Disse har vært delt her mange ganger, men for de som har lyst å bruke ferien til å forkynne det gode budskap så er disse en meget god intro:
Har sendt mail til styret og bedt om innkalling til EO GF.
Foreslår at de endrer navnet til Turbovax ESG, lanserer en preklinisk Covid 19-kandidat, utvikler noe Oncos-cannabisolje og en TG-kryptovaluta.
Regner med 3-sifret kurs hvis forslagene blir stemt igjennom
Ikke lett å holde humøret oppe, alt tas i mot med takk👍 Stenger på dagens høyeste kurs, det er også noe😏
Teknisk dobbeltbund omkring 6,10 … snart er vi tilbage på 7 og 8 NOK, så herfra er stemningen udmærket. Der går vel kun få dage før markedet er tilbage fra sommerferie og de sparede rejsepenge skal ud i markedet.
12 ONCOS injektioner må gøre en forskel i 2. cohorte. Glæder mig utroligt meget til at se efficacy på disse patienter.
Enig, og man får bruke tiden frem til Q4 og read out til å nå max ønsket volum
CFO poengterte de allerede sterke data fra cohort 1 ettertrykkelig i samtalen for en liten måned siden, og jeg tror de også har store forventninger til hvordan dette kan endre markedets syn på selskapets pipe og derav verdsetting.
Jeg blir veldig overrasket om de forsøker å adressere kapitalinnhenting før vi har fått endelige data på melanom.
Jeg blir også like overrasket om data skulle komme inn på den negative siden og ikke åpne dørene videre for lisensiering eller partnerskap. ONCOS ser ut til ha funnet en god makker i Keytruda, nå trenger vi bare den endelige bekreftelsen så tror jeg aksjen rykker opp på kandidatlistene til de større aktørene i biotek.
Nærliggende å tro at vi får data presentert på SITC som begynner 9 november. Med litt hell så kan vi få data fra melanom, meso og peritoneal
Personlig hadde jeg håpet på litt data fra melanom allerede nå i august, men det kan se ut som at det drar ut
Det ble sagt at grunnet Covid 19 og følgeårsaker av dette, kommer det ikke noe før endelig datasett i Q4.
De har også sagt at de var i tenkeboksen om å slippe litt tidlig data. Men men, vi får se hva som skjer. Det er vertfall liten tvil om at det er svært få utenom noen halvstore private norske eiere som svinger inn og ut.
De skikkelig proffe lar tydligvis vente på seg. Kanskje det endrer seg iløpet av nærmeste fremtid.
Kursen går ikke opp før finansieringsproblemet løses. Ledelsen må ut og finne en ny ankeraksjonær av radforsk/healthcap kaliber. Hvordan ser du for deg at de skal klare å hente penger?
Ved å levere best in class ORR-data innen melanom vil det være en walk in the park å finansiere selskapet videre gjennom evt emisjon.
Partner er en mulighet, men emisjon er jo mest sannsynlig
Pga tidspunkt for utlesning (Q4) og gjenværende cash i Q4 (40-70mnok) hvis de kommuniserer noe positivt (f.eks partnersamtaler) om 3 uker (halvårsrapport) så kanskje der blir en stigning frem mot Q4, men melanom cohort 2 er for meg oppkjøpsdata ikke partnerdata.
Håper å bli gledelig overrasket på neste melding, men holder ikke pusten mens eg venter.
Om det skulle komme en partner avtale med upfront før en emi nå, så tror jeg det kommer fra TG plattformen.
Fra q1:
Is there currently any ongoing dialogue or interest from potential commercial partners or academic partners to bring TG into clinical trials in Europe and the U.S.? And yes, we have discussions. We don’t want to sort of speculate too much, but there are both discussions with academic and commercial partners for TG in Europe and the U.S.
https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-trvx-ol-earnings-104231503.html
Men det jeg tror er at det blir emi, og at den settes på en langt høyere kurs enn dagens, grunnet veldig gode melanom data fra cohort 2😊
melanom er vesentlig mer kompetitivt enn meso. Resulatene på mela må ikke bare sammenlignes med nåværende standard of care men også hva de 4-5 andre konkurentene får til
Hvis det kommer veldig sterke data fra cohort 2 så kan det være en stor nok trigger for oppkjøp. Man da skal data være god!
3 CR og 3-4 PR vil nok sette Oncos på kartet
Hvis cohort 2 rapporter
Så er det bare å glemme en så lav oppkjøpssum:
Hahaha well played
Riktig, og her er benchmark:
Merk at den ene CR til Targovax er pretty remarkable, og ifølge PI var de veldig nært å kunne rapportere en PR til, noe som ville ha gitt 44 % ORR og definitivt beste data av alle . Det var kun marginale ting som gjorde at denne pasienten ikke kunne rapporteres som PR.
Det er vel derfor innafor å forvente at effektene fra 12 x ONCOS vil vippe tvilstilfeller over på riktig side av ORR-streken neste gang.
Verdien av å ha en aktiv storaksjonær så vi tydelig i går da Bergen Bio falt 30 % for deretter å hente seg bemerkelsesverdig sterkt tilbake.