Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Selvfølgelig ødelegger macro når vi endelig er i flytsonen…

… muligt stop loss raid; købersiden ligger med støvsugeren @ 9,45

3 Likes

Golden cross ble til golden droneattack on salami

3 Likes

43.000 stk @ 9,30 er åbenbart uenig … som skrevet før, tipper vi får en doji i dagens handel og videre opgang næste uge.

2 Likes

Hehe joda, fin bounce den fikk :slight_smile:

Fikk rista ut litt sarte sjeler😱

1 Like

færre nervøse som selger på data :wink: bedre oppgang , og fått roa ned litt indikatorer samt testa nedside :slight_smile:

Edit: PCIB hadde også sine 10% ned på både 40 ,50 og 60-tallet … :wink:

6 Likes

Bra exit på vedkommende som solgte på 8.45 i dag, når den gikk på 9.70 tjue minutter før. Litt skvetten kanskje :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 Likes

Får håpe det var stop loss raid eller at han har et godt snitt under

… lignede stop loss raid eller tvangssalg; som @theobserver skriver, var der mulighed for at sælge @ 9,70 tidligere; er dog også en mulighed, at der er blevet solgt @ 9,70 men positionen var større end antaget af undertegnede. Jeg husker at en skribent tidligere har brugt udtrykket “trusseskvetter” om sådanne salg :slight_smile:

Ser ud til at doji er afløst af hammer pt.

Gratulerer alle der fik handlet på dip.

Ikke direkte relateret til TG, men alligevel … deler denne, da jeg finder den relevant for feltet generelt.

https://ing.dk/artikel/tumorerne-forsvandt-rna-vaccine-kan-booste-kampen-mod-de-svaere-kraeftformer-231246

1 Like

Legg merke til at robotene nå begynner å flashe aksjer og kjøre ordrene opp og ned i kraftige intervaller. I dag er det blitt omsatt 1 mill aksjer uten å kjøre kursen opp, men ved å begynne å «manipulere» ordreboka.

Et veldig godt tegn og viser at proffe aktører lukter på aksjen.

Ikke selg aksjene for billig nå folkens. Det var billig på 5 og jeg mener det er altfor billig på 10 også.

8 Likes

Alt under 20 er vel billig i år? "År 1 før ““kristus””.

Man ser at købersiden “spiser” små bidder af poster på sælgersiden for at vurdere, om det er en retailer (dvs. reel salgspost) eller algo, der sælger; ofte vil “spisning” fra købersiden medføre, at sælgersiden trækker sig eller øger prisen med et par øre (en øvelse, der kun giver mening, hvis man arbejder u. minimumskurtage eller institutionelle priser for algotrading).

Der er blevet byttet mange aktier i dagens handel … mulighed for swing trading, hvis man tør sidde uden aktier, når meldingen falder.

1 Like

Ang Jim Allison.
Han fikk Nobels for ipilimumab (aka Yervoy). Vår egen Magnus var også med på utviklingen av denne, riktig nok på slutten.

Tenk for en bombe det hadde vært om Soug nå kunne melde av TG var tatt opp i Parker studien!
https://www.parkerici.org/clinical-trial/the-prince-trial/

2 Likes

Ville värt en enda större bombe om Targo hadde hat saa mye penger paa bok at de kunne ha startet egne studier.

Vi i Norge tross alt;) Vi har ikke cash til å drive med biotek

Skitzofreni rundt 9,00 tallet … op? ned? fornemmer at nogen er nervøse ved at sidde uden for aktien weekenden over; vi andre kan sidde roligt :slight_smile:

Omsetning (Volum)
1 006 343

Sterkt!

12 Likes

De betaler for både melanoma og mesothelioma selv. Peritoneal og prostata er sponset.

Generlt sett ja. Men se på indikasjonene TRVX går etter. Ta eksempelet med refractory melanoma der Soug selv nevner (podcast) at gode resultater i 50 ish pasienter til kan være nok for markedsgodkjenning før de eventuelt kjører på med en større fase III studie. 1 mill i kostnader pr pasient er vel en smal sak, selv for trvx…

I mitt hode så vil et midlertidig godkjent produkt der pasientgrunnlaget er ~50.000 (ref dnb presentasjon) generere nok cash og inntekt for videre forbruk…

En ting jeg dog lurer på er hva slags kostnader (produksjon/lagring/fasiliteter/transport) trvx har knyttet til sin hyllevare oncos-102…

4 Likes