Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Det vet du svaret på. :slight_smile: de satser på 2 plattformer samtidig og prøver å få napp…

Bare se på pipeline og plattformutvikling… ONCOS i melanoma, mesothelioma + utvikling av oncos x 3 viruser, TG02 + CPI og kostnader for partner samarbeid…

Ikke akuratt kostnadsfritt, men spennende nok data for å nappe til seg PICI f.eks og kjøre større mer kostbare studier… også peritoneal med CRI og AZ…

Håper neste utlesning blir så bra at det resulteter i salg, istedenfor samarbeid…

2 Likes

Ser ut som vi skal under 7?

Uten tvil…skal nok duppe godt ned og…
Lagt inn kjøp på 5 kr, men det og er kanskje for høyt😖

Jeg tror ikke vi skal ned dit, men vake mellom 6,50-7 kr vil vi nok se om børsuroen vedvarer.

Da var skuffen låst, og SMS-varsling på kursen påskrudd. Håper på 30-40% økning på «no-time» :wink:

2 Likes

Har givet @radforsk på Twitter svar på tiltale; forventer først videre aktivitet fra undertegnede her på TI (og HO) om en længere periode når distributionen er overstået. Nægter at befinde mig i et negativt miljø så længe. Tak til en patetisk håndtering af denne emission fra ledelsen i TRVX … helt utroligt, hvor amatøragtigt, dette er grebet an.

Der må falde skarpe udtalelser til ledelsen på torsdag.

7 Likes

alt for tidelig å konkludere med noe enda.

Emisjoner blir en skjelden populær av uansett.

Selskapet har valgt emisjon NÅ og den vurderingen aksepterer jeg.

Klarte å kjøpe meg inn 4 timer før emisjonen ble satt men det er ikke noe å gjøre med det.
Skal jeg på død og liv bruke ressurser på hvem sin feil dette var så er det bare å se i speilen.

Denne emisjonsstøyen legger seg snart og TRVX har jo utrolig mye spennende på gang nå.

Benytt anledningen på torsdag til å få opplysninger om ikke bare emisjonen men alt det andre selskapet også driver med som feks:

*Er der stor interresse fra BP på det som TRVX driver med og hvor er eventuelt interressen størst?

2 Likes

Når den siste optimist blir pessimist er det på tide å kjøpe;) Lykke til aborum og resten av oss som sitter og har sittet tungt lastet lenge.

2 Likes

ja, sitter i samme sko Ufo, men håper de kan forklare litt mer og prøver å huske hvorfor eg kjøpte i utgangspunktet.

1 Like

Fra 7kr/aksje er det god stemning, selv om 7kr*1,20= 8,4kr/aksje før emisjonen.

1 Like

Oi når du «viser tenner» blir jeg bekymret. Du har vært stødig som en påle med å støtte / ha tro på selskapet. Håper du ikke har mistet gnisten.

Lurer på følgende om emisjonen:

Emisjonskurs satt til 7kr og 10,5 mill aksjer. Vi beveger oss nå i dette prissjiktet, og «alle» får plukket aksjer til denne prisen. Om kursen holder seg på eller under 7, vil det ikke bli repEMI?

Mtp at en kun får tegningsretter tilsvarende 4% av beholdningen, hvilket for mange småaksjonærer utgjør et svært lite antall aksjer i det store bildet, vil ikke vi som småaksjonærer være tjent med å heller plukke aksjer billig nå og samtidig holde kursen på et slikt nivå at en unngår rep/emi? Vi hindrer videre utvanning og får samtidig akkumulert aksjer til mer eller mindre samme pris, om ikke billigere?

Mulig jeg er helt på jordet, så vennligst «enlighten me». Bare en tanke på morgenkvisten :blush:

Personlig har jeg kursmål på 11,5 før 30. juni pga triggers i caset i H1. Vi får sjå.

hvordan vil du gjøre det ? Selge på 7,10 og håpe på og plukke på 6,90… And repeat ?

Hindre 4 % utvanning, eller hindre selskapet i og få inn 14-15mill ekstra ?!

Ikke rart kursen ligger og vaker her om det er slik folk skal tenke :stuck_out_tongue:

1 Like

Nei, altså hadde pengenøden vært så stor; hvorfor ikke da kjøre en åpen emisjon og hente det beløpet de trengte i utgangspunktet? Mistenker de var fornøyd med 74 mill jeg…

Vi har ikke nok erfaring på Oslo Børs enda til å vite at trading i Biotech er livsfarlig. Men det ble nok en vekker med emisjonen nå for mange kortsiktige. Det er menneskers natur å finne og utnytte arbitrasje og sånn vil det alltid være. I det øyeblikket nyheter er der blir de som trader enten stående utenfor en oppgang eller stuck med tap. Om de ikke er inne kan de unngå et tap, men da vil de også bli stående utenfor en oppgang. Som trader(Har kontinuerlig salgsordre ute litt over dagens kurs) kan du umulig vinne i Biotech på lang sikt fordi du går på de fleste store smellene, men får ikke med deg de fleste store oppgangene.

så why all the Trading :stuck_out_tongue: :laughing:

Vi går for gull, neste 3mnd er megaspennende! :1st_place_medal:

1 Like

Når jeg har fått 20-30% opp på noen få dager selger jeg som regel. Bare fordi jeg da er fornøyd uavhengig av hva som kan skje videre. Så revurderer jeg en ny inngang senere, som noen ganger også blir på høyere kurser avhengig av hva som har skjedd. Men jeg legger aldri ut salgsordre som får stå.

En del andre på børsen har nok ikke tenkt igjennom hvilken situasjon de setter seg inn i ved å la salgsordre ligge ute i biotech. Eller så erkjenner de at det er en strategi som er veldig kortsiktig og håper på noen få %.

Rolig. Jeg udtrykker bare frustration overfor en ledelse, der i min optik har fejlet på vurderingen af psykologien i markedet.

Man kan måske vende den om og sige, at det kan have været sidste gang, man kunne få aktier under 7,00 NOK.

Jeg solgte en portion grundet skattemæssige årsager (rent flaks), men sidder fortsat med som investor. Naturligvis. Jeg er bare ikke tilfreds med emissionens håndtering og håber, der kommer væsentlig substans fra selskabet på de guidede readouts i H1, 2019.

2 Likes

Tullete utsagn. Hva om du trader og får med deg de fleste store oppgangene, men står utenfor de fleste store smellene?

1 Like