Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Hvem har sagt at alle som tegnet kun fikk halvparten ?
Tror «de store» fikk det antall de var lovet … slik ØS også sier

må ha vært de små på 100 k euro minimum som kun fikk halvparten, sånn sett kan det jo stemme det Ø.S. sier angående de store institusjonelle som tok mesteparten

Men hvordan er prosessen for å bestemme hvem som får hva?

1 Like

Det er jo et ok signal om CEO får fulltegnet insidekjøpet sitt eller?

Det spørs da hvor fornuftig det er å gi bort aksjer nesten gratis til amerikanske fond, som gjerne dumper de igjen når kursen har gått noen få prosenter, fordi “profits”!

Hvordan kan man forvente at noen skal verdsette aksjer de har fått for en slikk og ingenting, fordi styret tydeligvis mener at det hadde vært fancy med noen “muricans” som investorer…

1 Like

Nettopp dette jeg også frykter…

I en rettet emisjon er nok deltagere valgt med omhu … også i USA

1 Like

Vi får se da… En rettet emisjon som gruser kursen, samtidig som det kun gir 6-7 måneder ekstra med hodet over vannet…

Må ikke bli paranoide nå da, å få med noen cowboys nå som de har Parker som partner for TG01 kan jo ikke være så galt. Amerikanerne ser jo med ett halvt øye at denne aksjen er grisebillig. Gode data fremover kan vel føre til at de får opp begge øya :laughing:

4 Likes

De fleste som har aksjer håper på en 10-dobling fra dagens nivå … om kursen da er 7-8 eller 11 burde da bety mindre. Ikke sant ?

1 Like

Tar med denne om det kan være av interesse

16:47:14 7,330 62 016 BATF
16:47:14 7,338 63 162
1 Like

Jeg hadde helst satset på 100-gangen, men med de folkene som styrer, så er jeg egentlig fornøyd bare jeg går i pluss. For den neste utvanningen blir nok mye verre, fordi folk vet at det ikke er så lenge til neste emisjon, og dermed unngår å investere, spesielt siden de så hvordan aksjonærene ble behandlet ved denne emisjonen.

2TdgdA0

Selv om eg tapte vonde 40% på en uke, har eg posisjonert meg for tredje og siste inngang.
Har ganske god tro på caset, nå er eg uansett så lam i bakenden så det får bare stå til.

God helg folkens, hjertelig takk for mye god og vond informasjon :smiley: :beer::beers::clinking_glasses::tumbler_glass::cocktail::tropical_drink::wine_glass:

6 Likes

Helt enig… men ikke til 7 og ikke for 74mnok… Hadde de hentet 200mnok+, ville jeg kjøpt minst 60k aksjer og lagt de i skuffen sammen de andre. Men allerede nå frykter jeg neste EMI…

Selv har jeg vært med trvx lenge nå og føler det er så urettferdig, at noen amerikanere skal komme inn på ATL når jeg har kjøpt meg nedover uten å selge… Er vel bare pisst off nå, men kommer til å ja et helt annet syn på dette selskapet fremover, mest av alt fordi jeg tenkte WTF? Når de meldte at de skulle melde avtale® med CIPI og CRI.

Trodde trvx var dyktig økonomisk (Derfor jeg er så ekstremt skeptisk til denne EMI). Hvem vet, kanskje jeg utvikler meg over tid til å bli en slags meyerløkka 2.0… :crazy_face:

En annen tanke jeg kom på nå… Er det på noen som helst måte gunstig for selskapet å være lavt priset i dette markedet?

6 Likes

hjelper vel ikke akkurat med surt børsklima fremover heller.

Og surere ble det, når de rævkjørte eksisterende aksjonærer for å få tak i småpenger.

TRVX sine aksjonærer fortjente bedre!!

1 Like

Indeed! :cry:

2 Likes

Prøver å finne hva som rører seg med Targovax
Markedet forstår lite det som skjer
1-Emisjonen ble meld uventet når aksjen var i ferd med å stige 10-15% og salgs viljen var helt fraværene,ingen forstår hvorfor måte Targovax gi rabatt 40% til nye investorer.
2.Trengte Targovax umiddelbart nei
3.Var emisjonen varslet tidligere nei
4.Var Targovax komfortabel med kontant beholdning ja
5.Tegnet dagens 5 store aksjonærer nei
6 Var emisjonen overtegnet med 50% ja
7 Forventes flere viktige nyheter de neste 3 måned ja
8.Har det kommet noe negative nyheter siste måned nei
Spørsmålet er hvorfor var det så viktig å få denne emi 70M for å sikre 2 kvartaler i drift i 2020 når Targovax har flere triggere fremover
Konklusjon
Jeg tror noen investorer som har stor innflytelse i Usa har krevet å få sin andel av Targovax suksess å emi kursen er nærmest bestemt av dem.Hele aksjonen er nøye planlagt å dekket med noen tilfeldige investorer som er latt å bli med i emi.
Jeg tror med denne emi HarTargovax skutt gullfuglen?
Medisinske industrier er nærmest en verden av kriminalitet der flere gode medisiner ikke ser aldri markedet pga makt personer som er kjøpt av Pharma selskaper jobber for dem.Jeg tror tilfeldige investorer som var med 7kr emi har solgt eller selger de nærmeste dagene,Targovax sier de har strategiske investorer fra Usa jeg tror disse tenker ikke å tjene 20 øre på Targovax men 10 gangeren eller 100 gangeren.
Konklusjon la aksjene i skuffen å vent par måned som store top 5
Targovax har skutt gullfuglen?
Nå er det sikkert store krefter i USA som skal jobbe for Targovax interesser
Jeg føler som Targovax har nærmest bestikket innflytelse makt personer i medisinske verden.

5 Likes

Javel? Hvordan kunne de kreve dette mener du?

1 Like