Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

“Ok.” Hvor lang tid pleier det ta å lage og få godkjent medisin?

ca 10 år ±

1 Like

Tar lengre tid enn det i snitt.

Den var drøy! Tar 4-7 år fra der Trvx er nå. Men gunstige parnerskap og oppkjøp kan komme lenge før det. Om man skal spå litt så tror jeg Trvx blir oppkjøpt til en kurs ±100 i 2020-2021.

1 Like

Øystein sier følgende
Hei,

Jeg tegnet meg for NOK 1m, men i likhet med de fleste andre ble jeg kuttet ned i den endelige allokasjonen. Bare et knippe med de viktigste i institusjonelle investorene pleier å få 100% allokasjon.

God helg,

Oystein Soug

Les nøye her vi har viktige investorer fra Usa
Bare et knippe med de viktigste i institusjonelle investorene pleier å få 100% allokasjon.

Dette skrev jeg i går kopierer på ny til dere som vurderer å selge på 7kr.
Prøver å finne hva som rører seg med Targovax
Markedet forstår lite det som skjer
1-Emisjonen ble meld uventet når aksjen var i ferd med å stige 10-15% og salgs viljen var helt fraværene,ingen forstår hvorfor måte Targovax gi rabatt 40% til nye investorer.
2.Trengte Targovax umiddelbart nei
3.Var emisjonen varslet tidligere nei
4.Var Targovax komfortabel med kontant beholdning ja
5.Tegnet dagens 5 store aksjonærer nei
6 Var emisjonen overtegnet med 50% ja
7 Forventes flere viktige nyheter de neste 3 måned ja
8.Har det kommet noe negative nyheter siste måned nei
Spørsmålet er hvorfor var det så viktig å få denne emi 70M for å sikre 2 kvartaler i drift i 2020 når Targovax har flere triggere fremover
Konklusjon
Jeg tror noen investorer som har stor innflytelse i Usa har krevet å få sin andel av Targovax suksess å emi kursen er nærmest bestemt av dem.Hele aksjonen er nøye planlagt å dekket med noen tilfeldige investorer som er latt å bli med i emi.
Jeg tror med denne emi HarTargovax skutt gullfuglen?
Medisinske industrier er nærmest en verden av kriminalitet der flere gode medisiner ikke ser aldri markedet pga makt personer som er kjøpt av Pharma selskaper jobber for dem.Jeg tror tilfeldige investorer som var med 7kr emi har solgt eller selger de nærmeste dagene,Targovax sier de har strategiske investorer fra Usa jeg tror disse tenker ikke å tjene 20 øre på Targovax men 10 gangeren eller 100 gangeren.
Konklusjon la aksjene i skuffen å vent par måned som store top 5
Targovax har skutt gullfuglen?
Nå er det sikkert store krefter i USA som skal jobbe for Targovax interesser
Jeg føler som Targovax har nærmest bestikket innflytelse makt personer i medisinske verden.

3 Likes

Det mener eg er piss preik.

Bok bygging så burde alle som bydde mest få først.

2 Likes

Om ONCOS leser ut flere CR på cohort 2 med ny dosering går det nok fortere… uetisk å ikke gi en potensiell kur når alt annet feiler og døden er neste steg…

Hva er USA viktige investorer?
Hva er pivolat status?

1 Like

En viktig Usa investor er ikke hans penger men hans kontakter og kjennskap til bransjen .Med Pivotal studie status kan en produkt nå markedet raskere uten å måte gå i fase 3 og kan gis midlertidig tillatelse av myndighetene for medisinen pasienter tar i bruk mens studien pågår.

2 Likes

Kan du nevne noen av de investorene som du betegner som viktig og håper å se på aksjonæroversikten?
Å ja, du mener pivotal studie?

Dere som har mistet troa ting kan endre fort.
Husker i 2016 var en stor emi i Targovax på 7.5 kr par måned etter var kursen 27 kr+
Slikt er medisin aksjene ,Hold aksjene dypt i skuffen

1 Like

Psykologien endres unaturkig raskt i biotek.

Se bare ca 9 dager tilbake fra nå.

https://www.oslobors.no/markedsaktivitet/#/details/TRVX.OSE/messages

-9 dager

https://newsweb.oslobors.no/message/471958

-8 dager

https://newsweb.oslobors.no/message/472097

-2 dager

https://newsweb.oslobors.no/message/472682

Sikkert mange som blir uvel av mindre.
Her går en fra stødig og jammerlig situasjon som har vedvart i meget lang tid til folkefest for deretter å krasje inn i en lilleputt emisjon som drar hele selskapet ned i en mcap som en bare kan drømme om.

Lurer på hva utlendingene tenker?
En gjeng med halvgalne idioter som grisle på og fallbyr verdipapirer , ja kaster dem etter forbipasserende.

Et galehus

2 Likes

Hvor langt i løypa er Trvx i forhold til å kunne kjøre pivotal studie?
Er det USA viktige investorene som legger opp studie forløpet?

