Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Stemmer ikke det som ligger i ordreboken heller. Har lagt ut et antall aksjer til salgs for å se hvordan det påvirker algoene som styrer. Iblant synes bare 25% av det jeg legger ut.

Kjøpte selv 10k i dag, så de aldri i ordreloggen til DNB🤷‍♂️

At det er slinger i valsen på Oslo Børs bør være opplest og vedtatt.

Når banker og meglerhus ikke kan styre prisen direkte, så gjør de det nest beste, og styrer omsetningen.

Enten ved å bytte aksjer for å øke omsetningen, eller ved å skjule reell omsetning for å senke den.

Gi meg styrke og tålmodighet så går det nok bra😌

1 Like
5 Likes

Vi får se etter hvert hvordan markedet reagerer på dette.

A new clinical trial involving Keytruda will be available soon for patients with malignant mesothelioma.

The clinical trial will involve pembrolizumab, also known by the brand name Keytruda and its synergy with ONCOS-102, a lesser-known, genetically modified adenovirus.

Individually, both have shown modest efficacy for mesothelioma patients when used with chemotherapy. Together, there is potential for a much greater impact in significantly extending patient survival.

23 Likes

Disse har vært delt her mange ganger, men for de som har lyst å bruke ferien til å forkynne det gode budskap så er disse en meget god intro:

6 Likes

Har sendt mail til styret og bedt om innkalling til EO GF.

Foreslår at de endrer navnet til Turbovax ESG, lanserer en preklinisk Covid 19-kandidat, utvikler noe Oncos-cannabisolje og en TG-kryptovaluta.

Regner med 3-sifret kurs hvis forslagene blir stemt igjennom :muscle::man_dancing:t4:

6 Likes

Ikke lett å holde humøret oppe, alt tas i mot med takk👍 Stenger på dagens høyeste kurs, det er også noe😏

2 Likes

Teknisk dobbeltbund omkring 6,10 … snart er vi tilbage på 7 og 8 NOK, så herfra er stemningen udmærket. Der går vel kun få dage før markedet er tilbage fra sommerferie og de sparede rejsepenge skal ud i markedet.

12 ONCOS injektioner må gøre en forskel i 2. cohorte. Glæder mig utroligt meget til at se efficacy på disse patienter.

8 Likes

Enig, og man får bruke tiden frem til Q4 og read out til å nå max ønsket volum :muscle:

CFO poengterte de allerede sterke data fra cohort 1 ettertrykkelig i samtalen for en liten måned siden, og jeg tror de også har store forventninger til hvordan dette kan endre markedets syn på selskapets pipe og derav verdsetting.
Jeg blir veldig overrasket om de forsøker å adressere kapitalinnhenting før vi har fått endelige data på melanom.

Jeg blir også like overrasket om data skulle komme inn på den negative siden og ikke åpne dørene videre for lisensiering eller partnerskap. ONCOS ser ut til ha funnet en god makker i Keytruda, nå trenger vi bare den endelige bekreftelsen så tror jeg aksjen rykker opp på kandidatlistene til de større aktørene i biotek.

4 Likes

Nærliggende å tro at vi får data presentert på SITC som begynner 9 november. Med litt hell så kan vi få data fra melanom, meso og peritoneal :slight_smile:

Personlig hadde jeg håpet på litt data fra melanom allerede nå i august, men det kan se ut som at det drar ut

Det ble sagt at grunnet Covid 19 og følgeårsaker av dette, kommer det ikke noe før endelig datasett i Q4.

De har også sagt at de var i tenkeboksen om å slippe litt tidlig data. Men men, vi får se hva som skjer. Det er vertfall liten tvil om at det er svært få utenom noen halvstore private norske eiere som svinger inn og ut.

De skikkelig proffe lar tydligvis vente på seg. Kanskje det endrer seg iløpet av nærmeste fremtid.

Kursen går ikke opp før finansieringsproblemet løses. Ledelsen må ut og finne en ny ankeraksjonær av radforsk/healthcap kaliber. Hvordan ser du for deg at de skal klare å hente penger?

Ved å levere best in class ORR-data innen melanom vil det være en walk in the park å finansiere selskapet videre gjennom evt emisjon.

9 Likes

Det snakkes kun om emi som eneste finansieringskilde, og det virker som at ingen her inne ser på muligheten for partneravtale med upfront for melanoma som en mulighet. Hvorfor?

5 Likes

Partner er en mulighet, men emisjon er jo mest sannsynlig

Pga tidspunkt for utlesning (Q4) og gjenværende cash i Q4 (40-70mnok) hvis de kommuniserer noe positivt (f.eks partnersamtaler) om 3 uker (halvårsrapport) så kanskje der blir en stigning frem mot Q4, men melanom cohort 2 er for meg oppkjøpsdata ikke partnerdata. :slight_smile:

1 Like

Håper å bli gledelig overrasket på neste melding, men holder ikke pusten mens eg venter.

1 Like