Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Vi nærmer oss, vi nærmer oss. TG01, TG02, og ONCOS Melanoma oppdateringer innen de neste 40 dagene. Spennende tider! Er det mulig vi får en ONCOS Melanoma oppdatering i tillegg til TG01 alt på torsdag? En positiv dobbelttrigger hadde vært magisk!

3 Likes

En positiv dobbeltrigget får du i form av intervju med Magnus på torsdag. :wink:

Har stillt spørsmål vedrørende peritoneal og hva som skjer videre i resected pancreas, så mulig han røper noe snacks… :wink:

2 Likes

For en tid tilbake:

Executive interview - Targovax • Edison

1 Like

Stille før stormen? Blir tidenes antiklimaks om nyhetene i morgen er dårlige :frowning:

1 Like

In Jaderberg we trust! :innocent:

3 Likes

Jeg håper og tror at dataene vil støtte opp om Targovax sin hypotese, MEN jeg tror ingen skal gå rundt å håpe på tall som blåser hele markedet av banen, og at oppkjøp så og si vil skje påfølgende dag :slight_smile:

Det handler om å legge stein på stein, og slike ting tar tid.

4 Likes

Veien har vært kronglete for Targovax men en liten omvei med samme mål for øyet så kommer vi i mål til slutt tror jeg :slight_smile:

Jøss, noen som trykte feil antall aksjer på selg nettopp? litt av en dump :sweat_smile:

@lillegull : Du som gikk ut igjen eller ? :stuck_out_tongue: Skrev jo igår at du ville ut …

Om man blir redd rett før caset man investerte på blir fullendt er det naturlig, men helt idiotisk :stuck_out_tongue: Targo er akkurat de samme i dag som for 1-2 uker siden. Ingen forskjell.

1 Like

Plutselig masse selgere og kjøperne forduftet.

Lekkasje om at mos cohort 2 er nådd?

hvilke forventninger har egentlig folk ?!

Tall fra Cohort 1 er jo allerede superbra , og vil tro cohort 2 fortsatt ligger over den…

MCAP på skarve 425mill er jo bare helt borti natta…

2 Likes

Deltakelse, tegningskurs, samt distribusjon av aksjer i etterkant har i det minste gjort meg bekymret nok til å redusere det jeg oppfatter som risiko. Og det er jeg tydeligvis ikke alene om.

6/13 mOS 37.4mnd for cohort 2. 4 langtidsoverlevende cohort 1… my guess…

Noen bevegelser av betydning på siste topp 50? Det er litt økende volum, men fremdeles ingenting mot hva det kan være. Jeg er iallefall ikke bekymret foreløpig.

Nei egentlig ikke, jeg forholder meg til bevegelser over hele perioden fra tegning frem til siste oppdatering.

1 Like

Ja, og trekker du ifra EK er det langt langt borti natta…

1 Like

Skulle vi ikke få noen resultater før emisjonsfristen gikk ut?

Se på tidligere raske oppganger i kurs. Det er ofte fall rett før. Det trenger ikke å bety noe det.