Hvem er denne Chrysler som vet mere enn oss andre …
Uansett, god 17.mai
Hvem er denne Chrysler som vet mere enn oss andre …
Uansett, god 17.mai
Jeg ønsker alle eksisterende og potentielle aktionærer god weekend (fredag er helligdag her i Danmark). Mandag er der 5 dage til rep emi lukker og vi har allerede set antydningen af potentialet i aktien denne uge med brud gennem 7,00.
Sidder roligt og venter på 3-års OS på TG-01 (og det løse).
Hyggelig å høre at dere holder fri på 17.mai aborum Ha en fin weekend der nede i det danske. Jeg ser ikke bort fra at Chrysler får rett
Sitter stadig å tenker litt på Targovax. Har jo vært aksjonær lenge, men fy så spennende 2020 blir. Det har til tider vært frustrerende, men i løpet av 2020 kan vi ha effektdata fra godt over 100 pasienter, i tillegg til de 100+ safety dataene vi allerede innehar. Da begynner vi å snakke om en stor database! Forhåpentligvis da med gode data.
Mesotheliom :
20 pasienter som har fått ONCOS. Totalt 31 pasienter. Gullstandard Randomisert setting.
Melanom :
Vi har(snart) data fra 9 pasienter. Vi vil få minimum 12 nye pasienter, klart for avlesning i 2020.
Colorectal Cancer, Platinum-resistant Ovarian Cancer , Appendiceal Cancer : (AZ)
Opptil 78 pasienter. Det er meldt interim i år, men uansett er “Estimated Primary Completion Date” satt til July 2020"
Advanced Metastatic Castration-resistant Prostata ( Sotio)
Opptil 15 pasienter. "Estimated Primary Completion Date satt til : April 2020
Om vi får “full score” snakker vi om 134 pasienter som har blitt behandlet med ONCOS. Da har jeg ikke tatt med de 10 som ble behandlet i fase 1 studiet som ble kjørt for et par år siden. Targovax har også snakket om å forsøke å utvide Mesotheliom studien til en pivotal studie, om de har gode nok data. Med den rekrutteringshastigheten vi nå har sett, ble jeg straks litt mer “optimist” i forhold til tidslinjer for mulig registrering
God 17 mai!
Det er selvfølgelig overfor styret denne misstilliten ville vært ytret.
Da satser jeg på vi får data fra 40-50 pasienter i år. I følge Soug går jo rekrutteringen på skinner!
Ja det du lenket til i en annen tråd, er jo svært positv lesning :
*Øystein Soug, CEO commented: “Throughout the first quarter of 2019 we have seen strong recruitment in several of our clinical trials. The first patient in the second cohort in the melanoma trial was dosed. The mesothelioma and peritoneal trials recruited very well.
Fantastisk. TG kan potensielt ha enda flere behandlede pasienter mot slutten av 2020.
Absolutt. Vi har allerede 32 pasienter.(tg01) Vi får vell fra 10-12 pasienter i colorectal veldig snart (tg02). I tillegg vil forhåpentligvis Parker studien starte i år, og jeg vil anta det blir bra trøkk der. Samtidig virker det som det er bra interesse for å kjøre en ny studie sammen med en partner i opererte pasienter. En partner som forhåpentligvis vil sponse mesteparten av en slik studie. Et slikt samarbeid kan også finne sted i år.
Wiklund bekreftet at man virkelig har fått opp øyene for “RAS” som target internasjonalt igjen, og der har nevnte han at Targovax har en fordel kontra tilsvarende selskaper som også har fokus på RAS som target.
Syntes @Whatsthat er inne på noe når han sier at TG vaksinen også kan oppnå stor potensiell verdi, selv om mange har har øyene oppe for ONCOS.
Edit. Jeg liker også at de forsøker å finne en kortere vei til mål når det gjelder TG01 i pancreas opererte pasienter. DFS er vell blitt nevnt som et mulig endepunkt, som vil forkorte en slik studie vesentlig.
