Når de får med seg Merck på 1L studie og Leidos så har de klart å markere seg på kartet. AZ er allerede med og leder et studie med ONCOS, så at noen tror på ONCOS fra industrielt hold mener jeg er svært godt dokumentert.
@Boms, det er slike ting jeg mener krever en redegjørelse fra ledelsen, slik at investorene kan se sammenhengen mellom børsmeldinger og ettertiden. Nå tror vel “alle” at dette er et selskap som strør seg om med positive børsmeldinger før emisjoner; ref Zelluna og Parker, som i ettertiden egentlig bare var haussing før emisjon.
Selskapet MÅ ta utfordringen og vise til at de inngår avtaler med verdi for selskapet, og at det skjer noe også i etterkant. Når det blir helt stille etterlater de et vakuum, og prisen må de betale nå. De har klart å vise til både gode avtaler og vist til sterke data de siste månedene, men kursen er ned fra 9.30 til 6.9. Alle som sitter i managementet i Targovax må klare å se at 1 + 1 = 2, og at de er blitt “gjennomskuet” på sin strategi.
Hvis de mener at så ikke er tilfelle; dette ikke haussemeldinger men relevante avtaler med substans, da bør de også kunne ta seg tid til å fortelle eierne sine hva disse avtalene har og forhåpentligvis skal lede til.
(Det verste er om selskapet forblir i den posisjonen at investormarkedet ikke tror de kan stå inne for tidligere børsmeldinger. Uten nødvendig tillit uteblir også en god verdsettelse, noe vi ser pr i dag)
Understreker at jeg ikke sier dette for å være negativ eller baissete, men rett og slett fordi jeg som aksjonær med en beholdning som er mer enn stor nok for meg begynner å bli små-frustrert over utviklingen vi ser. Noen / noe må adresseres, og en reality-check overfor markedet med eventuell utrydning / parkering av ikke-relevante avtaler hadde vært på sin plass. Hva er Targovax nå, hvor skal de innen de neste to til fire årene basert på det de har børsmeldt siste to år?