Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ytterligere immundata fra ONCOS-102 første kohort

Targovax presenterte noen ytterligere observasjoner fra den første kohorten i fase I melanomforsøk hvor pasientene ble behandlet med det ledende aktivet oncolytic virus ONCOS-102. Analyser ble gjennomført på tumorbiopsier fra disse pasientene, og funnene tyder på at ONCOS-102 kunne påvirke T-celleaktivering. Vi ser resultatene som oppmuntrende, særlig fordi det er en kontinuerlig korrelasjon med pasient 5 i form av immunrespons, som var den eneste pasienten med et komplett svar. En mer detaljert gjennomgang av de utgitte dataene er i vårt notat fra november 2018 , mens de ytterligere detaljene som ble presentert under Q418-resultater, inkluderer:

IFN-y ELISPOT-analyser av uke tre biopsier fra to pasienter viste at det var økning i tumor-spesifikke T-celler i svulstene (en tilsynelatende infiltrering av T-celler) målt ved antall T-celler som gjenkjenner tumor-spesifikke antigener MAGE -A1 eller NY-ESO-1. Dette antyder at behandling med ONCOS-102 kan ha utløst en T-celle respons hos disse pasientene.

1 Like

Er det en mulighet å opprette en TRVX-fundamentaltråd i tillegg til denne småprattråden? :v:t5:

1 Like

@Mani de får sikkert pivolat status hvert øyeblikk med USA viktige investorer. Jo mer du hausser jo fortere går det.

Mye synsing og konspirasjonsteorier her nå.
Ingen vits å finne på spøkelser før vi har noe håndfast info fra selskapet.

1 Like

Jeg bor her og er ikke enig med deg.

1 Like

At det finnes korrupsjon her er en ting, men å kalle hele landet korrupt er noe helt annet…

Feil tråd. politikk eller småprat.

Jeez… gi deg a… du mistet din troverdighet når du meldte EMI på 10-12…

2 Likes

Hvis du ser litt større på det, Pcib har trykket opp ca halvparten av aksjeantallet til Targovax. Så der har ledelsen gjort en mye bedre jobb totalt sett.

2 Likes

Du framstår som kunnskapsløs og bunnløs i haussinga di.

2 Likes

Bortimot Mani…sk?

1 Like

https://labiotech.eu/?s=targovax

Artikler som omhandler targovax

https://labiotech.eu/medical/targovax-pancreatic-cancer-vaccine/

En drøy påstand som hører hjemme på HO.

Da er det egen tråd for fundamentale forhold for Targovax. Bruk den fornuftig da den som de andre tilsvarende trådene vil bli strengt moderert.

5 Likes

Så du mener ledelsen i TRVX stikker penger i egen lomme og får andre til å betale forseg mens ledelsen i PCIB bruker pengene til beste for aksjonærene men blir beskyldt for å ikke kunne navigere av besserwissere blant aksjonærene? Jo, mulig du har et poeng der. ;-))

1 Like

Vel, jeg har høyere forventninger til ledelsen i trvx grunnet høyere lønninger og opsjoner. For min egen del bryr jeg meg ikke om hvor mye de tjener eller hva slags geniale/idiotiske strategier de velger nå, så lenge de leverer varene!

På bakgrunn av dette, forventer jeg at “noe stort” skjer ila de neste 12 mnd med minst et av plattformene. (F.eks salg/avtale ONCOS)

Om dette ikke er tilfelle og markedet sender trvx videre nedover, vil jeg forvente endringer (f.eks slik som costa hos nano)…

Vi har forsatt avtale me 2 Big Pharma som har egne studier med Oncos
Her kan det komme også positive news som kan løfte kursen betydelig. Targovax forventer partnere oppdaterer markedet i år 2019

1 Like

Ja, men her er det CRI som initierte samarbeid mellom AZ og Targovax og ikke Ø.Soug…

Men hvorfor er TRVX kjent i markedet og miljøene? Det er jo pga arbeidet som blir gjort av bl.a Soug.

1 Like