A Phase 1/2 Dose Escalation Study With Expansion Cohorts to Investigate the Safety, Biologic and Anti-tumor Activity of ONCOS-102 in Combination With Durvalumab in Subjects With Advanced Peritoneal Malignancies

This is a two-part Phase 1/2 dose escalation and dose expansion study of the GMCSFencoding adenovirus, ONCOS-102, in combination with anti-programmed death ligand-1 (PDL1) antibody, durvalumab, in adult subjects with peritoneal disease who have failed prior standard chemotherapy and have histologically confirmed platinum-resistant or refractory epithelial ovarian cancer or colorectal cancer.

14

Sponsor:

Ludwig Institute for Cancer Research

Collaborators:

Cancer Research Institute, New York City

MedImmune LLC

Targovax ASA

Information provided by (Responsible Party):

Ludwig Institute for Cancer Research

15

16

A Pilot Study of Sequential ONCOS-102, an Engineered Oncolytic Adenovirus Expressing GMCSF, and Pembrolizumab in Patients With Advanced or Unresectable Melanoma Progressing After PD1 Blockade

A Pilot Study of Sequential ONCOS-102, an Engineered Oncolytic Adenovirus Expressing GMCSF, and Pembrolizumab in Patients With Advanced or Unresectabl

14

Sponsor:

Targovax Oy

Information provided by (Responsible Party):

Targovax ASA ( Targovax Oy )

15

Er dette nytt?

Det kommer flere data nå i H1/H2 19

3 Likes

Fra Edison 12 mars verdivurdering
27.7Kr

4 Likes

Finans og verdsettelse

Da Targovax Q418-resultater var i tråd med våre forventninger, gjorde vi ingen store endringer i våre estimater. Driftsresultatet på helåret var på 146 millioner kroner, og eksterne kostnader for FoU utgjør 64 millioner kroner. Vi forventer at selskapet vil opprettholde tilsvarende eller litt mindre intensive kliniske FoU-aktiviteter (fordi en partner søker etter TG01-prosjektet) og vårt totale driftsresultat estimat for 2019 er NOK140m (uendret). Derfor bør kontantposisjonen på NOK151 millioner ved utgangen av Q418 nå 2020. Da Targovaxs FoU-rørledning forfaller, bør flere prosjekter nå midtveis rundt 2021, det vil si når vi forventer en betydelig økning i FoU-utgiftene. Den nødvendige tilleggsfinansiering for 2020 gjenspeiles i vår modell (utstilling 5) som en langsiktig gjeld på NOK118m, i henhold til våre forskningsprinsipper.

Vår oppdaterte verdsettelse er NOK1,46 milliarder eller NOK27,7 / andel sammenlignet med NOK1,41 milliarder eller NOK26,8 / andel tidligere, som er basert på en risikoreduktet NPV-analyse med 12,5% diskonteringsrente inkludert NOK151m i kontanter ved utgangen av året. Q418 (Targovax booket total brutto gjeld på NOK53,1m i finske offentlige tilskudd, men tilbakebetaling er nødvendig bare hvis produktene selges eller lanseres). Vi økte den nødvendige tiden til markedet for kolorektalt kreftprosjekt med ett år, noe som hovedsakelig skyldes finjustering av vår NPV-modell. Vi holder andre forutsetninger knyttet til de kliniske forsøkene i vår rNPV-modell uendret (beskrevet i vår initieringsrapport). Kommende nærtids katalysatorer er (utstilling 4):

ONCOS-102 mesothelioma Fase I foreløpige data forventet i H120.

ONCOS-102 melanom Fase I foreløpige dataavlesningsdata forventet i H119.

TG02 kolorektal kreft Fase I foreløpige dataavlesningsdata forventet i H119.

TG01 bukspyttkjertelkreft treårsoverlevelsesdata H119.

TG02 + PD-1-kombinasjon prekliniske data forventet i H219.

1 Like

ONCOS-102 Fase I melanomstudiet utvikler seg

Fokuset for de neste 12 månedene vil være ONCOS-102 Fase I-melanomstudien i kombinasjon med Keytruda hos KPI-ildfaste pasienter (diskutert i november 2018-oppdateringen ). ORR og immundata fra den første kohorten (n = 9) vil bli publisert i H119, og den første pasienten fra den andre kohorten (opptil 12 pasienter, økt dosering) ble behandlet 11. februar 2019. Samtidig gjorde ledelsen fremgang på sin TG plattformsutviklingsstrategi og er trygg på å sikre samarbeidsavtale for TG01 i bukspyttkjertelkreft, potensielt så snart som i år. Dette er nå den viktigste utviklingsbanen for TG01-prosjektet, som ble endret som følge av endring av standarden på omsorg ved krefthåndtering i bukspyttkjertelen (diskutert i oppdateringen fra juni 2018 ) .

1 Like