Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Drifter i kursmål, nå må markedet ta ansvar :slight_smile:

For et kvartal! Vi stresset jo dette lenger opp i diskusjonen her når TRVX aksjen var 7nok i januar. Blir det over 50% økning på 10 uker tro?

1 Like

Parker instituttet er også veldig imponerende. Nytt, flashy og spennende institutt i USA som kapret topp kreftforskere når det startet opp. Dette er ikke et hvilket som helst institutt, og jeg må si at jeg er imponert!

5 Likes

Tradere vil kjøre kursen i alle retninger …

Men at targovax skal opp mot 15-16kr raskt tror jeg iallefall er ganske så sansynelig ! :blush:

Og nye kursmål må jo settes og som dere sier :smile:

Gratulerer Targo!

6 Likes

Brikkene faller på plass for Targovax :muscle:t2::star_struck:

5 Likes

Samarbeidsavtalene med Parker Institute og CRI er svært viktige for Targovax fordi de viser at verdens ledende miljøer innen immunonkologi følger med på hva vi gjør, og har lyst til å samarbeide om å bringe vår RAS-vaksine nærmere pasientene og markedet, sier Øystein Soug, administrerende direktør i Targovax.

3 Likes

Vi burde se det dobbelte av gårsdagens omsetning :slight_smile:

Dersom markedet var rasjonelt, burde vi forvente en øyeblikkelig reprising opp til minst der vi var før TG01 ble de-evaluert. Men som vi alle vet, er ikke markedet rasjonelt…

Dette er top of the pops altså?

3 Likes

TG står virkelig opp fra de døde!

Neste store trigger blir vel 3-years survival som presenteres på ASCO.

Så skal man jo ikke glemme TG-02 som ligger og lurker i bakgrunnen…

4 Likes

De har tidligere hatt slike A-list gala der stjerner som Lady gaga, Tom Hanks etc er tilstede. Så vi kan konkludere med at de er større enn Zelluna :joy:

Gratulerer Targovaxere.
Dette må jo bety at PICI og CRI tar det meste av kostnadene mtp å utvikle TG-teknologien, og det betyr vel at det går an å snakke om et tema som har vært unngått eller kanskje ikke så tungt diskutert nemlig pengeinnhenting, eller emisjon.
I følge Edison-analysen så hadde vel TRVX med dagens beholdning rundt 6 millNOK i cash ved slutten av 2019.

På denne nyheten så må jo penge-behovet ned da andre bekoster utvikling av TG-plattformen, samt dette samarbeidet viser at noen er villig til å bruke betydelig tid og ressurser på å utvikle teknologien, i klinikk selvsagt.

Mao en dobbel-dobbel effekt.

Dette bør vel øke sannsynligheten for at Targovax klarer å finne nye investorer som kan gå inn i Targovax, og da på et mye hyggeligere nivå enn det enn kunne sett for seg på kursnivåene for noen uker og måneder siden, og uten siste dagers nyheter.

3 blinker for Targovax og TG på 3 dager; Abraxane-flopp i surgical resected pancreas pasienter, avtale med Zelluna og nå dette.

11 Likes

Noen som har sett eksempler på hva slags royaltyavtaler CRI og Parker opererer med når de er sponsorer? Disse skal vel ha tilbake pengene sine de også hvis det går bra. Litt som Oslo Cancer Cluster, men uten nødvendigvis å ta eierandeler.
Fra børsmeldingen:

Targovax may also contribute by partial cost sharing of the trial(s).

Jeg tolker det slik at oppsiden for Targovax er avhengig av hvor mye penger de bidrar med underveis.

Litt om Parker Institute

https://www.parkerici.org/

http://parkerinst.dk/

https://twitter.com/parkerici

6 Likes

Ikke den voldsomme reaksjonene i åpningen ser det ut som.

Er det 3-years survival som presenteres på ASCO som må til for å fjerne skepsisen mot TG?

Gode nyheter to dager på rad er uvant kost. Dagens nyhet om samarbeid med Parker Institute er stort og viktig,
Det eneste problemet for Targovax nå er vel at de fremdeles brenner mye penger og trenger nok påfyll lenge før avtalen med Zelluna gir noe bidrag (Zelluna har vel ikke akkurat økonomi nå til å betale no up-front.
Håper likevel at vi kan få en pen kursstigning videre nå, og at vi kanskje får en avtale på ONCOS plattformen som kan løse likviditetsproblemet til selskapet i løpet av året.

3 Likes

jeg må smile litt når jeg ser folk vil selge på 10,20 … Håper de har gevinst !

Men det er supert egentlig ! Ingen GAP og tette her, og kursen kan dra i vei fremover :wink:

1 Like

Er vel et GAP mellom 9,30 og 9,40…