Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ferdig handla på 7,3 …

Da er det bare logge av , og se frem mot resten av H1 :slight_smile:

Tjo-ho :smiley:

EDIT :

At ikke Soug fikk mer enn 75.000 aksjer , da han garnaterte for 1 million + at Healthcap ikke er med sier meg at Parker har en brikke med i spillet :slight_smile:

Kilder!

1 Like

Det er helt sant!! Så skal kanskje ikke vektlegge det for mye. Kan være de ikke ønsker å beholde sin eierandel, da den var ganske høy. Men som investor tenker man jo over hvorfor de ikke vil delta på 7 når de deltok på 20 kroner.

1 Like

Jeg har lagt ut nøyaktig like mye kilder som alle dere andre som kommer med påstander…

Slutt å referer til emisjoner i selskaper som ikke er børsnoterte. Send de ut på børs og du skal få de priset mer korrekt iløpet av kort tid.

Radforsk bør vel sette seg ned å meisle ut en ny plan for fremtidige selskaper. Som jeg skrev tidligere så er de best tjent med at de har både profesjonelle og private investorer. Ser man hva som har skjedd de siste årene så er det ingen tvil om at de begynner å miste den respekten som de hadde.

Å hente inn skarve 70 millioner med 20% utvanning uten at HealthCap ønsker å bidra er særdeles bekymringsfullt. Det sier mye mer enn ord.

Og igjen, man kan ikke sitte å grine sine modige tårer å si at markedet ikke priser selskapet korrekt. Det er nettopp det som er ledelsens jobb og ansvar. Å drive opplæring og forkynning overfor investorer. Både nåværende og fremtidige!

6 Likes

Hentet de ikke 110 millioner i 2016?

1 Like

Trodde jeg hadde tabbet meg ut da jeg for et par dager siden fikk den plutselige innskytelsen at jeg skulle selge meg ut. Ettersom aksjen fortastte å stige tenkte jeg at moralen får være at man aldri skal gi etter for plutselige innskytelser. Bør kanskje revurdere den konklusjonen.

Du solgte altså ikke?

Lurer på hvordan i h… jeg har klart å skrape sammen en portefølje hvor 3 av 3 har vært en real katastrofe!
Vurderte i 2017 å kjøpe en Tesla, eller investere i aksjer med tanke på pensjonen. Skulle gått for Tesla’n. Ville sannsynligvis hatt et lavere tap på den, mere moro og bedre nattesøvn.

God helg folkens. Noen uker nå med luftsuppe og venteboller, tårer og tenners gnissel!
image

6 Likes

Alltid et godt utgangspunkt å ikke være bedre enn andre, ja. Gratulerer, “Buffet”.

7,00 synes altså for billigt for markedet; det er da et lille plus på en dag i psykopatisk minus …

3 Likes

Word!

Lurer på hvordan de skal lure aksjonærer inn i deres neste satsning Ultimovacs…

1 Like

Du er ikke alene, alt jeg tar i går til H******E

1 Like

Gå inn på https://www.healthcap.eu/portfolio-companies/ så prøver du å finne en emisjon i deres selskaper hvor de ha nektet å delta. Jeg har gått igjennom flere og ser de deltar. Kan vi ikke finne en hver da? Jeg klikket inn på et selskap som jeg aldri har hørt om https://www.oncorena.com/oncorena-raises-sek-14-5-million-to-prepare-for-clinical-study-in-advanced-kidney-cancer/

Nå er det din tur til å finne en hvor de ikke ønsket å delta…

Hehe. Jeg har ikke slengt ut noen påstander, “Buffet”. Det gjorde du, og jeg ba om kilder for ditt utsagn. Om du ikke klarer å argumentere for det du skriver, så står det dårlig til. Men jeg avrunder diskusjonen med deg. Er så mange andre som skriver interessante ting :slight_smile:

Stemmer! Jeg blir nesten helt svimmel av alle disse kildene her…

*Syv kroner er kanskje lavere enn det vi kunne håpet på. Det er rundt 20 prosent lavere enn gjennomsnittet aksjen er handlet på de seneste 30 dagene og betydelig under sluttkursen torsdag. *
Vi har dog opplevd god investoroppmerksomhet, og det er markedet som til slutt avgjør kursen. En betydelig andel av investeringen kommer fra amerikanske fond, som dermed bidrar til ytterligere å utvide aksjonærbasen vår.

og hvorfor gjør de det ? ser de potensialet i TRVX som nå er i samarbeid med Parker…!?

selvfølgelig gjør de det, selskapet er priset ned i kjellern på nåværende tidspunkt.

Er det flere som hadde problemer med å handle? Budene har liksom ikke gått inn selv om de er over/under markedskurs.

Joda, jeg er enig i det! jeg ser også potensialet i Targovax. Så skal nok kjøpe meg inn en dag. Mens synes 20% utvanning på så lite penger ikke var mye å skryte av, men det er nå min mening da. Dersom dere som er aksjonærer er storfonøyd så skal i hvert fall ikke jeg klage idag :slight_smile: :slight_smile:

Jo, det var jo det jeg trodde var en tabbe (noe det altså vise seg å ikke være).

1 Like