Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Har JE noen verv i targo? Styreleder?

Det er jo lett å få tillit til en mann som Einarsson, men det er viktig å vite at han har en agenda.
Og at dette ikke er uhildet journalistikk.

Nei tror han er ute nå.

Edit, men han er jo i Radforsk da…

Må si at jeg er enda mer interessert i å se bakgrunnen for denne avvikeren av en acc/dist indikator vi satt og så på tdiligere i uka. Hvis aksjonærlisten for kommende mandag plutselig viser at noen har solgt seg ned som faen rett før emisjonen så er det betimelig å spørre om noen har visst noe.

1 Like

<det er ihvertfall volum i dag, hvor mange har kjøpt på mulig rekyl og hva om den ikke kommer.

Men det påvirker hele sektoren i dag, alt er rødt og trist.

Eller det har laget en kjøps mulighet i de andre papirene.

Tulle-emisjon… Her er det snart kroken på døra…eller så er det en snedig plan for og filleriste og bli kvitt oss småaksjonærer. Plaster på såret er en rep-emi som mest sannsynlig blir avlyst når kursen stuper under 7,-
#griselei pump&dump

1 Like

Har tenkt det samme, hvorfor kjøper folk aksjen for opp mot 7,6 i dag, når emien er på 7 kr?
Og rep emi, som kommer i mai (!) også er på 7?
I de to siste norske biotek som har hatt emi så har jo kursen blitt holdt på, og under emi kurs til den var ferdig.
Ikke sikkert det samme skjer her, men det er vel sannsynlig, da norske biotek trender til å følge samme mønster?

2 Likes

“Alle” trodde at en emisjon ville komme i de neste månedene. Jeg gjettet på juni, men syntes dette var tidligere enn forventet. Om man skal selge seg ut i vente på en emisjon var det et godt tidspunkt i går, uavhengig av om man visste noe eller ikke. Jeg solgte meg ut på magefølelse, ikke at jeg visste noe mer enn det som er å vite i caset og markedet.

Det er jo forsvinnende få aksjer en aksjoner blir tildelt i rep’en da…

1 Like

Bra resonnement, men timingen for dette enorme fallet i acc/dist blir nesten påfallende.

Om de hadde et stort behov for cash, men hadde problemer med å få den kursen de ville, så burde de gått for 10% i stedet for 20%.

Akkurat som i Nano, hvor man vel fikk tildelt 130 aksjer for hver 10.000 aksjer du hadde, hvis jeg ikke husker feil?
Uansett, håper for både dere aksjonærenes og norsk bioteks skyld at det ikke skjer her.
Kanskje det kommer noen nyheter som fyrer skikkelig opp under kursen også. :slight_smile:

Der bliver handlet stort ind @ 7,40 … drenge, der er nogen der ved noget her, for det er en usædvanlig udvikling for en aktie, der netop har været gennem denne øvelse.

3 Likes

Dette blir en av de mest spennende Radiumpodcastene på lenge.

4 Likes

Uansett om aksjen kommer opp på 11 tallet på mandag (tror jeg ikke) var dette “køddn’t” gjort!

1 Like

Kanskje…
Men nå kan vi ikke være naive, Radium er propaganda apparatet til Radforsk, jeg stoler null og nix på dem nå.

2 Likes

Møe mulig, allikevel trives jeg som naiv nordmann og liker å tro at Radium har sitt på det rene. :angel:

3 Likes

Emien er allerede ferdig !

rep emi blir for de som hadde askjer i går - ca 4 % av gårsdagens antall - dvs 10k aksjer gir rett til å kjøpe 400 aksjer. til 7kr

EV på 250mill NOK er lommerusk nå som TG01 er på banen igjen.

Viktige data ventes innen 1-2 mnd

Insane omsetning i dag da. Det må jo være bra.