Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

HH- HL og forhåpentligvis HH igjen nå … eller hva … @H.L :slight_smile: :stuck_out_tongue:

1 Like

Noen som har tilgang fullstendig ordredybde?

Kommer det rykter om en partner eller bekreftelse på partner så skal vi ikke se bort ifra at det bare blir HH :wink:

1 Like

Ser ut som 9 kan ryke nå

1 Like

20000 små aksjer som må kjøpes, så er vi der.

Eller 10000 ble det plutselig

25 aksjer ut på salg på 8,99

10k…:wink:

Meen, så kom det en gavmild fyr med 4000 aksjer som han la ut på 8.850

1 Like

Targo er priset til 500 mill, ganske sykt hvor langt ned denne er blitt trykket!
Virker som en vill fantasi om 30,50,100kr. Men sannheten er jo at det lignende oppkjøp/2 eller /4 om du vil.

Litt uvirkelig. Tror targo reprises ut i januar også tør jeg ikke spå videre😆

3 Likes

Skal reprises?
Need I remind you aksjen kostet 5,28 3 des. 19.

1 Like

Noen som har lastet veldig mye de siste ukene i alle fall, vanligvis har stigningene vært med påfølgende dumper, men den har vært sterk mange dager på rad nå

Reprising episode 1 dette Ramsess. Det kan bli mange episoder her :slightly_smiling_face:

1 Like

Noen som har oppdatert topp 50/20 liste?

1 Like

Bare den som ligger på Targovax hjemmeside

Verdipapirfondet og KLP solgte endel. MSI laster :slight_smile:

1 Like

25 minutter tilbage af 2019 … og 900.000 aktier er handlet over købmandsdisken; price/action peger på brud af 9,00 når markedet åbner torsdag 2. januar, 2020 … med mindre vi selvsagt får kontraordre i form af en melding fra selskabet.

Hjælper på 8,75 … andre? enten er der nogen, der ikke ønsker videre opgang eller også er der partout en position, der skal ud inden udgangen af 2019 jfr. position @ 8,90.

Skal bli gøy å se hva som skjer i sluttauksjonen :roll_eyes::flushed:

5 Likes

Grei sperre som er lagt ut på 8,92kr : 206,3K, og en mindre på 8,90kr på 54,3K

1 Like

Jaja, så ble det ikke 9,0 i dag. Jeg er i allefall veldig godt fornøyd med utviklingen siste måneden. Personlig er jeg også godt i grønt, og har en god avkastning på investeringen så langt (18,5%). Men for en Berg og dalbane det har vært! Slik jeg ser det nå vil oppgangen fortsette til området 9,5-10 inntil vi får nyheter fra selskapet.

En refleksjon en kan gjøre seg rundt det er følgende, med følgende forbehold; er du aksjonær og har fundamental tro på selskapets produkter så er du tjent med høyest mulig kurs når:

  1. meldingen om eventuell emisjon kommer 2) meldingen om partner kommer, og
  2. meldingen om oppkjøp kommer.

Her gradert etter worst case - best case. Klarer vi småaksjonærer å sitte på aksjene kommer vi totalt sett bedre utav det, enn om vi lekker aksjer til «lav» kurs hele vegen.

Hva nå enn av de tre scenariene vi lander på, hvor scenarie 2 har et hav av varianter, så er man altså tjent med en bratt kursoppgang nå. Mitt råd til alle med tro på at selskapets produkter på et eller annet tidspunkt vil nå markedet er altså: ta hendene vekk fra tastaturet når du får lyst til å selge, og sitt på dem. Gleder meg til 2. Januar - Godt nyttår enn så lenge!

9 Likes

Der lærte jeg noe nytt JCP!

Kanskje det beste TA-innlegget jeg har lest i året i forhold til biotek!:ok_hand:

4 Likes

En fersk aksjonærliste for TRVX er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis