Jo, kanskje Magnus dropper noe i morgen.
Jeg kan jo ikke garantere noe annet enn at det kommer resultater straks på bakgrunn av guidingen fra kvartalspresentasjonen. Om tall blir bra, dårlig, middels, litt bra osv. er uvisst heldigvis og derfor bryr jeg meg lite om det som skjer med kursen i forkant.
Bevægelserne er vel bare én af deltagerne i emissionen, der fortsætter med at reducere - uden følelser. Det er med spænding, jeg åbner for e-mails i morgen tidlig og vil uanset sidde med på præsentationen med Magnus Jaderberg mv.
Ja, det blir hyggelig å se han igjen
Ja, de andre forsvant i løpet av relativt kort tid. Noen allerede i løpet av de første dagene frem til neste oppdatering. Ved siste oppdatering så er det Citibank, Nomura og BNP Paribas som fortsatt sitter igjen om jeg husker riktig.
Jeg håper Magnus slapper av i en stol i dag, klar for å overøse oss tålmodige sjeler med good news i morgen.
Håpet på at børsmeldingen skulle komme nå klokken 07
Magnus sovna i stolen
Blir veldig rart med seansen senere i dag dersom dataene ikke foreligger… Så regner med de kommer
Magnus har nok sans for dramatikk så tallene slippes kanskje i det han entrer podiet
Det passer meg dårlig da jeg sitter i møte. Mulig med persontilpssset børsmelding??
Bruker jo alltid å komme kl.0700 men vi får se
Børsmeldingen kommer til å avgjøre om jeg blir med i emisjonen eller ikke. Ble lovet tall før fristen gikk ut. Så de bør komme med noe i dag!
2 års kom midt på dagen.
Er det lovet børsmelding med oppdaterte survival tall på 3 år på TG01, som i 100%, eller er det antatt at 3-års tallene må komme i mai siden 2-års tallene kom i mai i fjor, som i «95% sikkert».
Just asking.
På Q1 9. mai ble følgende sagt “Within a couple of weeks or 2 weeks from now, we will release 3-year data and that will also be very interesting to see.”
2-års dataene kom vel kl 13.21 for ca et år siden så kanskje 13.51 i dag, mens Magnus driver og renser stemmen før han entrer podiet
Sant det, mai i fjor ja
Samme gjelder meg, men fristen går vel ut imorgen 16.30?
Det stemmer