Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Teknisk Analyse (TA)

Takk for påminnelse. Tok et lodd :sweat_smile:

1 Like

Ukeschart:

Dagschart:

Fortsatt status for min del. Alle som har handlet i aksjen siden desember sitter nå i minus.

Jeg venter på en periode med 3-5 uker uten lower low. Eller en bunn satt på stort volum. Per nå er håpet at den bouncer ett eller annet sted over 6,2kr.

Fortsatt min oppfatning.

Jeg sjekker vel tilbake rundt månedsskiftet mai/juni igjen for å se om det har etablert seg en bunn.

2 Likes

Ser rasjonale ditt - kan tegnes som en bullish trekant som @aborum hadde lenger over i tråden.
(Forutsetter dog som du sier at den ikke tar ut 6.20).

Aksjen kan jo bounce i dag for alt jeg vet. Men erfaringen min tilsier at volumet per dag ofte er så lite at det er lurt å kikke litt på ukeschart for å se retningen og ikke legge for mye vekt på enkeltdager i denne aksjen. Og da er håpet at den går ut av negativ trend og over til sidelengs trend for konsolidering før evnt ny opptur.

Går den rett opp igjen blir det bare uten meg, noe som er helt ok.

And its gone :relieved:

Noen med en oppdatert TA på Targovax nå? på forhånd takk! :slight_smile:

1 Like

Serviett-TA (4h): Brutt opp fra bunn (7.83) fra Januar i år, neste blir rundt ~8.45. Litt lavt volum.

Men, man ser jo tydelig higher lows fra Mars/April i fjor, så det er da en ting :slight_smile: Får håpe oppdatering fra selskapet kan sette fart på denne snart.

6 Likes

Du kom meg i forkjøpet @Deus :slight_smile:

Den trekanten du har der er også synlig på weekly chartet. Kanskje litt tydeligere?
Kan også tegne inn en fallende linje inne i trekanten. Kortsiktig motstand på 8.21.

6 Likes

Så da er det bare til å røske ut høyresida opp til 8,40 så er vi home free :love_you_gesture:

4 Likes

Hehe det var det da.

Men et veldig interessant higher lows på ukechartet uten tvil

Også på dagchartet så bikker man over glidende snitt

10 Likes

De tekniske analysene ble fort utdatert :grinning: :rocket:

5 Likes

Vi røska i alle fall ut høyresida opp til 8,40 med glans :partying_face::star_struck:

2 Likes

Hvordan er volumet? Har ikke tilgang akkurat nå

1 Like

auksjon på 9.15 med 130k

4 Likes

Svakt det nye børssystemet. Vært børspause i 20min nå, men ser ut som den kan åpne igjen på rundt 9,16 :slight_smile:

1 Like

210k de siste 5 min før børspause.

3 Likes

Liten update: Stengte så og si på trendlinje (daily), dog på lavere volum enn ønsket. Kan bli noen spennende dager fremover. Den som lever får se :slight_smile:

5 Likes

Bounce for targovax nå, så er det fine glidende snitt og higher lows å se

13 Likes

Noen som ønsker å bidra med noen oppdaterte streker her? :slight_smile:

2 Likes

Har TA noe for seg i lille lite likvide Targovax? Jeg spørr av nysgjerrighet/ uvitenhet her.