Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Enig, litt rart at ikke aksjen får en kraftig reprising på reaktivering av TG plattformen.

Som sagt, gode 3-yaers survival data på ASCO tror jeg kan endre på dette. Også TG-02 som det kan komme nytt fra…

1 Like

Håper TRVX snarest tar turen til Radium-podcasten og forteller litt om de siste dagers utvikling.

Husk at dette er Oslo Børs da :slight_smile: Det må komme folk utenfra for å reprise fordi vi på Oslo Børs vet bare prisen på fisk og olje :stuck_out_tongue:

4 Likes

Kommer aksjen til å klare å etablere seg over 10 i dag? Hva i all verden selger folk for??

Trodde kursen skulle gå som en :rocket: på denne meldingen!

Hmmm…

Fra børsmelding:

The collaboration will focus on testing TG vaccination in combination with
other treatments in late stage pancreatic cancer

Kan det hende de skal slenge seg på denne?:

Sponsor:
Parker Institute for Cancer Immunotherapy
Collaborators:
Bristol-Myers Squibb
Apexigen, Inc.
Cancer Research Institute, New York City

“Median survival for patients with metastatic pancreatic adenocarcinoma is on the order of a mere 3 to 6 months” = raskere svar på om TG fungerer…

2 Likes

Tror det er en del som har sittet i Targovax og har vært lei av den negative kursutviklingen som ser på dette som en ok mulighet for exit.

Avlesning TG på ASCO: ligger det ikke i kortene at denne blir god mtp siste dagers nyheter? Ingen med vettet i behold vil vel gå inn i et partnerskap med mindre plattformen har lovende resultater…

1 Like

Den kortsiktige kursutviklingen får andre ta seg av å diskutere, for meg er det viktigste at vi nå har fått flere gode meldinger som bekrefter caset på lang sikt. Og da snakker vi ikke tiøringer i oppside.

5 Likes

Noen har skrudd på en senil robot, håper kurtasjen er lav for deres del:

1 Like

Nå er vi over i ekte tech penger fra Silicon Valley boys & girls!:stuck_out_tongue_winking_eye:
Dette kan være en stor stepstone :smiley:

Sean Parker is an American entrepreneur and philanthropist, most notable for co-founding the file-sharing computer service Napster, and serving as the first president of the social networking website Facebook. He also co-founded Plaxo, Causes, Airtime.com, and Brigade, an online platform for civic engagement

Sean%20Parker%20Alexandra%20Lenas%20will%20angel%20Foundation%20vM81xM35UVJl

Dette er Sean Parker med kone og will.i.am, trenger ikke mer kred en det :joy:

3 Likes

Må si jeg er mektig imponert over hva Targovax nå har fått til. Ønsker å gratulere oss «tålmodige» aksjonærer som har valgt å sitte rolig og støttet selskapet. Uansett kursnivå på kort sikt har min tro på at Targovax virkelig får ting til, økt. Vært til tider en tung reise, men ettersom det var TG som jeg tror i stor grad mer enn halverte kursen, hva nå markedet?

TG02, 3- års data, noe ONCOS Melanoma kohort 1 gjenstår dette halvåret året. Både TG02 og 3 års data blir nesten ehøydepunktry for meg nå. Data fra studien med Astrazeneca er også guidet i løpet 2019.

Hilsner fra the big «Apple», New York.

12 Likes

Denne blir “by far” trvx sin viktigste melding noensinne… åh… tenk hvis vi får data her snart…

1 Like

Ja og det som er så morsomt er at en melding fra f.eks studien med AZ eller Sotio kan komme når som helst i 2019 og sannsynligvis helt uten forvarsel. Da er det godt å ha lagt en bunke TRVX-aksjer på kistebunnen og gjemt nøkkelen på et lurt sted :slight_smile:

1 Like

Det er tæt på at MA20 krydser over MA50, det er positivt.

Sell on news ser fortsatt ut til å være regelen som gjelder…

1 Like

Nej, den stiger ligesom i går. Så Sell on news gælder ikke.

1 Like

Se dagens trend, fra 10.88 topp intradag, synkende mot 10.20

Skuffende, skulle tro markedet ble happy for å se en reaktivering av TG.

1 Like

Muligt der kommer en vending i markedet her over middag; der plejer jo altid at være et sell off efter initiel stigning. Meldingen er jo svært positiv i sig selv og så må markedet jo være marked for nærværende.

2 Likes

Selgerne står i kø er det bare å komme seg ut! Kjøper igjen på mandag?