-aktør for å få Oncos til å virke i nye indikasjoner
  • færre aktører å dele inntekt med
  • økt inntjeningspotensial for TRVX

(*påstandene over basert på mange forutsetninger og best case)

9 Likes

Ikke misforstå! Jeg er stort sett i biotech, og trvx er 10% av min portfolje! Men hadde forventet det minste med at Merck skulle komme med gratis Keytruda eller noe sånn!
Per definisjon betyr meldingen extra utgifter og nye trial! I realitet blir det phase 1,2,3 for det evt. nye produktet! :grimacing:

Det blir: +10% opp i dag, tradere koser seg og så … tilbake til 7tall ila neste uke !!!

2 Likes

Er ordet oppkjøp verdt å nevne i denne sammenheng?

Eh…det er lenge til det blir snakk om ekstra utgifter og diverse faser…
Dette er ikke meldingen om partner som vi venter på, men en bonusmelding.

1 Like

Vær så god: orderdybde…

Du misforstår meldingen; dette har intet at gøre med sponsorat af CPI for de kommende pivotale studier (mesothelioma, melanoma etc.) og der er ingen grund til at baisse perspektivet på denne melding.

Det er selvfølgelig udpræget positivt at selskabet formår at engagere et selskab af denne størrelse og det er selvsagt kun noget der kommer en aftale ud af, fordi der er mega kasse gemt i teknologierne.

edit: meldingen er i hvert fald 7,70 NOK værd, ser det ud til.
edit: 7,85 …
edit: 7,97 …
edit: lugter at støtte på 7,50 going forward efter de sidste dages sell off.

5 Likes