Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Greit at de gikk ned 30-40% men ikke for 70mnok… det er bokstavelig talt 7 mnd med drift… 2q 2020… ha! H1 2020 er kritisk for mesothelioma data og videre finansiering…

Tror dere at de vil vente til kassen er tom før de henter penger igjen? Neppe. Neste EMI blir des/jan om de ikke løser dette på en annen måte slik som flere spekulerer i over. Noe må skje de nærmeste ukene som forklaring på dette stuntet…

1 Like

Noen som vet om det blir noen rep emisjon for oss småaksjonærer?

Emisjonen som ble gjennomført torsdag var rettet mot profesjonelle investorer. Det innebærer at småaksjonærene ikke hadde mulighet til å delta. I stedet får de, og andre aksjonærer som ikke tegnet seg i torsdagens emisjon, anledning til samlet å kjøpe vel 2,1 millioner aksjer til syv kroner. Det er aksjeinnehavet torsdag denne uken som gir småaksjonærene denne retten.

Denne emisjonen vil trolig ikke bli gjennomført før i begynnelsen av mai. Det som er viktig å vite for småaksjonærene er at det er antallet Targovax-aksjer de eide i går som avgjør antallet aksjer de får rett til å kjøpe til syv kroner i begynnelsen av mai.

1 Like

Men hadde de ikke 120 mill i kassa fra før av?
Så etter dette 190 mill?

denne artikkelen er jo grei å lese gjennom selv om den er fra 12.juni.2018

ABG Sundal Collier hadde før gårsdagens nyhet en verdsettelse på 24 kroner per aksje på Targovax, hvorav rundt 10 kroner på TG01.

TG01 kom for fullt på banen igjen 15.03.2019

https://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20190315.OBI.20190315S2

oxo har vi ONCOS itillegg :smiley:

1 Like

Jo de har nok penger til godt inn i 2020, og før den tid kan mye skje. Vi får nok også noen svar før påske vedr motivet for denne emisjonen. Jeg ser iallefall ingen grunn til å selge meg ut av TRVX nå selv om jeg ikke er kjempehappy over måten dette ble gjort på.

Nei, jeg selger ikke med tap jeg heller, men jeg er enig med @aborum med tanken om å fremme ett misstillits forslag mot Øystein. Tenker på det over helga.

1 Like

Stemmer… men tydeligvis så var dette/disse “depositumet/dipositumene” ikke et lite beløp for å bli med CRI og PICI…

Før dette skal de jo snakke på Radium (drittkast!).

ja stemmer når var det igjen, neste uke?

Men med en burn-rate på ca 10 mill i mnd, skulle dette holde lenger enn til 2q 2020??

10 april

Ikke hvis det koster 40 mill for å delta i studier på tg…

he he. da kan du jo ta med styret i samme slengen.

Jaja jojo, men innen da bør vi jo ha fått inn noen Zelluna penger også, eller tror ikke ledelsen på dette?

Åpen for det…

Selskapet må såfall kommuniserer mer detaljer vedrørende zelluna penger/avtale og potensielt andre inntekter som kan ha påvirket EMI valg på så lite beløp.

Det hadde vært mye bedre om siste podkast ble lagt ut etter at emi var ett faktum, det hadde vært en trøst. I stedet gjør de en form for pump&dump. De skal si svært mye bra i neste cast for å gjenvinne min tillit.

1 Like

Eg skal aldri høre på pod casten igjen, fy den ble dyr !

Fra nå av er det kun egen magefølelse som gjelder.