Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Teknisk Analyse (TA)

Støtter den. plukk nå når ingen vil ha :wink:

1 Like

Buy when others are fearful :wink:

1 Like

Soug hoppet plutselig inn i chartet. Hinter han om en OHS?

7 Likes

Urovekkende lite volum :roll_eyes:

Magefølelsen er enda god her, så har plukket noen små-poster til disse dagene. Men det er klart, får vi et etablert brudd under 7 så ser det ikke så teknisk bra ut. Men jeg bryr meg ikke så mye om brudd før de er etablert, altså under 7 i noen dager.

Test av 200-dagers nå :slight_smile: De neste dagene blir viktige.

1 Like

Da er vi både et stykke under 7 kroner og lavere enn 200-dagers snitt pr nå. Det er nok noe mange ser på som et salgs-signal. Men den faller på veldig lavt volum og aksjen er oversolgt nå. Den mellomlangsiktige formasjonen aksjen ligger i er bullish enda etter min mening. Så jeg er enda optimist og har kjøpt aksjer også i dag :slight_smile:

4 Likes

Det begynner å bli trangt når man ser på bollinger bands. Volumet er i tillegg svært lavt. Så en kraftig kursendring er nok ikke langt unna. Forhåpentligvis går den opp.
Rsi begynner nå å diverge positivt mot kursen og den doji stjernen for et par dager siden kan ha vært et bunnpunkt.

6 Likes

Kan fort få et brudd opp her, med potensialet opp til ca 14 kroner basert på trekanten:

RSI med stigende bunner, positivt…

5 Likes

Magefølelsen sier at ventetiden er over nå :grin::crossed_fingers: Ser frem til børsåpning :star_struck:

2 Likes

Kan fort dra igjennom både MA 50/100 og 200 her nå :slight_smile:

Capture

5 Likes

Kommer som en kule nå ja :star_struck::rocket:

1 Like

Spennende, det er brudd opp fra den helt lange nedtrenden den driver og jobber med nå:

Etablerer den seg over 200 dagers snittet og ikke faller tilbake er det bare snakk om ganske kort tid før nedtrenden er kaputt

8 Likes

Ny ath burde vel være innen rekkevidde i løpet av 6 til 12 måneder. Det har skjedd litt siden aksjen stod i 30 kr basert på kun TG nyheter.
Utvanning etter det er ikke ekstrem.

3 Likes

Vanskelig aksje å spå dette her. Det ser ikke så skremmende ut, med mindre vi setter en lower-low da.

1 Like

TA ser bra ut nå.

7 Likes

@Hpbjorn
Ser du også ein bunnformasjon her? Først brud på uke-trendkanal, så brudd på ein litt dårlig definert daglig-trendkanal.
Bør holde oss over 200ma.

1 Like

Jeg gikk inn i Targo i sommer (på 6.50) av denne grunn. Så tendens til bunnformasjon. Men mistet lysten da det tok lang tid og den lille bevegelsen (antiklimakset) vi hadde i slutten av august fikk med til å selge (på 6.90) og se det videre an. Trives ikke så godt i Targo av en eller annen grunn… :slight_smile:

Kort oppsummert så har vi forflyttet (og etablert?) oss over MA200 og er på vei over MA100 as we speak. Fin reaksjon opp fra MA50 for noen dager siden. Close og etablering over 7.18 vil være positivt (mye contention såvidt jeg kan se her tilbake i tid under opp/ned bevegelser) og de glidende snittene kan komme etter. Kan være tidlig tegn til retningsendring vi ser. Ser litt samme bildet her som i NANO - lang nedadgående trend over siste 2-3 år med en relativt stor OHS som ble dannet under COVID. Tror denne skal opp men umulig å si hvor lang tid dette vil ta :slight_smile:

2 Likes

4 Likes

Måske hensigtsmæssigt at tilføje et par ord? :slight_smile:

Kan det være at dette er en såkalt Mills- formasjon? Ser ut som at noen har prøvd å skrive mmmmmm Mills i grafen her :stuck_out_tongue:

9 Likes