Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Må si at jeg ble overrasket av å se at DnB ligger inne med alle aksjene til healthcap på denne lista. Listen skal være fra Onsdag mener jeg å huske. Altså før emi bli satt så var aksjene på konto til DnB. Snodig.

Healthcap lånte vel ut aksjene pronto så vidt jeg forsto?

Joda, klar over det. Er normal praksis så det er greit. Men denne listen skal jo være fra onsdag. Det er jo før emi blir kjent i markedet. Var det jeg synest var rart.

2 Likes

Og KLP og Nordea har enten god teft eller store ører…

1 Like

Nordea har redusert jevnt og trutt over lengre tid.

Slik så det ut for et år siden, Nordea sin posisjon var vesentlig høyere på den tiden:

En del “bemerkelsesverdige” endringer her ja før emi ble annonsert. Også besynderlig at det enda ikke er tegn på flagging. Hvem har akkumulert/konsolidert ? Hvor blir det av de institusjonelle aktørene med adresse US ?

Jo hvis du går så langt tilbake kan jeg være enig, men de siste tre månedene har de sittet musestille. De solgte ikke en aksje mellom 10. desember og 11. mars. Så solgte de 10.000 aksjer fra hvert fond i perioden 11. mars til 18. mars og altså tilsammen 211.500 aksjer i forrige uke. Derfor min påstand om god teft eller store ører…

2 Likes

De har redusert på følgende lister iløpet av det siste året:
18.03.19
25.02.19
18.02.19
14.01.19
22.10.18
15.10.18
08.10.18
10.09.18
11.06.18
04.06.18

Tror ikke vi skal legge noe mer i nedsalget forrige uke enn at de benytter volum på å redusere.

Mine lister (fra Stocktalk) viser ingen endringer på de to største Nordea-fondene Nordea Kapital og Nordea Avkastning i den perioden. Mulig de listene ikke er korrekte da. Jo teorien om god teft kan være like god som den andre :slight_smile:

1 Like

Targovax kommer med live Q&A på torsdag - slik som Photocure hadde nylig. Spennende.

Foreløpig trenger vi mer A enn Q… tror det samme spørsmålet har tikket inn 1000 ganger allerede…

2 Likes

Mistet litt oversikten her inne i all haussing/baissing i helgen/forrige uke. Er det mange av de «gamle trofaste» på tråden som er flyktet over på insidertråden? Kanskje du vet @aborum? Av de 1000 (!!!) nye innleggene fra torsdag er det mange uten særlig substans og relevans :slightly_frowning_face:

Så vidt jeg kan se er det ikke en egen insider tråd for Trvx…

Da må du lete bedre :blush:

3 Likes

Fant den nå, men ser ikke ut til at den er tagget korrekt, for den dukker ikke opp dersom man ser på tickeren.

@pdx ?

Tror jeg har fikset det nå.

2 Likes

Flott :slight_smile:

Q&A blir intressant.

Jeg kommer til spørre Soug om hvorfor Targovax ikke makter å levere kliniske data når selskapet har en såpass frisk burn rate.

Hvordan kan Soug forsvare å svi av nesten 160 millioner kroner i året når de knapt behandler pasienter?

1 Like