Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Kjøpte en god slant her i dag. Tror denne vil overraske oss i 2020. Håper data blir så gode som vi forventer!

3 Likes

Håper avtalen blir bedre enn forventet!:wink:

2 Likes

Grei omsetning i dag. 4,2 mill

Det tynnes ut :wink:

3 Likes

Et aldri så lite julemirakel. Ser ut til at vi stenger i «grønt» for min del i dag. Det blir dag 2 i 2019 for min del. Forrige gang kom en emisjon rett etter stengetid - satser på at ikke det samme skjer i dag :sweat_smile:

Ser ut som det er duket for en bratt opptur når 8 brytes. Og det skjer i dag eller på mandag

5 Likes

Q: Hvad er blandede følelser?
A: Når man vil ha’ størst mulig gevinst i TRVX men får slidgigt af at tælle penge, hvér gang kursen stiger. Eller … når fruen kører ud over bjergsiden i den nye Audi.

3 Likes

last%20ned

5 Likes

Morsomt å være trvx-aksjonær for tiden :rocket::money_mouth_face: tror egentlig at reisen nettopp har startet :blush:

3 Likes

Har igjen 2 kr før break even her, men emi deltakere fra mars har nå 10% papirgevinst på 9 mdr.
Sånn sett en bra invistering for de også, gitt at de orket turen ned til 4,3 og opp igjen :see_no_evil:

Sitter godt plantet, i påvente av at kreft er kurert av ONCOS :ok_hand:
Skal spise terte da :cake:

4 Likes

Tjaaa, heldigt at man nåede at købe 20,000 under 6 men langt vigtigere for os alle - nu er troen på Targo vokset, og volumen der ses i omsætningen siden den startede sin stigning for kort tid siden, er øget væsentlig, så det er ik kun “småsparere” der leger lidt.

Resultatet vi alle venter på med stor spænding i januar/februar 2020 vil ikke være det eneste saliggørende i Targo, men selvsagt uhyre vigtigt med øjnene rettet mod en kommende emission

Er resultatet og især immuneresponsen som jeg forventer(håber) - så tror jeg på at en evt aftale kan blive så god, at det vil være muligt for Targo at tage TG op igen - og i så fald, ser 2020 jo ganske interessant ud :grin::star_struck:

7 Likes

Meget fin dag idag :slight_smile: Salgsviljen har avtatt og kjøperne må opp i pris.

Kan jo nevne at i mars når kursen var 7,89 så bruket vi 4 dager til 10 kr :wink:

Bare og holde på aksjene og håpe vi drar i vei videre :smiley:

6 Likes

Endelig noen som har skjønt det!!!:grin:

Det handler ikke om ORR i denne omgang, men immunrespons.
Og så langt er den jævlig sterk.

Om det viser seg at Oncos+chemo gir bedre ORR, PFS og OS, så er det en ren bonus ved avlesningen i januar.

8 Likes

Har sittet rolig med min post i en lang periode nå, i dag kjøpte jeg faktisk for en slant til på nær dagens høyeste. Skulle gjerne også kjøpt på 4-5kr, men oppsiden fra nåværende kurser ser jeg på som ganske heftige i løpet av 2020 om ting går slik vi håper/tror/ønsker.

2 Likes

Likte disse skikkelig godt. Tror ikke jeg har fått den øverste sliden med meg. Men ja, kohort 2 kan virkelig skape en stormende interesse. Mener Soug sa i en Podcast at flere eksterne parter var nysgjerrige og ventet på kohort 2 data. Om de er like gode eller helst bedre, kan vi sitte på gull.

Edit. Og bare for å avklare : ORR er nå på 33% i 9 pasienter, og man så effekt i flere pasienter utover de 3, men ettersom protokollen kun tilsa maks 3 doser, kunne man ikke gi dem flere doseringer, det er økt nå til opptil 12 doseringer i ny kohort. Derfor er de også som de nevner over, optimistiske på effekten av økt dosering.

7 Likes

Jeg vil tro det er 2-3 aktører som vurderer kjøp av Targovax. Og dataslipp i januar kan trigge et oppkjøp, rett og slett fordi det kam skremme BP ned fra gjerdet.

Eksempelvis sitter jo AZ i en skvis hvis Merck snapper opp Targovax.

10 Likes

Merck har Viralyrics! Hvorfor må by på TRVX?

Hvem har sagt at de ikke kan ha flere virus i porteføljen?

Cavatack er et RNA virus, Oncos adeno virus. De ulike virusene har og sine sterke og svake sider, så det er plass til mange virus i markdet.

Og med Oncos så får Merck rask adgang til en indikasjon hvor CPI ikke er i bruk i 1L behandling per i dag.

5 Likes

Snekkeren har hammer, hvorfor i alle dager skal han kjøpe seg skrujern da??

1 Like

Om Merck kjøper TRVX, så begynner verktøykassen for andre BP virkelig å tynnes.

2 Likes