Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Da er 7kr tatt ut:)?

Ikke alltid gode resultater/nyheter gjenspeiler kursutvikling.Får se hva f.eks Citybank finner på å gjøre…

Jeg håper på 7/13 :slight_smile: og nye samarbeidsavtaler snarlig på TG01/02… da burde hvertfall TG plattformen prises inn igjen. :slight_smile:

Fra DFS diagram ser det ut at det var liten tidsforskjell i tilbakefall mellom pasient 7, 8 og 9. Håper de er fortsatt med. Ellers er det 4/13. Om de 4 er friske er det ikke så ille.

De bør jo fortsette å se bedre ut enn referansestudien ESPAC 4. Med lineær interpolasjon mellom 30 og 40 mnd i tabellen under så får jeg at det bør være over 40%
i live for at det skal være superpositive resultater.

Figur 2Kaplan Meier plots for overall survival (A) and for overall survival by resection margin status and treatment group (B)

2 Likes

Selskapet må jo vite i tiden frem mot avlesning hvordan det ligger an, og kanskje de av den grunn ikke kan delta i aksjehandel? Det er vel ikke slik at de får resultatene i hende timer før presentasjonen?

Bakgrunn for post; spekulasjoner på HO

For og få det ned på % per person :

2-års overlevelse var 10/13 som er 77%

9- 69,2%
8- 61,5%
7- 53,8%
6- 46,2%
5- 38,5%
4- 30,7%
3- 23%
2- 15,4%
1- 7,6%

det kan hende det er noe mer oppdatert enn det jeg fant her, langt fra noen ekspert jeg :stuck_out_tongue:

Survival Rates
According to the American Cancer Society, for all stages of pancreatic cancer combined, the one-year relative survival rate is 20%, and the five-year rate is 7%. These low survival rates are attributable to the fact that fewer than 20% of patients’ tumors are confined to the pancreas at the time of diagnosis; in most cases, the malignancy has already progressed to the point where surgical removal is impossible

Just 1% of men and women are predicted to survive their disease for ten years or more, as shown by age-standardised net survival for patients diagnosed with pancreatic cancer during 2010-2011 in England and Wales

2 Likes

Ifølge sist graf så vil Cohort 1 sin 3 års bli 7/19 = 36%.

Cohort 2 burde da ha minst 5/13 (38.5%)…

@tubist92… dropp HO. :wink:

Har vanskelig for å tro at et selskap som har noen ess i ermet like før de legges på bordet har et kursbilde som vi ser nå. Rep-emi til tross.

Tilliten til biotech og Targo som selskap er nok noe slitt.

Det er nok heller mangel på kunnskap og tålmodighet som er årsak til den lave kursen på bioselskap. Ting tar tid :moneybag:

2 Likes

Her er det snakk om marginal tålmodighet om man søker “definitive” avklaringer:)

Med mindre de faktisk har klart å holde informasjonen konfidensiell :slight_smile:

Det var det da. Ingen store endringer på topp50 etter siste oppdateringer til tross for stort volum slik jeg kjenner TRVX. Merkelig det også synes jeg. Burde da ha vært noen tegn på konsolidering eller ny allokering av posisjoner ? A very blurry picture.

Ja og det at folk flest ser på bitotech som lotteri, noe det ikke er.

Om vi er helt spesifikke på når det er guidet at nyheten kommer så er det: 23.05 klokken 12:49. :slight_smile: Vi får vente å se. Fortsatt litt under 2 hele børsdager til det.

1 Like

Tror at kursen på TRVX etter at rep.emisjonen er over vil stige mye.
Tror videre at vi knapt vil se kursen over 7 før rep.emien er over.(27 mai) (6 dager igjen)
Selvsagt avhengig av nyheter de måtte publisere disse 6 siste dagene.

Hvorfor tror du det? Har ikke akkurat skjedd i Nano eller Pcib

Det har vel gått lang tid siden selve emisjonen og rep.emisjonen utgjør vel lite kapital.
Tror derfor at der ikke blir noe sell off etter den 27.mai , tvertimot kanskje et lite rally særlig dersom noe positivt blir tildelt markedet.

3-årstallene kommer nok før børsåpning i morgen så vi får tid til å fordøye det litt før torsdag.

Jeg har ikke de helt store forventningene til kurshopp på dette men det vil være en god bekreftelse av TG sitt potensiale med gode tall.

4 Likes

Håper du har rett!

1 Like