Tar den for dårlig spesifisering Var som svar til tubist92 om lunsjpause på børsfronten
Magefølelsen sier vi før et lite run på slutten av dagen. Sikkert en del tradere som skal posisjonere seg for 9-tallet.
I tillegg er det nok flere som vurderer posisjonering før dataslipp som enda ikke har tatt plass.
Det er ikke mye motstand nå før 11 kroner.
Jeg tror vi avslutter året veldig nærme 9 blank
Er noe på 9,4, eller?
Etter er det vel10 og 12 som må tas ut.
Støtter på 8,50 … forudselig udvikling.
Jeg mener neste signifikante motstand ikke er før 11 kroner.
Er i utlandet og lite på internet, så det var morro å sjekke kursen.
La ut noe noen streker for en stund siden fra Tradingview av et bullish flag. Morro å se at kursen følger etter
Som skrevet tidligere forventer jeg bekræftelse på golden cross omkring nytårsaften. Dagens handel så langt peger i retning af en skikkelig nytårsgave.
Denne grafen har jeg da tegnet mange ganger
Her har vi et soundtrack for Targovax:
Pfffff… Å dedikere slikt ******* til et selskap som TRVX er helligbrøde.
Skal man beskrive hva D.D.E er i astronomisk kontekst musikalsk så blir det noe slikt (altså fravær av lys og varme): https://youtu.be/3mbBbFH9fAg
Ikke snakk om å dedikere, mer i retning av at soundtracket passet endringen i aksjekursen.
Men om du ikke liker trøndere, så har jeg et alternativ her:
Nærmer seg nå, ny hod
Hehe. Du er glad i disse HOD’ene. H.L = Hod Legend? Eller hod looker er mer passende.
Volumet stiger i takt med kursen fryktelig bra momentum i aksjen nå! Tror vi stenger på ny hod
Jeg synes det er en morsom forkortelse, da jeg ikke visste hva det var hørtes det ut som noe huleboere sier når de driver å chanter… hod hod hod