Jo jeg hehe !
Har solgt sjela mi nå
Men husk at ifjor kom data midt på dagen
kan jo legge til ordredybden … er tynt opp , men noen vil selge lavt tydeligvis !
Jo jeg hehe !
Har solgt sjela mi nå
Men husk at ifjor kom data midt på dagen
kan jo legge til ordredybden … er tynt opp , men noen vil selge lavt tydeligvis !
Har ikke tilgang til pc før i ettermiddag, men av det jeg kan se er det ingen vesentlige endringer bortsett fra at Citibank har solgt seg ytterligere litt ned.
Like greit, tenker at svippturen oppom 7kr gjorde at en del som ikke har tenkt å være med videre kom seg ut.
Andre vil kjøpe lavt også for øyeblikket ser jeg Spent på hva read outs kan trigge av respons i markedet.
Det bliver godt at se Magnus Jaderberg repræsentere selskabet; det er selvsagt også spændende at høre, hvad Wiklund, Furuseth og Soug har at sige, men Jaderberg ér den mest karismatiske af dem alle, og bedst til at formidle klinisk information.
Det er en interessant situation at sidde i som TRVX aktioner, da man med sikkerhed véd, der kommer resultater denne uge, mens spørgsmålet alene er tidspunktet … (rækker efter nervepillerne).
Da ble det Targokjøp i dag. Tror tidspunktet er bra. Den modifiserte TG01 løftet vel 2 års data. Skal mye til for at den ikke skal løfte 3 års når den løftet 2 års.
Lykke til!
Jeg tillader mig at markere dagens lukkekurs på 7,00 som en mental og teknisk milepæl; kigger man tilbage på udviklingen i aktien, er der akkurat kun en enkelt handelsdag efter emissionen, hvor markedet vurderede at betale til 7,00 NOK i auktionen (formentligt grundet teknisk bounce).
Ser man på de seneste dages handel, er der uden tvivl en slags forventning til de kommende 3-års OS på TG-01. Jeg gentager gerne, at markedet tilbage i 2017 vurderede TG-01 til ca. 30,00 NOK og pr. 20. maj, 2018 er peptidvacciner, herunder selskabets stærke kliniske setup med Parker og CRI, kommet under skærpet årvågenhed.
Stærke 3-års OS på TG-01 vil cementere værdien af aftalen med Parker og CRI, da truslen fra FFN definitivt er afmonteret. At en lignende reprisning vil finde sted, er ikke nødvendigvis sandsynligt, men al logik må tilsige, at hele eller dele af værdisætningen af TG-01 bør tilskrives selskabet.
Litt forundret over at volumet i denne perioden ikke har gitt større utslag på topp20/50. Trodde Citibank hadde redusert med mye mer enn 50K. Omsetningen i perioden var på nesten 1,1 mill aksjer.
TG02 : Colorectal cancer
Proof-of-mechanism
:1H 2019
Immune activation and mechanistic data (mono)
Skulle til å spørre om noen mener å huske hvor mange pasienter Targovax har rekruttert til TG02 studien som kjøres i Australia. Dog fant jeg det her :
" Part I will include 4-6 patients and Part II will include approximately up to 10 patients. Part I and Part II are separate and independent sequential components of the study. Patients will only be able to participate in either the Part I cohort or Part II cohort."
" The purpose of this study is to determine safety and anti-tumor immune activation generated by TG02 and Granulocyte macrophage colony stimulating factor (GM-CSF), first as monotherapy (Part I), thereafter in combination with the checkpoint inhibitor pembrolizumab (Part II), in patients with locally advanced primary and recurrent rectal colorectal cancer scheduled to have surgery"
Nå er det Mono som blir meldt nå, men kan jo også være et relevant spørsmål å stille Jaderberg på torsdag. Har de begynt “Part II” enda? Blir interessant å se kombinasjonen TG02 og Keytruda.
https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT02933944?A=1&B=9&C=merged#StudyPageTop
For de som vurderer ultimovacs og deres target telomerase…
The difference between TG01/TG02 and the telomerase peptide vaccines is mainly the peptide. The telomerase peptide is a wild type peptide that is overexpressed in cancer cells, but is still expressed to some extent in normal cells. The RAS peptides in TG01/TG02 are not wild type, but are mutated and only present in cancer cells, hence they also more specific than the telomerase products.
Kan ikke de resultatene bare komme nå…
Betongtak 7.00.
Revner vel når det kommer dynamitt!
Noen som husker hvor mange pasienter som levde ved toårs-avlesningen? Hva er altså best case scenario?
At alle 9/13 i cohort 2 fremdeles lever, men tvilsomt. Ellers at mOS for cohort 2 ikke er nådd, men ikke så sannsynlig…
Ved hvilke resultat kan en forvente kursoppgang da? 5/13 og oppover?
Hvis 7 lever er ikke mOS oppnådd ennå. Kryss fingrer