Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Presentasjon på Taiwan!

Min Mandarin er ikke så sterk, men videoen begynner ved presentasjon av Oncos… :smiley:

12 Likes

Kult at de presenterer Oncos i Taiwan!

Resultatene er åpenbart blitt lagt merke til…

6 Likes

Gjennomgang av trvx sin presentasjon på SITC i 2019… synd vi ikke skjønner svaret på siste spørsmålene…

Videoen ble publisert i går.

Uansett, all pr er go’ pr :innocent:

1 Like

Ser videoen sier 2020 Post-SITC.










12 Likes
3 Likes

First published: 17 July 2020

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1002/jmv.26304

13 Likes

Direktelink til studien coverbildet illustrerer :blush:

Chimeric oncolytic Ad5/3 virus replicates and lyses ovarian cancer cells through desmoglein‐2 cell entry receptor

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1002/jmv.25677

2 Likes

CONCLUSIONS
In conclusion, these data showed that the dominant receptor for ONCOS‐102 binding and replication was DSG2 in these ovarian cancer cell lines. Furthermore, these data support the continued development of ONCOS‐102 for the treatment of ovarian cancer. We speculate that patients with ovarian cancer expressing DSG2 may be more susceptible to the oncolytic activity of ONCOS‐102 and other oncolytic AD5/3 vectors than those with EOC without detectable DSG2 expression.

Har du noen tanker rundt konklusjonen? Er den positiv? :joy:

Biooooooo markør :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Jo bedre man kan forutsi (vha biomarkører) hvilke pasienter som vil respondere på behandlingen og ikke, jo bedre resultater kan man oppnå. Om man har identifisert en markør er dette positivt.

2 Likes

Vi diskuterte så smått samarbeidspartneren Valo og deres studie med adenovirus på chatten i går. Også kommer det meldinger om at man nå jakter etter T-celle respons ifbm covid-19 https://www.valotx.com/article/valo-therapeutics-support-development-pan-coronavirus-vaccine

Edit: Må ta med at jeg fikk følgende svar fra selskapet når jeg henvendte meg til de tildligere: Jeg skjønner at du spør, siden dette samarbeidet også beskrives med et adenovirus. Men dette samarbeidet er vi ikke involvert i eller kjenner noe til.

Min kommentar til det er at jeg har vondt for å tro at ikke Valo ser på oncos når de som jobber i Valo har vert med å utvikle oncos, samt de har det liggende på nabobordet. Dette er jo selvsagt en ren spekulasjon fra min side og på ingen måte ne som er bekreftet!

5 Likes

Ja, særlig med tanke på at Vincenzo Cerullo er involvert, men de samarbeider også med Dnatrix, så trolig deres virus som testes ut.

1 Like

Vi får alle bare krysse fingrene for at ikke Pfizer vil ha kloa i Oncos når man ser hva interesse fra Merck, AstraZeneca, sotio og de andre gjør med kursen.

Pfizer har forøvrig en kjøpsopsjon hos western oncolytics, blir spennende å se om de slår til…

Lå inne med kjøp av 15 000 på 6,45. Ordreloggen viser at det gikk 3 750 aksjer på 6,45, men ordren ble fylt med 12 000 aaksjer. Her går det med andre ord volum i pools som ikke synes på OSE-loggen, så volumene er ikke så tynne som det ser ut til ( over 60 % av handelen synes ikke av loggen)

Når der handles internt mellem brokers (fx to kunder hos NordNet), da handles der internt, dvs. man springer foran i køen.

Jeg har mistet en del gode handler på denne konto, hvor man beviseligt lå øverst i ordrebogen, men ikke fik handlen da kursen blev ramt.

Fortsætter det stille liv i Alperne med paragliding for nærværende; god sommer til alle her.

7 Likes

Ja, slik har det alltid vært at ordre innen samme meglerhus går foran køen rent kronologisk.

Det som er interessant i dette tilfellet er at det går mer volum i dark pools enn på de åpne plattformene.

Fortsatt god ferie :blush:

10 Likes