Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

4 Likes

Laveste omsetning 1,5 time inn i handelen på lenge. Ristet vi av oss noen kortsiktige i går? :smiley: Golden cross i morgen, kombinert med gode nyheter? Det er lov å håpe! :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

3 Likes

Ja vi får håpe :blush:

Litt benchmark, så vet man hva man har å sammenligne med hvis det skulle deise inn perotenial data en dag

10 Likes

Følgende predefinerte responser må oppnås for å gå videre i studien: 5/18 ovarian og 1/13 colorectal…

4 Likes

Kan bli svært det der hvis de lykkes!

Tipper vi få data fra 7 stk fra fase 1 og 31 stk fra fase 1/2 i løpet av året.

5 Likes

Litt konkurranse på trappene, men det er veldig early days:

1 Like

Ja, sånn 5-10 år bak kanskje;)

2 Likes

De blir nok kjøpt opp før TRVX. Ingen som gidder å kjøpe noe med +200 pasientdata. Må være pre-klinsk for at man skal orke å betale flere milliarder…

4 Likes

Ja, merkelig med det der.

Liksom mye kjekkere å betale xx millaider for en lottokupong , enn heller å kjøpe noe man vet funker :wink:

Er nok for lav risiko :stuck_out_tongue:

Det kan jo tenkes at Targovax har fått div.tilbud, som ikke vi vet om😉 De er som andre har opplyst om på dette forumet, ikke pliktig til å informere om dette!

5 Likes

Når man ser på dealene som blir gjort, så er det litt pussig at ikke Trvx har fått til noe enda.

Men det kan jo snu raskt

5 Likes

Hm, fordel i perotenial også?

Uansett tror jeg det kan gi en pekepinn for mesothelioma(er jo beslektet med NSLC).
Hvis vi skal ta en drøy sammenligning så kan det se ut Merck vil trenge mer en Keytruda for å slå chemo i kontrollarmen.

Så jeg tror dette kan være positivt for Targivovax.

1 Like

The stock market is a device for transferring money from the inpatient to the patient - Warren Buffett"

… men jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig nå! :wink:

Hang in there!

Merck har gått på et par tre feilskjær med Keytruda siste tiden, så de sitter nok helt sikkert klar til å kjøpe produkter som kan booste CPI.

3 Likes

De har gått ganske offensivt ut og bekreftet interesse fra flere eksterne aktører/Big Pharma, særlig de siste 6 månedene. Har troen på at det snart kan bli vår tur og sitter eksponert deretter. 2020 tror jeg kan bli Targovax sitt år, og første pekepinn får vi om veldig kort tid.

9 Likes

Roughly 1/4-del av januar er ferdig. De guider januar. Føles som en evighet til måneden er over!

2 Likes