Bare å starte å kjøpe det, så kanskje flere følger etter =)
Topp 50 øker fortsatt, så kommer mer på stabile hender.
Bare tålmodigheten som gjelder i TARGO
Handle på nedgangen!
Hva er neste trigger nå?
Har vi noe dato å se frem til?
Det gjør vondt😢
Ja, emisjonspraten drepte dessverre Targovax.
Hadde vært en grusomt fin hevn hvis de hadde landet en deal på Oncos-2xx slik at emisjon aldri blir et tema igjen;)
Det eneste som kan trigge aksjen er en avtale som genererer penger til selskapet. Selv gode data i Melanom vil ikke trigge kursen uten at finansieringen er avklart.
Det kommer helt an på hvor gode data de leverer
Tror ikke finansiering blir noe problem hvis dataene i melanom er best i denne indikasjonen! De trenger å vise litt bedre en i cohort 1, det vil fjerne mye tvil rundt selskapet.
Ja, sålang var alt oppe på 8 et gedigen bomkjøp, men om data blir som forventet då løser det seg likevel.
Og husk : en må nok ha lange briller på , det har sikkert Merck🙂
De må hvertfall starte med å rapportere riktig data fra konkurrentene når de sammenligner:
CMP-001 in combination with pembrolizumab: The RECIST ORR in patients who received the 0.01% PS20 formulation was 25% (21/83; 95% confidence interval 16%-36%), including 6 complete responses and 15 partial responses.
Så 1 CR per 13 pasient… (7% CR ratio)
Topp 50 øker fortsatt, så blir mindre aksjer å kjempe om når vi får meldinger…
InVivo,
Ja, emisjonspraten drepte dessverre Targovax.
Hva kan ØS og du forvente når han går ut til TDN og forteller at de sitter 24/7 og vurderer det rette øyeblikket for å sette en emi. Aksjekursen har i lang tid vært preget av usikkerheten selskapet selv har skapt både i handling og ord, og forsvinner ikke av seg selv.
Antivelen,
Hva er dine konkrete anbefalinger og forslag til selskapet “going forward” som du mener vil bedre dagens situasjon?
Litt bedre…mon tro det. Spørs om det ikke må være overbevisende data som feier all tvil til side. Hva nå det er.
Cinvest,
Jeg slutter meg til hva The Observer tok opp i et innlegg ovenfor, som jeg også kommenterte.
Men først og fremst handler dette om tillit, når markedet ikke lengre er villig til å betale for det en selger, er det bare en forklaring, markedet stoler ikke på selgeren. ØS skulle ha trått til siden den gang aborum mf forlangte hans avgang, aborum har tilgitt, det generelle markedet har ikke.
… jeg er på kanten til at ændre mening; det her går ikke i længden; er egentlig på køberen med ca. 15 - 20.000 stk men afventer kursudviklingen … ser ingen grund til at betale overpris, når andre aktionærer ønsker at sælge med rabat.