Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Glimrende takk @InVivo Så, hvis data blir forsinket kan det være positivt siden de måler OS og PFS

Nei, data kommer okkesom nå i januar.

3 Likes

Den har også en egen side her:

https://www.parkerici.org/clinical-trial/the-prince-trial/

Jeg tror at ONCOS vil være i spill om kort tid og her er mine synspunkter på hvorfor.

Vi har data i vente som kanskje vil snu opp ned på behandling av refractory Melanoma
om forholdvis kort tid, 6 måneder. Det er en god stund siden første pasient ble innrullet i ny arm med flere injeksjoner Oncos 102, vi kontrollerer denne studien og MJ følger sikkert nøye med på det som skjer.
Får vi resultater som overgår første arm med 3 injeksjoner og kanskje 2 CR, er dette oppsiktsvekkende resultater på pasienter uten noen behandlings tilbud i dag, tror vi det blir en lang vei til godkjennelse, håper ikke det for denne pasient-gruppen.
Kombinasjons behandlingen her er med Keytruda fra Merck.

Ludwig studien er også redesignet med flere injeksjoner og mot flere indikasjoner, her er kombinasjonen med AZ sin CPI, foreløpige resultatene må vi regne med at både Targo og AZ følger med på.
Kombinasjons behandling med AZ sin CPI.

Så har vi Mesothelioma hvor vi forventer data nå i januar, kombinasjons behandlingen her er med Pem-Cis, avgjørende data fra denne studien vil handle om activation of mesothelin-specific T-cells og om Oncos is capable of driving an MPM tumor-specific immune response.
Studie-oppsett, Oncos 102 i kombinasjon med CPI og med HVEM?

Mesothelioma blir en 1L behandling og vil være attraktiv for alle CPI produsenter, men i tillegg har både Merck og AZ sett hva Oncos 102 kan utrette i andre indikasjoner, hvem vil avstå en slik mulighet. Kanskje er det andre CPI produsenter som vil være med på kappløpet, og hva med de nye variantene Oncos med double transgenes and distinct mode of actions.

Summering; Vil Targo starte en studie på Mesothelioma med en CPI produsent som ikke forplikter seg til noe mer enn å sponse CPI og motsatt vil noen sponse CPI uten en garanti for et videre samarbeid. Hva med Ludwig studien i kombinasjon med AZ om Merck eller andre sikrer seg ONCOS. Hvordan vurderer MJ AZ sin CIP opp mot Merck sin CPI og hvor har de relasjoner for videre forhandlinger.

Illuminati

11 Likes

Javel?

Gode betraktninger, og helt enig. Vi må heller ikke glemme de nye virusene vi har under utvikling. Om du ser litt lenger oppe i tråden ser du også en “transcript” jeg postet der Soug uttaler seg om interessen fra BP om å inn i “early stage viruses” for å ta del i utviklingen selv. Så der har man jo enda reelt ett spor!
Sist vi fikk “bekreftet” den interessen i en “early stage” ref var vell fra Takeda.

1 Like

Mitt nikk illuminati ble slettet av Tekinvestor, admin har ikke funnet ut av hvorfor, så antivelen er illuminati fra HO.

Illuminati nå antibelen

Shit happens. Hva du heter betyr mindre. Dine tanker og vurderinger er hva som betyr noe. ;-))

Kortsiktig: Som jeg ser Targovax nå så ligger det meste på hva de leverer i Mesothelioma. Går de videre med den studien burde kursen kunne doble seg, spesielt siden TG har kommet inn fra sidelinjen. 20kr per aksje er absolutt ikke uoppnåelig med en pivotalstudie på trappene og sannsynligvis en form for partneravtale i nær framtid.

2 Likes

Illuminati
Har med stor glede lest dine trvx innlegg på HO.
Synes å huske at du ble oppfordret over til TI av en skribent for en liten stund siden?
Uansett… Velkommen!

