Jeg forstår din frustration og anerkender, at endestationen ofte er metaltræthed for mange aktionærer efter ørkenvandringer som denne; det er dog som altid bare et spørgsmål om tid, før sælgersiden løber tør for argumenter og balancen skifter side.
Jeg er endvidere enig i at selskabet mangler en bredere profil af tunge (aktive) aktionærer, der på den mere langsigtede bane kan hjælpe til at kapitalisere selskabet, men også stabilisere kursen qua en mere aktiv tilgang. Mens handlen tydeligt er præget af sommerferie og deraf øretrilleri, er der selvsagt et behov for at øge likviditetet i papiret betydeligt.
Fra et mere personligt perspektiv, så forholder jeg mig passivt aggressivt til udviklingen og har dagligt en ordre i markedet en del under den aktuelle handelskurs; så er det bare at afvente, om der er en sælger, der tager chancen, for aktier der sælges til undertegnede parkeres indtil selskabet frigiver data på melanoma 2. cohorte.
Jeg har gang på gang erfaret, med egne penge, at stemningen i biotek kan vende på sekundet, givet de rigtige data og det er min forventning at melanoma 2. cohorte har dette potentiale og jeg har ikke tænkt mig at stå af toget på nuværende tidspunkt. Ved adkomst for de rigtige institutionelle aktører, så er det game over for spekulanterne med kortsigtede positioner og deraf håbet om at bundfiske en tradingpulje på 5 - 10.000 aktier.
Stay strong.