Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Tar den for dårlig spesifisering :ok_hand:t4: Var som svar til tubist92 om lunsjpause på børsfronten :wink:

1 Like

Tar seg opp igjen nå

Magefølelsen sier vi før et lite run på slutten av dagen. Sikkert en del tradere som skal posisjonere seg for 9-tallet.

I tillegg er det nok flere som vurderer posisjonering før dataslipp som enda ikke har tatt plass.

5 Likes

Det er ikke mye motstand nå før 11 kroner.
Jeg tror vi avslutter året veldig nærme 9 blank :rocket:

Er noe på 9,4, eller?

Etter er det vel10 og 12 som må tas ut.

Støtter på 8,50 … forudselig udvikling.

Jeg mener neste signifikante motstand ikke er før 11 kroner.

Er i utlandet og lite på internet, så det var morro å sjekke kursen.

La ut noe noen streker for en stund siden fra Tradingview av et bullish flag. Morro å se at kursen følger etter :slight_smile:

6 Likes

Som skrevet tidligere forventer jeg bekræftelse på golden cross omkring nytårsaften. Dagens handel så langt peger i retning af en skikkelig nytårsgave.

3 Likes

Denne grafen har jeg da tegnet mange ganger :chart_with_upwards_trend: :smiley:

3 Likes

11.2
13.06

4 Likes

Her har vi et soundtrack for Targovax:

3 Likes

Pfffff… Å dedikere slikt ******* til et selskap som TRVX er helligbrøde.

Skal man beskrive hva D.D.E er i astronomisk kontekst musikalsk så blir det noe slikt (altså fravær av lys og varme): https://youtu.be/3mbBbFH9fAg

3 Likes

Ikke snakk om å dedikere, mer i retning av at soundtracket passet endringen i aksjekursen.

Men om du ikke liker trøndere, så har jeg et alternativ her:

1 Like

4 Likes

Nærmer seg nå, ny hod :smiley:

Hehe. Du er glad i disse HOD’ene. :wink: H.L = Hod Legend? Eller hod looker er mer passende.

Volumet stiger i takt med kursen :star_struck: fryktelig bra momentum i aksjen nå! Tror vi stenger på ny hod :grin:

4 Likes

Hva skjer med denne golden cross? @aborum? :no_good_man:

Kan du omformulere? GC er under udarbejdelse :grinning:

2 Likes

Jeg synes det er en morsom forkortelse, da jeg ikke visste hva det var hørtes det ut som noe huleboere sier når de driver å chanter… hod hod hod