Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Ser at du har Bull senariet ditt på 20-60 kr lenger oppe i tråden her. Men dersom en partner går inn med kun CPI i denne studien så vil vel det ikke øke noen kurs opp til det du nevner.
Ser at du har melanoma data fra cohort 2, som din oppjkøpskandidat .

Tror en bør skru forventningene litt ned i forhold til hva som kommer i Januar av evt partneravtale. Men håper jeg tar feil .
Har satt penger på trvx om at det blir litt rock n roll på nyåret :slight_smile:

Og når upfront KAN være 1-2x mcap sier resten seg selv :smiley::+1:t2:

3 Likes

Hvorfor må jeg det? Mitt base case er jo spons av CPI. Alt bedre enn det representerer bull caset.

Nei, spons av CPI er mitt base case. Kursmålet mitt da er 12-20kr. En betydelige oppside fra dagens 8kr.

Ellers ser jo det ut som du gjør en åpenbar brøler ved å bare se på aksjekursen. Det er jo lav mcap som gjør dette caset uhyre spennende!
Selv med en kurs på 20kr er selskapet lavt priset sett i lys av andre norske biotek og hva vi ser av deals på OV fra 2018 og frem til i dag.

14 Likes

Jeg finner det vanskelig å tro at selskapet blotter seg såpass og setter seg selv i en finansiell kritisk situasjon der de er totalt avhenig av mesothelioma data for videre drift, derrav forventningene (for min egen del)… mye mulig at de sitter med noen andre ess i ermene, som melanoma data cohort 2…

1 Like

Man kan jo håpe på noen prekliniske godsaker, patenter neste generasjon virus osv. Men som ett selskap som lever av forskningen er det ikke noe rart at de setter seg i en situasjon hvor de er avhengig av resultatene :slight_smile:

2 Likes

Mange gode momenter som diskuteres. Dog må man ha følgende i minne:

Forrige emisjon var beint fram rævva. Stor rabatt og de fikk inn penger til et halvt års drift. Kjøres en emisjon (30%) utvanning med tilsvarende eller større rabatt nå, vil de klare 0>6 måneder med videre drift. Da er vi i starten av 1h2021. Vil de få inn nok penger til å kjøre en pivotalstudie? Neppe.

Ledelsen fremstår positiv og fremoverlente mtp partner. Jeg tror som andre at avtalen allerede er utformet og at endelig avlesning i mesotheliom avgjør hvor god avtalen blir.

Dette kombinert med fraværet av emisjon, gjør at jeg tror det er nødt til å være noe penger upfront involvert uavhengig av hvilken avtale vi lander på. Noe annet ville betydd kroken på døra.

Selvsagt skal alle få ta egne vurderinger, men jeg kommer til å laste ytterligere mandags morgen.

Ha en lovely søndag!

15 Likes

Du forsto ikke meningen. Det hadde værtfall ikke noe med dører og gjøre. :slight_smile:

Tenkte dele mine kommentarer til virus sektor bilde som trvx har delt tidligere. Merk: siste kolonne er det jeg som har lagt til. Dette er mine notater etter en veldig rask gjennomgang konkurrentenes hjemmesider. 2x sjekk gjerne og legg til kommentarer om dere ønsker. Her har vi en totaloversikt over salg, deals og partnerskap… tipper neste oppkjøp blir Pfizer og western oncolytics grunnet opsjon.

13 Likes

Vedrørende emisjon, så er det jo blitt uttalt fra selskapet selv at dette ikke vil skje før evt data er sluppet. Jeg klarer ikke helt å huske nå i hvilken presentasjon det ble sagt, men det var vel i våres/tidlig sommer.

Det ble sagt her:

Videoen starter ved spørsmålet.

3 Likes

@InVivo Den største parteringskonferansen med Kina-tema under JPM Week . TRVX er med i San Francisco 12. januar 2020

https://web.cvent.com/event/41a843af-19ce-42bd-acb9-9b31fecb5076/summary

6 Likes

Ai, håper de kommer seg helskinnet gjennom den konferansen da :joy: :wink:

4 Likes

og ikke minst Solebury Trout Annual 1x1 Management Access Event ,1x1s with over 90 companies 13-16 Januar

4 Likes

Skjer mye i januar i Targovax nå :star_struck::star_struck:

2 Likes

Konsolidering i morgen, eller tester vi 8 i morgen? Noen med teknisk innsikt som har noen formening?

Jeg er ingen ekspert , men tror vi raskt passerer 8-tallet , om ikke på open :slight_smile: hva den ender på er en helt annen sak… men på torsdag er vi plutselig i 2020 :grinning:

6 Likes

Vet det ikke nødvendigvis er en fasit og momentet kan jo vare en stund (jf PHO og PCIB nylig), men RSI er over 80 og skal vel ned eller roe seg etterhvert. Kan jo vare en stund, men ikke utenkelig at den skal noe ned etterhvert. Umulig å si om det er I morgen eller ved 10-12 kr…

1 Like

Nå kan man ikke se seg helt blind på tekniske indikatorer vel? Det er jo noen fundamentale faktorer som skal inn i regnestykket også.

3 Likes

Personlig har jeg lite til overs for TA.
Det å kvantifisere menneskets psyke er ikke akkurat en eksakt vitenskap.

RSI 80 trenger ikke nødvendigvis å være en negativ ting, fortsatt mye å gå på, dessuten har aksjen et sterkt momentum, og bioteksektoren generelt er bull. Det er tre kvartaler siden vi så disse kursene i targo

2 Likes