Dette er gamle resultater fra den gangen Oncos var på finske hender og før de ble en del av Targovax, mer enn 100 pasienter ble testet på forskjellige indikasjoner og alt er selvfølgelig kjent stoff.
Er det i dag vi skal få meldingen, eller må vi vente til neste uke?
Rett rundt hjørnet og rett i tosifret satser vi på…
PS. “Minisperren” på litt over 20k på 9,50 ble plukket…fint hvis vi når tosifret FØR nyheten(e)
Targovax er så lavt priset at jeg klør meg i hodet hvis ikke gode nyheter fører til minst 50% opp og en påfølgende reprising. Blir det suverene nyheter burde det gå enda hardere de neste ukene.
Føler jeg har sagt dette en million ganger siste uken, så nå holder jeg kjeft til data kommer!
Replimune, virusselskap priset til ca 10x av Targovax.
Deres pipeline
https://replimune.com/pipeline/
Targovax fremstår som tilnærmet lik gratis
Replimune har herpes virus og Targovax har adenovirus, pros and cons med begge deler
Håper virkelig fraværet av melding betyr at selskapet forhandler med BP om vegen videre. Noe annet fremstår som merkelig mtp utviklingsløpet så langt Jaja, «kun» 10,5 børsdager igjen av januar. Kan smelle når som helst nå
Liten observasjon bare. 3 uker etter melanoma pasientene har fått Oncos i første cohort begynte de på Keytruda, men ved uke 3 var økningen av pro-inflammatoriske cytokiner kraftige redusert i de fleste pasientene. Denne effekten er forbundet med økt effekt av PD-1 hemmer.
Så det er lettere å skjønne rasjonale for å øke doseringen av Oncos når man ser på tallmaterialet.
Skjulte selgere på 9,55? La inn en ordre på 6k på 9,55, men såvidt eg kunne se lå det bare 2000 på 9,55. Men ordren gikk inn på sekundet…og de 2000 lå fortsatt der etter min ordre.
Her smeller det snart…
og skjult kjøper på 9,50
Kanskje vi er så velsignet at vi får oppkjøpsmelding 1630 i dag?
Det det er algoer. Kjøper og selger millisekunder før deg
Melanoma er den studien jeg har høyest forventninger til, i part 1 av studien var det få pasienter, når i tillegg noen trakk seg eller ikke fullførte gir dette et stort utslag på en liten studie. Pasientgruppen i part 1 var heller ikke fra øverste foretrukken hylle i følge S&K, i en større studie vil det bli en blanding av gode og dårlige tilfeller. De klarte en CR på en meget vanskelig pasientgruppe (part 1), blir det rekruttert noen pasienter med bedre forutsetninger i part 2 kan vi drømme om 1 - 2 CR, og det ville vært fantastisk oppløftende for denne pasientgruppen.
OK, de får styre på (med børsens velsignelse).
Det kjøres ping-pong mellom 9,50 og 9,55 i dag…helt til vi får nyheten vi venter på?
Kalles for market making. Ett par ti tusen slik om dagen blir det penger av.
Da må man ha en avtale da, eller?
Jeg mener dette er algoer
Ja helt enig med deg. Sitter med en post nå i tilfelle gode mesotheliom men har satt til side og solgt annet for å kunne kjøpe lavt ved svake data nå. (I tillegg til å delta i evt emisjon). Melanom data tror jeg blir knallsterke! Kan bli en god sommer i så fall
Svake data på Mesothelioma tror jeg ikke på, men det kan fortsatt bli en svak emisjon om en emisjon følger data-slipp i Mesothelioma uten nytt om veien videre.
Dersom Mesothelioma blir bra så kan det bli første linje behandling sammen med CPI.
Burde være mulig å få med partner på det. Jeg forstår det er slik at CPI alene ikke funker på Mesothelioma, men Oncos kan få det til å virke.
AZ og Durvalumab/Imfinzi. Sitter litt å spekulerer litt i om de kan være aktuelle som den såkalte " “major corporation” ? De har allerede en pågående studie sammen, eier ikke et virus selv(kun lisensiert). og har godkjenninger i blant annet NON-small lung cancer, late stage bladder cancer osv.
Syntes denne lenken var interessant, og de har tydelig forsøkt seg i Mesotheliom tidligere, uten å bedre resultatene nevneverdig.
Noen som tror det kan ha noen sammenheng? Og om noen tror at evt Keytruda kan gjøre seg bedre? Andre CPI?
Around 62 percent of participants responded to durvalumab and [tremelimumab], but the study failed to improve survival. Doctors leading the study said more research is necessary.
Jeg tror på merck i meso/melanom.
AZ “må” jo kanskje aggere hvis de når ORR målene i peritoneal (ovarian/CRC)…