Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Jeg har stopploss på 4,99 i tilfelle et eller annet apokalyptisk skulle skje og jeg ikke hadde tilgang til data eller telefon :fire::rocket: :grin:

1 Like

Da hjelper det neppe med stopp loss heller.

Det kan jo være at zombie -apokalypsen begrenser seg til her på vestlandet.
Jeg sier selvsagt ikke at den starter her! :sweat_smile:

Vestlandsfanden med andre ord ?

Men det bekymrer meg at så mange mennesker vandrer hvileløst gjennom gatene med iphone, og kjøper laks og olje… :ghost:
Det kan utvikle seg begge veier, men eg krysser fingrene for litt kreftmedisin nå, så får heller apokalypsen vente.

1 Like

Enig!

5 Likes

Fint at vi holder oss i samme mønster, med unntak av salget av 9000 aksjer i sluttauksjonen til 10,26.
Vi får se hvor lenge det fortsetter å bevege seg på samme måte. Formasjonen må vel brytes etterhvert som tradere forsøker å utnytte den mer og mer?

1 Like

Ny dag, nye muligheter!

2 Likes

I fra Twitter RADFORSK:

God morgen!

Jónas Einarsson og Elisabeth Andersen
spiller inn ny episode av podkasten Radium i morgen. Vi skal gå gjennom det som har skjedd på selskapsfronten de siste uken og vil gjerne ha spørsmål :+1:

[email protected]

6 Likes

Targovax er vel her denne uken , ifølge kalenderen dems :slight_smile:

Scientific

Immuno-Oncology Summit Europe

19/03-2019 11:58:38: (TRVX) Targovax is invited to present at Neoantigen Summit Europe, DNB SME Conference and BIO-Europe Spring

3 Likes

Targovax is invited to present at Neoantigen Summit Europe, DNB SME Conference and BIO-Europe Spring

Oslo, Norway, [19 March 2019](calendar:T2:19 March 2019) - Targovax ASA (OSE: TRVX), a clinical stage biotechnology company developing immune activators to target hard-to-treat solid tumors, announces that members of its senior management team is invited to present at upcoming conferences.

13th Annual BIO-Europe Spring, Vienna, Austria
Date: [25 March 2019](calendar:T2:25 March 2019)
Presenter: Øystein Soug (CEO)

Panel discussion:

  • Art of multitrack deal: Keys to maximizing the value of your company
  • Time: 14:45 CET

DNB’s 15th Annual Small & Medium Enterprises (SME) Conference, Oslo, Norway
Date: [4 April 2019](calendar:T2:4 April 2019)
Presenter: Øystein Soug (CEO)

Presentation:

3rd Annual European Neoantigen Summit, Amsterdam, The Netherlands
Date: [25 April 2019](calendar:T2:25 April 2019)
Presenter: Erik Digman Wiklund (CBO)

Presentation:

  • Title: TG Mutant RAS Neoantigen Vaccine: Signal of Clinical Benefit in Resected Pancreatic Cancer
  • Time: 12:00 CET

Presentations will be available to download at www.targovax.com after the event.

5 Likes

Nå jobber robotene hardt igjen for og holde kursen nede med nedsalg i samme sekund som kjøp opp :stuck_out_tongue: bull :rocket:

Tror vi skal opp og teste 11 utover ettermiddagen !

3 Likes

Tar gjerne 2% økning daglig jeg. :slight_smile:

3 Likes

joda , helt enig! økningen er igrunn perfekt da vi ikke trenger noen pullbacks for og tette gap…

bare irriterer meg at handler som denne (25.000 aksjer) ser ut som stort nedsalg på kurven :stuck_out_tongue:

1 Like

Tør vi håpe på TG data allerede 25 april? De skal vel være klar sånn ca da.

Har sett “Mai” i slides tidligere…

Utifra dagens medling så er TRVX blitt invitert til Holland. Arrangørem gjør vel neppe det om det ikke er interesse for TG og selskapet.

TG02 i Colorectal kan vell i praksis komme “når som helst”. Om jeg ikke husker feil, kom sist oppdatering tilbake i Desember 2017.

1 Like