Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Utvanning fra emi var 20% etter rep 15% ser ikke helt mørkt
Økte beholdning 50% skal kjøpe mer hvis tilbudet varer
Ser framover

1 Like

Det er greit å mene noe om emisjonen, men det er ingen på dette forum som vet hvorfor emisjonen kom nettopp nå.
Kun Trvx ledelse vet.

Leser det som at han prøver å overbevise andre, og kanskje mest seg selv, om at det var lurt å øke investeringa med 50% første dag.

Forøvrig enig i at det å gjenta flere ganger at de snart er i pivotal fase er haussing, ja misvisende haussing sådan. Først må kliniske data som kan skape grunnlag for det fremkomme. Videre er det ikke usannsynelig at et slikt pivotal-studie vil utarbeides i samarbeid med regulatoriske myndigheter gjennom flere søkerunder. Noe som kan ta en del tid. Oppstart av en ny fase vil også komme med økt et pengebehov for å gjennomføre det. Det var når den informasjonen kom fra PCIB at de også meldte om sin forrige emisjon. Ser ikke bort fra at det vil være behov for nye 200m for TRVX på et slikt tidspunkt. Kan være greit å notere seg for de som vil trade i slikt.

Mener ikke å baisse, er ikke eier av selskapet og lukter ikke på å være det, da må det falle mot @Evilfreud sin kjøpspost . Men er interessert i norsk biotek. Selskapet virker rimelig i mine øyne, strengt talt underpriset, men det er noe jeg mener om alle norske biotek jeg har sett på.

2 Likes

Er dette du kaller for haussing

1 Like

Etter at Targo begynte å klatre (for så å falle) har populasjonen av nettroll i denne tråden gått viralt, ganske ironisk egentlig…

Håper flere vill bruke dette som en anledning til å betale for medlemskap, og forhåpentligvis kunne ha en seriøs diskusjon om Targo på insider tråden.

PS
Jeg får ikke noe kickback av @pdx for å si dette (hehe :smiley:)

8 Likes

10 posts were merged into an existing topic: Småprat

Øystein Soug, CEO of Targovax, said: “Our unique TG technology has already demonstrated a clinical benefit by generating immune responses to RAS driver mutations, and we remain committed to developing mutRAS vaccines in the currently underserved mutant RAS cancer indications. Additionally, we are confident that our proprietary technology and know-how has potential application in the parallel field of T cell therapy; itself a rapidly evolving novel class of immunotherapies. The intention of joining forces with Zelluna, will be strengthening the ability to develop a portfolio of mutRAS TCR products to be applied in T cell therapy, which will complement our TG vaccine development and further solidify Targovax’s strong position as the leader in mutRAS targeted immunotherapy”.

2 Likes

Jeg kan si at targovax tråden er den tråden vi modererer absolutt mest i fortiden. Ekstremt mye innlegg rapporteres og flere bruker følges nøye. Opplagte troll tuppes ut.

Nå er det laget en fundamental tråd for å prøve å sammle noe av det med substans, men anbefaler også å skape aktivitet i innsidertråden. Er ofte litt høyere nivå på konspirasjonene der .

3 Likes

1920

https://ebdgroup.knect365.com/bioeurope-spring/

3 Likes

Flyttet litt diskusjon om diskusjon over i småprat så holder vi oss til Targovax her.

4 Likes

Targovax verdien er mindre verd med 100MNOK fra fredag selv om Targovax har mer 70MNOK.Ingenting er forandret ingenting er meld negativ.Nå til og med Einarsson beskyldes for å hausse selv om han gir veldig gode informasjon om tilstanden i Targovax.Anbefaler dere lyter til Episode 77: Selskapsoppdatering

2 Likes

Dette er ikke veldig vanskelig, @anon80503862 beskrev det ganske bra. Targovax hadde vært blakk på mindre enn 4 kvartaler, så de var tvunget til hente cash nå.

Og når selskapet heller ikke klarer å produsere nok data som kan begeistre markedet, da blir det vanskelig å selge seg dyrt…

3 Likes

Vedr kursen fremover. Mange mener ar kursen skal ned, ja da er det vel bare å selge å kjøpe seg inn på en rimeligere kurs.

M E N om kursen stiger, ja da kan en sitte med svarteper…dvs uten Trvx eller iallefall mindre antall aksjer. Selvfølgelig vet dere dette, men jeg har klart å time slike salg flere ganger og min kapital er desto lavere😭

Jeg har bestemt meg for å lukke øyene og iallefall ikke trykke på salgsknappen denne gang. Bak skyene er himmelen alltid blå🙃

5 Likes

Eg var en av dem, har solgt, (med ca 40% tap på trvx), men lagt inn ny kjøpsordre litt lavere og litt større og litt slemmere,. Eg ser for meg en sidelengs trend med trading range rundt en krone rundt 7.20ish. Iallefall til trvx for ristet av seg litt av emisjonen. (Krystallkuleinfo) :elf:‍♂
Håper og tror dette vil gi meg en bedre posisjon for den videre kursen, der det er mer spennende å trade enn å sitte med mye fastlåst kapital… sannsynligvis ikkje beste taktikk, men eg gir den et godt forsøk til. Det er jo tross alt norsk biotek. :heart_eyes:

Eg var mer eller mindre forberedt på emisjon, ref tidligere poster bla insider tråd.
Alle vet hvor gæli det kan gå. Men :eggplant::eggplant::eggplant:

Nå behøves det en liten disclaimer, ladies and gentlemen. Dette er mye tipping på lav kunnskap, nærmest gambling, høy cowboyfaktor. Sparrer litt for å lære :slight_smile: :cowboy_hat_face:

Dette velger eg ikkje å legge ut på insider tråden eller tradinghjørnet da dette blir mer småprat angående trvx. Gledelig om noen vil komme med et lignende bidrag, tips eller gjerne en advarsel :smirk:

Det kommer en post siden om dette går meg forferdelig dårlig, og om det går godt :slight_smile:

Fint innlegg @optimist1 :slight_smile:

1 Like

Lykke til! :slightly_smiling_face:
Hvilke kursmål har du satt deg, low, base og high kurs?
Vært moro å se hva andre også har av kursmål, da med begrunnelse/kalkulering, ikke bare “den skal til 1000 kr, kaa-ching” :sweat_smile:

1 Like

Tror du har helt rett angående tradingrange. Et fall på høyt volum og generelt dårlig børsklima kan godt ta den under emikurs også. Det gambler iallefall jeg på. Sikter inn på ca. samme kurs som @Evilfreud. Så får dere som er inne håpe vi ikke får så billig inngang :blush:

1 Like

For min del gikk jeg inn med tre måneders horisont (tre readouts) og emisjonen forandrer ikke det. Kursen kan virkelig gå hvilken retning som helst nå, men forventningene til nye resultater burde til dels opprettholde det positive i aksjen.

2 Likes

25/03-2019 06:58:53: (TRVX) Targovax to hold a webcast with Q&A session

8 Likes

Veldig bra, da er det bare å komme opp med (saklige) spørsmål rundt emisjonen bl.a.

Topp 20 oppdatert i dag (handel før emisjon):
Merk at DnB og Northern Trust ikke har endret beholdning, summen av disse to samsvarer med beholdningen Northern Trust hadde på forrige liste.

2 Likes