Bilde sier mer enn 1000 ord…
TG02 burde vel være klar anytime nå.
Jeg er klar over at det er Mai, men 25 april er jo nesten mai Derfor jeg lurer på om det er lov å håpe på at data er klar da. Neste EMI settes sannsynligvis ifbm data fra TG01 eller ONCOS litt senere i år.
Det vil formentligt være 3 års OS for TG-01 der meldes til markedet i form af poster headline i maj, 2019 og efterfølgende præsenteres som helhed til ASCO der ligger ultimo maj, primo juni senere på året.
Man forestiller sig TRVX som Goliaths svar på pancreas, der rejste sig og trodsede FFN; på baggrund af de seneste meldinger (fra selskabet, samt det fejlede studie på 866 patienter på abraxane), må man antage øget opmærksomhed.
Status nå er en mcap på røffelig 550 millioner, og cash posisjon på 151 millioner den 31 desember 2018, ref Q.
TG01 i aller høyeste grad tilbake i “spill”, og jeg anbefaler å se sist Q, der Soug får frem hvor langt fremme Targovax er på utvikling RAS- mutert kreft på verdensbasis.
Denne er også bra:
En ting jeg ønsker å adressere uten å bli skutt i stykker fra de som følger de andre biotek aksjer fra OB, er EMI…
TRVX sitt hovedfokus, slik som de kommuniserer mot markedet er *odd mesothelioma… rasleste vei til markedet for oncos… her har vi data fra hele 6 pasienter, men venter mer data i 2020, da etter at kassen er “tom”… skal de hente penger på generelt plattform grunnlag?
Ellers, vil de være så “ille” med EMI nå som kursen fremdeles er på latterlig lave nivåer? Selv etter de siste meldingene og inntekter og studiesponsing…
Har det sett styggt ut hos de andre biotek aksjene grunnet “overprising” før EMI?
BGBIO i samarbeid med Artic pumpet opp aksje i form av analyse like før EMI kom… PCI sniffet vel på 60 tallet før det smalt og NANO nevner jeg ikke alle vært noen milliarder før EMI…
Men hva med TRVX (500mnok)? EMI på disse lave nivåene vil kanskje ikke få samme dupp effekt (langsiktig) da det kommer en hel haug av oppdateringer… eller? Hadde ikke PCI EMI på nok 8 en gang i tiden før den føyk oppover?
En feil i logikken din her er at du har det bak frem for de pumper ikke før emi kommer, men heller at de tar en emi når de ser at kursen er sterk. Både BGBIO og NANO (når NANO tok emi på over 100 tallet) gjorde rettede emisjoner som kan gjøres raskt. I BGBIO sitt tilfelle så ble analyser av DNB, Arctic og Trinity Delta gjort på bakgrunn av resultater de hadde presentert på store konferanser, og det var viktige data som da selvfølgelig kan føre til en reprising av selskapet. Det er et uttrykk i biotech som går “raise when you can and not when you must” når det kommer til å hente penger.
Ser den. Derrav fellesnevneren med at de var verdt milliarder og ikke millioner… dog lurer jeg på hva som skjer med kursen hvis de velger å/må utføre EMI før f.eks peritoneal meldingen…
Salg av enten ONCOS eller TG er en mulig strategi. Begge har spennende samarbeide med store og seriøse aktører og kan være attraktive kandidater for ett eller flere BP.
Når det gjelder bgbio, så var jeg selv aksjonær før denne kom 24 jan:
Så EMI i April:
Tromd Mohn er vel største eier i begge selskapene… selv tjente jeg en god bunke penger på dette, men solgte meg ut litt for tidlig… profitten lever videre i trvx…
Har alltid tenkt, salg av den ene plattformen for å finansiere den andre, men i det siste så har tanken om å potensielt beholde begge for å utlisensiere og cashe inn på royalties langsiktig lurt seg inn i mitt lille hode.
Etterhandel trvx
16:46:56 | 10,371 | 13 364 | BATF | ||
---|---|---|---|---|---|
16:46:56 | 10,524 | 5 486 |
Hvor finder du denne information?
Handler via pareto
De fleste biotek aksjer på OSE omsettes i darkpools og MTF’er. BATF er en handelsplass på lik linje med Oslo børs.
På en vanlig dag omsettes ca 10-15% av handelen på OSE i darkpools/MTF
Edit: Her kan du se en oversikt som jeg laget ifbm NANO tidligere i vinter. Kappa viser kun handel fra BATF. Den finne flere darkpools/MTF der ute Nordic Nanovector Aksjonærlister og Shortaktører (NANO)
Noen med TA kunnskap som kan dele litt status og synspunkter her?
Syntes utenifra at kursen begynner å se stabil og sterk ut. Fundamental «step by step in the right direction» oppgang vil jeg kalle dette. Selskapet er priset til drøye 550 mill.
Tillitt har mye å si. Jeg vil tro flere har fått øyene opp, og tillitt igjen til TG vaksinen og at selskapet vil utvikle denne videre på beste mulige måte. Og makan til et kvalitetsstempel med meldte utviklingspartnere da gitt.
Moro å se at det er litt fart i sakene i Targovax igjen. Dykket litt i radium podcastene og snublet over historien egentlig som forteller hva targovax og teknologien er basert på og hvordan de oppdaget teknologien. Legger på radium link som starter cirka når de forteller historien for dette. Sikkert spennende for en del som ikke kjenner til dette. Synes selv fortsatt det er moro å høre selv om det ikke var nytt for min del heller
Ingen meglerhus har vell kommet med oppdatering enda etter siste ukes nyheter?
Dvs DNB, Redeye, Edison, Arctic. Kan bli spennende å se om de foretar seg noen endringer samt høre deres kommentarer etter utlisensiering og videre klinisk avtale.