Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Selskabet har vel et kapitalberedskab for at varetage netop disse situationer. Muligt ledelsen vurderede, at $5 mio USD ville tømme kasse så tilpas, at en emission på et senere tidspunkt ville være en større udfordring.

“Hent penge når du kan; ikke når du skal!”

1 Like

Tok et lodd på 7.50

Tar flere lodd om den går under 7.

image

12 Likes

solgte noe på 10,80 i går, kjøpte tilbake for samme sum i dag på 7,25…får se om det var lurt eller ikke.

2 Likes

74 mill, som blir litt over 70 mill etter honorarer, for 20% utvanning? Det er tragisk. Kondolerer.

At healthcap ikke deltar i emi er kanskje uhørt. Har det skjedd før i et biotekselskap?

2 Likes

Real time?

Hvorfor det?

7,30

Kult at Radforsk er på ballen, greit at de maner til at folk er seriøse.

Da er det bare å slappe helt av! Radforsk ordner dette med noen fine ord i neste podcast som plaster på såret.

At Healthcap ikke deltar i emi i en av sine portefølje bedrifter på en så lav kurs kan umulig ha skjedd før???

Enig! 70 mill og 20% utvanning er ikke mye å skryte av. Vaccibody hentet nettopp 230 mill på all time high.

2 Likes

Det har skjedd mange ganger før! (Like mange henvisninger til kilder som du har)

Hvor mange penger har Targovax hentet i emisjoner totalt siden oppstart?

Noen som har oversikt her på stående fot? @aborum?

1 Like

Har det skjedd at HC har utestått fra emi i et notert selskap(som de har seedet)?

Jeg følger ikke med på alle selskapene deres. Langt ifra, men HC pleier alltid å være bankers når det gjelder å delta i emisjoner i deres selskaper.

Vis meg hvor du har det fra eller la vær å skriv det som en sannhet!

Ligner på Clavis

Men der var det en grunn.

Paradokset er at om noen uker vil TRVX bli “hyllet” for helt riktige valg.

Bommet med 4 timer på denne men shit happends.

De har jo haugevis av selskaper. Prøv å finn en emisjon hvor de ha nektet å delta etter de har blitt aksjonærer. De deltok i Trvx på 20 kroner, men ønsker ikke å delta nå på 7 kroner.

Emisjoner som jeg kjenner til:

200 mill - 8 mill aksjer i 2015
200 mill - 10 mill aksjer i 2017
74 mill - 10 mill aksjer i 2019

1 Like

Hvor mye skal healthcap eie da? Skal de delta hver gang kan man kalle selskapet for healthvax…