Det å legge 105000 som åpen ordre, betyr vel gjerne at noen ønsker en lavere kurs?
Jeg har ikke vært aktiv i denne gruppen på en stund, men har dere sett youtube-klippet hvor wiklund forklarer meso-data? Man blir en del klokere av det klippet
The Observer: En grunn til at det ikke foretas innsidekjøp kan vel være at styret og ledelsen sitter på for mye infor om foreløpige melanom data?
Forøvrig var det en interessant artikkel på Redeye.se for noen dager siden om oppkjøp av biotech selskaper. Det fremgikk av artikkelen at i de 5-6 siste årene var det gjennomsnittlige antall oppkjøp av biotech selskaper,som ikke hadde produkter i markedet, ikke mer enn5-6 stykker utenfor USA.
Det ble også opplyst at det foretas en del oppkjøp av selskaper som kun er kommet i preklinisk fase.
Viralytics var vel i fase 2 da de ble kjøpt opp.
For min del tenker jeg at dersom melanom dataene er gode så er det ikke usannsynlig at Merck kan ønske å kjøpe selskapet etter at data er ferdigstilt senere i 2020. I tillegg til 2 potensielle registreringsstudier i meso og melanom har Targovax spennende prekliniske data og nylig inngåtte forskningssamarbeid. I tillegg kommer TG.
Jeg vil anta at exit strategien til Healthcap vil styre tidspunkt for et eventeult oppkjøp. Men det er mange små biotech selskaper som gjør seg lekre for BP så statistisk sett er oddsen for at Targovax blir kjøpt opp høy såvidt jeg kan forstå.
The Observer,
(Hvis jeg leste svaret fra Ø.S riktig, så mener han at markedet ikke forstår de gode dataene som har kommet.)
Det han skrev var: “En viktig oppgave for oss i ledelsen er å tiltrekke oss aksjonærer som forstår data og reflekterer verdiskapingen i kursutviklingen. Det er pågående jobb. Småaksjonærene kan overreagere og underreagere på nyheter”.
Siden det har gått en tid siden meldinger har vel både overreaksjonen og underreaksjonen lagt seg, men vi siger videre. Å legge ansvaret på de minste for kursutvikling er vel et stykke fra virkeligheten, men det er godt å høre at de prøver å tiltrekke seg noen som forstår og verdsetter dataene. Siden dette er en viktig for ledelsen og særlig for oss aksjonærer håper jeg de leverer på oppgaven etter hvert.
Personlig tror jeg det er motsatt, en eventuelt stor langsiktige investor som forstår dataene og i tillegg ønsker en stor bit av selskapet så billig som mulig vil neppe bidra til kursstigning når de vet at en emisjon er på vei.
Jeg har tatt summen jeg kunne tenke meg å tjene, og delt den på antall aksjer jeg har. Derfor 5000 kr. Var innom et kursmål på 10.000 kr en periode, men jeg følte det ble litt voldsomt.
En liten avstemning om hva folket mener om CEO Øystein Soug sin jobb i Targovax så langt:
-
Terningkast 1
-
Terningkast 2
-
Terningkast 3
-
Terningkast 4
-
Terningkast 5
-
Terningkast 6
0 stemmegivere
Overrasket over så at så mange gir han terningkast 1.
Jeg er mer overrasket over at det er noen som gir han 6
Artig at folk har så vanvittig forskjellig oppfatninger.
Noen følger kun med på kursen, mens noen følger med på hva han har oppnådd?
Gir 6’er ene og alene som motpol til trollene som gir 1
Hvordan kan man gi sittende styre og stell stryk karakter? Har de ikke levert på guidingen? Har de ikke tatt konsekvensen av begrenset kapital og prioritert korrekt? Har de ikke landet svært viktige avtaler?
Eneste grunnen til at man ikke er super fornøyd med Trvx er at kursen ligger her nede og suller i påvente av at dagens aksjonærer ser verdien av det som er gjort. Hadde kursen vert på 50 tallet så hadde det vert halleluja stemning her…
Edit: og by the way, er du så misfornøyd så selger du aksjene dine og kommer deg videre. Alternativt er å kjøpe såpass mye at man kan stille opp på general forsamling og si hva man mener der. ( det holder med 1 aksje)
Det har du nok rett i.
Oncolytic Virus Immunotherapy
Engineering, Developing and Commercializing Oncolytic Virotherapy
AUGUST 10-11, 2020
strålende -aksjer
Mon ikke der snart kommer en Update fra den nye styreleder. Det tror jeg…
den ser ikke mye posetiv ut i disse dager
Og måske du kunne indvie os andre i, hvad denne opdatering består af?
Dette forumet er det jo ikke snakk om å uttrykke følelser. Hakket før eg slettet insidermedlemskapet, noen som er så himla arrogante at det er til å spy av
Gerne…Hvordan TRVX ser de forskellige scenarier for videre funding af pipeline.
…In 2018 the cancer vaccine business was spun-off to become IOVaxis Therapeutics. The company currently has two cancer vaccine IND applications waiting for approval by NMPA. …
http://cabsweb.org/widget/events/2608557/CABS+2017+Summer+BBQ/
En lignende undersøkelse ville trolig gitt MJ 80-90% med terningkast 4, 5 og 6.
Dagens kurs ville fortsatt være 6.
Hvor vil du hen … ?