Hehe, skjønnte ikke at det var en signatur, trodde du prøvde å gi de cred :smiley:

Fornybar,

Du skriver: (20kr per aksje er absolutt ikke konservativt med en….) du mente vel det motsatte. Ellers kommenterer jeg sjelden kurs og forventninger til kurs, men i dette tilfelle er du nok super konservativ. Targo befinner seg der hvor ledelsen skal innfri, produktet mener jeg har innfridd for lenge siden.

5 Likes

Haha. Sånn går det når man prøver å lage et innlegg innimellom småbarnspassing.
Det jeg mener er selvfølgelig at en dobling av kursen absolutt ikke burde være uoppnåelig i det sekundet de forteller at de velger å gå videre.

1 Like

Ser at Targo er tagget i forbindelse med denne:

https://www.biobreak.org/upcoming-events.php?r=9

Please join us for our fifth BioBreak during JP Morgan Healthcare Conference in San Francisco on January 12th, 2020. BioBreak is a great opportunity to meet with some of the leading CEOs, Venture Capitalist and Heads of BD in the life science community from all over the world

Også i San Francisco i dag. også med Locust Walk som var megler iforbindelse med TG dealen i Kina.

3 Likes

Studier må finansieres.

Hvis selskapet plutselig lander en avtale med stor nok upfront, så kan kursen gå veldig høyt. På samme måte kan middelmådige resultater og en avtale som kun inkluderer sponsing av CPI gi en snarlig emisjon. Og vi vet jo alle hvor glade oslo børs er i emisjoner :slight_smile:

Først og fremst får man velge …

1: Vil man være inne før data?
2: Hva slags data vil gjøre at du endrer posisjon fra inne til ute, eller fra ute til inne?
3: Hva tror du om evnt emisjon etter at du har fått sett dataene?

Den som lever får se, men at det blir noen spennende uker framover er hevet over enhver tvil.

2 Likes

Jcp, spørsmålet er om markedet forstår hva som er gode, middels eller dårlige data, slippes dataene når børsen er åpen vil utslagene være kraftige i begge retninger og etter hvert stabiliseres i pluss eller minus, personlig frykter jeg ikke dataene. Det aller viktigste vil bli avtalen de får på plass for studien. De trenger penger og en emisjon behøver ikke bli så ille om de har is i magen, gjør de som sist bør noen pakke sekken, da er all tillit blåst.

8 Likes

Tja, vil det være krise da?
Både Nano og Pcib har rast fra kursen hvor deres emisjoner sist ble satt.

Og spons av CPI betyr at de sparer ca 60 millioner kroner, og kommer i gang med pivotal studie, og har BP med på laget.
Alle de tre faktorene tilsier reprising på oppsiden.

Men klart, drømmen er jo upfront, selv om det er mye å håpe på.
Men når mcap er på 660 millioner, så er der godt med oppside om vi så «bare» ender med base case, spons av CPI.

Selv tror jeg Targovax kan komme i spill dersom chemo+virus gir bedre effekt en chemo alene.
Spørsmålet er hva som vil være et akseptabelt bud for HealtCap :face_with_monocle:

6 Likes

Husker dere 3 års data fra TG? Først oppdaterte de markedet med data, deretter avklaring om veien videre i en annen melding noen minutter senere. Tipper det samme skjer med mesothelioma hvis de har en databetinget avtale med BP/partner.

Ja, husker det med gru, :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg har en teori om at ett BP trakk seg rett før det ble annonsert og at det derfor fikk det utfallet det fikk.

Jeg ser for meg 3 ulike scenarioer her

• Ingen immunrespons, mesothelioma studiet blir nedlagt. Kursmål 5-7kr

• God immunrespons, men ingen forskjell ellers mellom chemo og virus+chemo. Da blir avtalen spons med CPI. Kursmål 12-20kr

• God immunrespons og bedre resultater med chemo+virus. Cash upfront eller oppkjøp. Kursmål, alt fra 30 til 100

10 Likes