Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Denne i dag, Meso på fredag? Tenk på et tall, hvorfor ikke 20?

5 Likes

Gratulerer :slight_smile:
Kjempefin timing , ikke bar for TRVX men faktisk hele biotek sektoren.

Her leverte Soug!:slight_smile:

Leverer han på mesothelioma også? :pray:

2 Likes

2-trins raket. TG og ONCOS samme måned. Dernæst efterbrænder på ONCOS v2.

Markedet ser umiddelbart ud til at tage godt imod meldingen.

6 Likes

Husk at vi var på 9,70 også i romjulen, før any news…

Er dette en eksklusiv lisens?

Litt travelt på jobb…

Bare i China ja, så her kan det komme mer, nice!

2 Likes

Kommer flere

1 Like

Hvor mange pasienter har TRVX effektdata på i TG01 og TG02?

3 Likes

Ingen up front og er ikke en faktisk avtale enda, så ikke «utrolig». Virker som mer en LOI som kan bli noe av om et år slik jeg leser det. Er også utrolig langt ut i tid da Targovax ikke får noe før resultater er oppnåd klinisk…

Denne fikk jeg ikke helt med meg, men siden det er litt TTT (ting tar tid) så er det greit å vite at 3 mill$ kommer inn på konto i løpet av 2020 en gang.

3 Likes

Her må man se på fremtidige muligheter ikke krone og øre. Tenk hvilket marked man får tilgang til og ikke minst come back for en avskrevet plattform.

1 Like

Interessen er stigende …

2 Likes

Det beste her er jo at TG er dratt opp igjen fra de døde, som Dombos sier her må man se på mulighetene som byr seg fremover

2 Likes

Akkurat det fikk jeg med meg, og jeg likte det!:wink:

2 Likes

De kan jo i verste fall ikke benytte seg av opsjonen også, da. Selv om det kanskje ikke er så sannsynlig… :man_shrugging:

TRVX: IOVAXIS KJØPER OPSJON PÅ Å LISENSIERE TG01/02-VAKSINEN

07:51
Oslo (TDN Direkt): Targovax har inngått en opsjonsavtale med selskapet IOVaxis Therapeutics i Kina. Avtalen gjelder retten til å videreutvikle og lisensiere Targovax sine TG01 og TG02-vaksiner i Kina, Hong Kong, Macau og Singapore.

Det fremkommer av en børsmelding fra selskapet onsdag morgen.

IOVaxis betaler 250.000 dollar for denne eksklusive opsjonen, og ved utøvelse av opsjonen skal IOVaxis betale Targovax tre millioner dollar, opplyses det.

Hvis opsjonen utøves har avtalen en potensiell verdi på opptil 100 millioner amerikanske dollar, i tillegg til royalties. Verdien er betinget av en rekke milepæler knyttet til utvikling og kommersialisering, skriver Targovax.

Ifølge meldingen vil opsjonsavtalen gi IOVaxis rett til å utvikle og lisensiere TG-vaksinene for behandling av kreft med RAS mutasjoner i de nevnte territoriene. Opsjonen må utøves innen et år eller så snart IOVaxis mottar den første regulatoriske godkjenningen til å starte en klinisk studie i Kina.

I henhold til opsjonsavtalen vil IOVaxis og Targovax i fellesskap definere en utviklingsplan for området, og IOVaxis vil være ansvarlig for alle lokale leveranser til relevante myndigheter og være sponsor for kliniske studier.

- Vi har sterk tro på potensialet for å behandle RAS mutert kreft med våre TG-vaksiner, og er veldig glade for å inngå dette samarbeidet med IOVaxis. Gjennom denne avtalen vil vi kunne generere mer data som kan dokumentere effekten av TG, i tillegg til den kommersielle oppsiden. Dette er en viktig milepæl for både TG-programmet og Targovax som selskap, sier Øystein Soug, administrerende direktør i Targovax, ifølge pressemeldingen.

Partene vil forhandle frem en fullstendig lisensavtale basert på forhåndsavtalte vilkår og prinsipper i opsjonsavtalen, ifølge meldingen.

SSN finans@tdn.no

3 Likes

Den Call oppsjonen kan bli gull verdt om det er andre som snuser på TG.

Åbner vi over 10 blank? milepæl på flere niveauer … slap dog af mand, 10,20? nu går det da fuldstændigt galt for OSE; fantastisk følelse som long aktionær her efter f… ørkenvandring og frustration.

09:00 trading halt :crazy_face:

Noen som tipper åpning idag ?:slight_smile: