Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

den ser ikke mye posetiv ut i disse dager :frowning:

Og måske du kunne indvie os andre i, hvad denne opdatering består af?

Dette forumet er det jo ikke snakk om å uttrykke følelser. Hakket før eg slettet insidermedlemskapet, noen som er så himla arrogante at det er til å spy av

3 Likes

Gerne…Hvordan TRVX ser de forskellige scenarier for videre funding af pipeline.

…In 2018 the cancer vaccine business was spun-off to become IOVaxis Therapeutics. The company currently has two cancer vaccine IND applications waiting for approval by NMPA. …

http://cabsweb.org/widget/events/2608557/CABS+2017+Summer+BBQ/

4 Likes

En lignende undersøkelse ville trolig gitt MJ 80-90% med terningkast 4, 5 og 6.
Dagens kurs ville fortsatt være 6.
Hvor vil du hen … ?

Magnus Jäderberg forkortet JE … burde vært MJ
Selv om et flertall er fornøyd med ØS så er vi sikkert enige om at aksjekursen ikke er noe å skryte av. Vi får håpe på bedre tider og jeg begraver herved stridsøksa.
God sommer :sunny:

3 Likes

JE er vel Jonas Einarsson, tidligere medlem af bestyrelse i selskabet og tilknyttet RadForsk.

2 Likes

Dette kommer til å bli bra!

JE er Einarsson ja, den forkortelsen betyr kun MJ for de med svært nære slektninger som foreldre :rofl:
Venter også utålmodig på at noe skal skje med Trvx, på tide med noe nytt nå ( og kursen kraftig opp :grin::+1:

1 Like

Kommer nok, selv om det kan gå en måned eller tre. Jeg tor det er god støtte rundt 6 kroner etter at vi brukte litt tid og volum på 5,50 - 6,00 kroner når vi snudde opp fra 3,50 i mars.

I morgen skal det plukkes aksjer, ingen grunn til å la seg psyke ut av tradere som rømte skuta for å lykkes i PCIB i stedet. Vi så hvordan det gikk…
Kunsten i biotek er sjeldent trading, men å vite hvorfor man skal eie de ulike aksjene og hva man kan forvente in the end.

Jeg skal ikke uttale meg negativt om PCIB, men det var priset til over 3 MRD. Targovax er priset til 600 MNOK og har satt kursen for 1L behandling i mesothelioma og har etter sigende bedre grunn til slippe til i melanom enn SoC ifølge de som forstår seg på behandlingsregimet.

Skal man noen gang tørre å bette på biotek-case, så er dette en særdeles spennende kandidat for vanvittig pay-off lander terningen med riktig side opp :ok_hand:

7 Likes

Til info så er targovax priset til 484 mill ser d ut som nå.
Ufattelig lavt!
men det har også sine grunner med håndteringen av emi kurser som har pågått her på chatten en stund . Samt redsel for neste …

Per nå ser det veldig stygt ut mtp emi , jeg skulle ønske de satt emi samme dag som partner ble meldt , og fått den på 8kr kanskje !

Med mindre de sitter med noen gullkort på hånd , som ikke er spilt ut ennå :stuck_out_tongue:

4 Likes

Ja, sjekker spent newsweb hver morgen for å se om det er kommet noen melding fra Targo. Ny skuffelse i dag, men er vel usannsynlig at det skjer noe stort midt på sommeren.

Samtidig så fortsetter topp 50 å øke hver dag, så noe positivt er det.

2 Likes

Har ikke tenkt over dette før. Men når man hører om startups og unicorns osv over i silicon valley, så er det et gjengs tema at det er en faktor som kan ligge og knuge hardt over selskaper hvis de fikk alt for høy prising i løpet av sine første finansieringsrunder, fordi dette blir vanskelig å følge opp over tid, og det lager et kjipt narrativ for selskapet at prisingen aldri går oppover.

Gjenkjennelig for våre yndlinger, selv om jeg snakker om private selskaper og ikke børsnoterte i eksempelet over.

2 Likes

Du vet du kan få sms-varsel i stedet for å sjekke selv? :slight_smile:

Ikke bare noe som skjer over there, det skjedde også med et firma jeg jobbet i her i Norge. Emisjon med frisk prising mot “venner og familie” i første runde, deretter kun surmuling og dårlig stemning på generalforsamlinger og store problemer med videre kapitalinnhenting.

1 Like

Ja, men er mer spennende å vente i spenning og sjekke selv :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

The Observer: Hørte på nytt siste radforsk intervju med Øystein Soug ( spilt inn for ca 2 måneder siden). Han gjentar at melanom studien er viktig som et proof of concept og at gode data, minimum ORR 25 prosent i cohort 2 kan gi grunnlag for single arm registreringsstudie med maks 100 eller kanskje bare 50 deltakere.
Skal man spekulere så er det vel mest sannsynlig at vi får melanom dataene før en eventuell emisjon? Blir dataene gode er jeg for min del ikke bekymret for en lav emisjonskurs. Det finnes jo også andre alternativer enn emisjon…
Gode data fra melanom vil vel også styrke mesotheliom studiet med Keystruda?

4 Likes

Er så lei av øretrillingen

Hvor mye kan de ha på bok nå? 100 millioner?
Priset til 480 millioner og har klinisk sammarbeid med Astra Zeneca, Sotio og Merck.

Det er det ikke often man ser! Og da uten å nevne TG.

7 Likes