Raskeste vei for TG01 er i ikke operert med Parker. Disse pasientene lever ikke lenge, så om verdenseliten sin cocktail inkludert TG01 i samarbeid med FDA viser til gode resultater mot slutten av 2020 tidlig 2021 så skjønner jeg ikke helt hvorfor man ikke skulle få markedsføringstillatelse i denne indikasjonen…
Det samme vil gjelde for melanom cohort 2. Tror faktisk denne vil overraske stort, og da er det uetisk å ikke gi det til pasienter…
Ja, dette er make or break for Targo.
Kom over denne, meget interessant:
Transcript fra Radium Podcast :
Wiklund om AACR mars/April 2019 : (fra start til ca 5.10)
"Det er vell den største kreftkonferansen utenom ASCO, ca 25.000 deltakere. Man kan vell si at i ASCO så er fokuset litt på litt senere fase kliniske studier, typisk fase 2, fase 3 studier som rapporteres på ASCO, men på AACR så er fokuset mer preklinisk arbeid og tidlig fase studier. Så sånn rent vitenskapelig så er på mange måter AACR kanskje mer spennende fordi mye av det innovative, nye, spesielt innen immunterapi kommer heller på AACR, og delvis SITSI, som er en tilsvarende immunterapi konferanse på høsten. Faglig sett veldig veldig spennende konferanse.
"… Det var kult at kanskje det aller største nyheten på AACR, var nettopp i bukspyttkjertelkreft. Det var da en studie som PARKER Institute har gjennomført i samarbeid med Cancer Research Institute(CRI), og et lite selskap som heter Apexigen, som har en ny immunterapi som er en såkalt CD40 agonist, og BMS. Så det de har gjort er at de har gjort en cocktailstudie hvor de har kombinert to forskjellige kjemoterapier, Så har de lagt på både CPI fra BMS og denne CD40 agonisten fra Apexigen. 2 immunterapier, og 2 kjemoterapier sammen, og resultatene var jo helt utrolige egentlig. Dette er pasienter som har metastatisk bukspyttkjertelkreft og som forventes og leve veldig kort, og egentlig er det ingenting som virker. 20 av 24 pasienter i studien hadde regresjon i tumoren sin, over halvparten hadde en formell objektiv respons, som varte så lenge de hadde sett foreløpig ihvertfall, så et helt fantastisk resultat. Man vil kanskje forvente 20/30 % har noe effekt av kjemoterapien, og her var de langt, langt over det. Så dette kom jo… jeg tror alle bransjetidskrifter hadde dette øverst på sine nyheter fra AACR, og det aller kuleste, er jo at dette er jo det vi skal være med på som neste steg. Så den studien skal nå TG være en del av i fremtiden. Hvor man tar den beste cocktailen de testet her, og går videre med den, og så vil man legge på flere andre terapier på toppen av det, blant annet da TG.
Dette er ganske så rått!
Ja, ganske sykt egentlig at TG verdsettes til kr 0!
La merke til dette fra Magnus sin presentasjon fra 2018 (NeoAg Summit).
o Cancer network collaboration in resected disease (planning stage)
o Targovax sponsored in Locally Advanced PC (planning stage)
o TG + Check Point Inhibitor
Nr 2 ble annonsert i Mars (Parker+CRI), og Nr 3 blir en POC studie de kjører alene…
Men Nr 1… Hvis noen stiller spørsmål om samarbeid i resected den 23 mai, så tror jeg vi får et ærlig/direkte svar fra Magnus.
Targovax har det siste året kommet videre på begge de medisinske hovedsporene. Både ONCOS- og TG-programmene har beveget seg i positiv retning. Medisinsk direktør Magnus Jäderberg gir status for de viktigste studiene i samtale med direktør for forretningsutvikling Erik D. Wiklund. De svarer gjerne på spørsmål fra publikum.
Denne uken blir meget spennende! Ønsker dere alle en god børsuke, og forhåpentligvis en targorakett inn i neste helg
Bare noen dager til resultatene kommer nå Jeg er veldig spent ^^
Var det ikke noen som påsto at resultater skulle komme i dag?