Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Om det skulle komme en partner avtale med upfront før en emi nå, så tror jeg det kommer fra TG plattformen.
Fra q1:

Is there currently any ongoing dialogue or interest from potential commercial partners or academic partners to bring TG into clinical trials in Europe and the U.S.? And yes, we have discussions. We don’t want to sort of speculate too much, but there are both discussions with academic and commercial partners for TG in Europe and the U.S.

https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-trvx-ol-earnings-104231503.html

Men det jeg tror er at det blir emi, og at den settes på en langt høyere kurs enn dagens, grunnet veldig gode melanom data fra cohort 2😊

melanom er vesentlig mer kompetitivt enn meso. Resulatene på mela må ikke bare sammenlignes med nåværende standard of care men også hva de 4-5 andre konkurentene får til

Hvis det kommer veldig sterke data fra cohort 2 så kan det være en stor nok trigger for oppkjøp. Man da skal data være god!

3 CR og 3-4 PR vil nok sette Oncos på kartet

1 Like

TG er en joker.
Mulig evt partnerdiskusjoner for melanoma kommer for sent og at de trenger penger før det.

Jeg vet ikke hvordan man evt skulle prise inn sannsynligheten for oppkjøp, men om det var 10 % sjanse for oppkjøp etter data for f eks $400M, så rettferdiggjør det en premium på 5-5,5 kr i ft. dagens kurs etter min mening.

1 Like

Hvis cohort 2 rapporter

Så er det bare å glemme en så lav oppkjøpssum:

2 Likes

Hahaha well played

1 Like

Riktig, og her er benchmark:

Merk at den ene CR til Targovax er pretty remarkable, og ifølge PI var de veldig nært å kunne rapportere en PR til, noe som ville ha gitt 44 % ORR og definitivt beste data av alle :muscle:. Det var kun marginale ting som gjorde at denne pasienten ikke kunne rapporteres som PR.

Det er vel derfor innafor å forvente at effektene fra 12 x ONCOS vil vippe tvilstilfeller over på riktig side av ORR-streken neste gang.

10 Likes

Verdien av å ha en aktiv storaksjonær så vi tydelig i går da Bergen Bio falt 30 % for deretter å hente seg bemerkelsesverdig sterkt tilbake.

2 Likes

Er bare så sinnsykt lei av at kursen holdes nede. For meg virker det som om noen selger med 20 øre fortjeneste for deretter å kjøpe de på ny igjen. Ser ikke spesielle utslag på aksjonærlista iallefall

Jeg forstår din frustration og anerkender, at endestationen ofte er metaltræthed for mange aktionærer efter ørkenvandringer som denne; det er dog som altid bare et spørgsmål om tid, før sælgersiden løber tør for argumenter og balancen skifter side.

Jeg er endvidere enig i at selskabet mangler en bredere profil af tunge (aktive) aktionærer, der på den mere langsigtede bane kan hjælpe til at kapitalisere selskabet, men også stabilisere kursen qua en mere aktiv tilgang. Mens handlen tydeligt er præget af sommerferie og deraf øretrilleri, er der selvsagt et behov for at øge likviditetet i papiret betydeligt.

Fra et mere personligt perspektiv, så forholder jeg mig passivt aggressivt til udviklingen og har dagligt en ordre i markedet en del under den aktuelle handelskurs; så er det bare at afvente, om der er en sælger, der tager chancen, for aktier der sælges til undertegnede parkeres indtil selskabet frigiver data på melanoma 2. cohorte.

Jeg har gang på gang erfaret, med egne penge, at stemningen i biotek kan vende på sekundet, givet de rigtige data og det er min forventning at melanoma 2. cohorte har dette potentiale og jeg har ikke tænkt mig at stå af toget på nuværende tidspunkt. Ved adkomst for de rigtige institutionelle aktører, så er det game over for spekulanterne med kortsigtede positioner og deraf håbet om at bundfiske en tradingpulje på 5 - 10.000 aktier.

Stay strong.

6 Likes

Med hele fire bidrag til TRVX tickeren siden maj, hvoraf samtlige har været imponerened negative, må jeg notere mig, at der her er tale om en uddannet skribent der oprigtigt har noget på hjerte (dansk ironi kan forekomme); personligt arkiverer jeg sådanne indlæg lodret …

At man gider bruge tid på den slags.

6 Likes

gidder ikke bruke noe tid på det lenger, håper å komme ut i pluss, men det kan ta litt tid ja.

Akkurat da hadde det vært smart å kjøpe :slight_smile: Jeg gjorde det ikke og ventet til kursen gikk under 4kr(den var oppe i 11 mellomtiden). Det reddet porteføljen fra -40% etter Coronakrakket, men nå er jeg tilbake i dalen igjen fordi jeg solgte BergenBio i går. Kanskje Targo blir redningen nok en gang litt senere i år? :slight_smile:

Kursen nå historisk sett er ikke gæren for inngang og resultatene har vært tilfredsstillende nok til at jeg fortsatt er veldig positiv til Oncos sine muligheter basert på disse. Venter dog på bedre inngang eller ikke inngang om den går opp før jeg får summet meg. Avklaring om hvordan fase 3 skal betales for og avklaring om at det kommer til å skje bør øke marketcap 2-3 gangern i mine øyne. En stund til fortsatt tror jeg.

1 Like

https://www.mesotheliomaguide.com/community/oncos-102-and-keytruda-for-mesothelioma/

8 Likes

In a recent mesothelioma study, ONCOS-102 was paired with standard chemotherapy. Researchers compared its effects to just using chemotherapy. ONCOS-102 plus chemotherapy showed across-the-board benefits:

  • Improved progression-free survival of patients by two months
  • Boosted the disease control rate by 7%
  • Raised the one-year survival rate by 14%
9 Likes

Ingen som har fått med seg denne?

1 Like

Merck’s Focus on Cancer

Our goal is to translate breakthrough science into innovative oncology medicines to help people with cancer worldwide … Merck is committed to exploring the potential of immuno-oncology with one of the largest development programs in the industry across more than 30 tumor types.

Her står vi med TRVX, et selskab der er stærkt repræsenteret blandt disse indikationer og på vej med forhåbentligt banebrydende data fra melanoma 2. cohorte, der underbygger Mercks strategi om at løfte efficacy af CPI gennem kombinationsbehandlinger (dvs. gøre non responders til responders).

2 Likes

Kom nær kjøpsknappen🤟

God helg👍

3 Likes

Snart i pluss :ok_hand: god helg :sunny: :smiley:

4 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @anon80503862 (521 likes)
  1. @TheObserver (420 likes)
  1. @aborum (411 likes)

Resten av topp 10:

  1. @BioMed (380 likes)

  2. @Whatsthat (349 likes)

  3. @Krieghoff (339 likes)

  4. @InVivo (312 likes)

  5. @Cinvest (305 likes)

  6. @antivelen (212 likes)

  7. @Rodjer (178 likes)

Gratulerer!