Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Jeg tror vi har og vi får gode res på Oncos og vi har i boks pivotal programmer se svar fra Øystein.

1 Like

Ja, absolutt, og dette har han vært veldig tydelig på tidligere… tror det var en av podcastene der han nettopp spesifiserer dette. Jeg dømmer ingen pt. Lar de rævkjøre aksjonærer som oss nå f.eks, men det bør resultere i et supert resultat eller markedsforventning snarlig…

Det største kortet de har å spille på er peritoneal studie som ble initiert i 2015, før trvx var på børs og før soug ble CEO i 2016…

Og hva var spm ditt ??

Syns egentlig lite om at de sitter og svarer diverse folk på Mail , de burde samle opp spørsmålene /temaene og ta en conference call og forklare hvorfor de valgte å rævkjøre samtlige aksjonærer for skarve 70 millioner …

2 Likes

De har svart at de har fått viktige investorer i USA
Hvor viktig de er for tiden vise.Tydelig store aksjonærer har godkjent måten emisjonen er gjort.Øystein har ikke gjort dette mot aksjonæres vilje tenke på top 5
Jeg er positiv alt i alt blir 15% utvanning alle som mener kursen 7 var gi bort pris har dere mulighet forsatt å kjøpe til tilsvarende inngang.Jeg har øket beholdning med 50% selv om jeg betalte ekstra 30 øre ikke store saker.

1 Like

Det eneste positive som jeg ser med denne emisjonen, er at aktører som Meyerløkka forhåpentligvis har fått seg en skikkelig smekk!

2 Likes

Mani for meg er det skummelt å lese det du skriver og poster her, virker på meg som ubegrunnet hausing som kan mistolkes.

Kom med dokumentasjon på disse viktige aksjonærene som liksom har vært med på denne store emisjonen hvor det er hentet skarve 70 mill. Hallo våkne opp.

Du skriver: Tydelig store aksjonærer har godkjent måten emisjonen er gjort.

Hvor mange og hvor store kan disse være når det er snakk om 70 mill?

1 Like

Ja dere får vurdere selv om det er hausing har følelsen dere har alltid en god grunn å klage.Hvorfor du og dere andre ikke kjøper på 7 par ører mer en dem som tegnet emi.
Øystein sier selv følgende

Syv kroner er kanskje lavere enn det vi kunne håpet på, og det er rundt 20 prosent lavere enn gjennomsnittet aksjen er handlet på de seneste 30 dagene. Det er betydelig under sluttkursen torsdag. Vi har opplevd god investoroppmerksomhet, men det er markedet som til slutt avgjør kursen. En betydelig andel av investeringen kommer fra amerikanske fond, som dermed bidrar til ytterligere å utvide aksjonærbasen vår.

Det kommer til å bli en «reparasjonsemisjon» de neste ukene hvor eksisterende aksjonærer som ikke deltok i går kan kjøpe aksjen til samme pris.

Det er viktig for Targovax å sikre fleksibilitet og finansiering, slik at vi kan fortsette å bygge de langsiktige verdiene. Vi håper at vi skal fortsette å vise gode data, slik at skal kunne skape verdier for aksjonærene i tiden framover.

Bare ta kontakt om du har ytterligere spørsmål.

Øystein Soug

+47 90656525

Er dette hausing når Øystein sier følgene En betydelig andel av investeringen kommer fra amerikanske fond, som dermed bidrar til ytterligere å utvide aksjonærbasen vår.Jeg har lov å tolke veldig positiv det jeg leser.

3 Likes

De amerikanske fondene syntes tydeligvis ikke at den allerede underprisede aksjen var billig nok. Så de fikk ekstra rabatt… Med styrets velsignelse…

1 Like

Vi vet ikke hva som har skjedd og hvorfor det har skjedd alle får tolke som dere vil.Jeg tolker Usa investorene har ønsket å ta del i Targovax suksessen så får vi håpe vi får noe dra hjelp fra deres kontakter.Tviler det er tilfeldig Usa investorer

1 Like

Hvor gammel er du Mani?
For meg virker du som en nykonfirmert ung herre som ikke har vært i aksjemarkedet lenge. Ei heller vet mye om biotec bransjen eller hva en emisjon innebærer. Lenger opp i tråden skrev du at emien blir satt på 10-12 kr og at du var i kontakt med DNB.??
Skriver stadig om viktige USA investorer uten belegg eller meninger om hva en USA viktig investor er.
Min oppfattning er at du ødelegger tråden!

7 Likes

Har lenge erfaring med aksjer har vært med både Alg-Clavis,Pcib osv
Jeg skriver jo info innlegg til motsetning til deg og andre som sitter og surrer 24 timer.

1 Like

Info? Du synser bare og skriver gjentatt svada. En plass går vel grensa selv for deg.

Ingen tvinger deg å lese minne innlegg

1 Like

Du kan gå inn på profilen hans og skjule innleggene hans om du ønsker det @Zuba

Helt enig Cinvest

1 Like

Stå på Mani, ser helt klart poenget ditt!!!

Mani, du skrev at du hadde vært i kontakt med dnb da emisjonen pågikk.
Videre at de hadde informert deg om at kursinntervallet ville bli i område 10 til 12 kroner…, den ble som kjent på 7…
Har du vært i kontakt med dnb etter den tid og forhørt deg om årsaken til feil informasjonen, eller er det du som bevist bløffer?
Bare litt nysgjerrig.

1 Like

Her er det ikke lov å være optimist uten å bli beskylde for å hausse tror fordi mesteparten forventer det skal fortsettes å skrives om denne emi som var kritikkverdig.Men nå må vi videre jeg økte beholdning kjøpte mer snitten ned og venter på gode tider.Alle som mener emi var gi bort pris det er bare å kjøpe så lenge tilbudet varer på 7kr

1 Like

Emisjonen var ei katastrofe for skarve 70mil. Det er dette du nærmest kommer krise emisjon til 40% rabatt.
At du sitter her og framstiller alt rosenrødt får stå for din egen regning. Her er det fullstendig mangel på kvalitetsinnlegg. Lykke til videre.

2 Likes

«Mani» er jo et dekkende brukernavn for vedkommende…:wink:

3 Likes