Der kom de gitt:
Professor Daniel H. Palmer, University of Liverpool Cancer Research UK
Experimental Cancer Medicine Centre, Liverpool, United Kingdom and lead
investigator of the study, commented:
“Pancreatic cancer is a highly malignant, difficult to treat disease and there
is a significant need for innovative new treatment approaches. The survival data
from the TG01 trial in resected pancreatic cancer continue to look encouraging
and are now more robust with the increased patient numbers and more mature
follow-up.”
Den andre børsmeldingen indikerer vel at de vil søke å selge TG eller å få inn en partner som kan finansiere dette, for på den måten å kjøre på hardt med Oncos. Fornuftig etter min mening, og kanskje har de noe på gang allerede.
5/13 overlevende slik jeg tolker dette…
Var vel gitt at Targovax ikke kan kjøre dette løpet alene videre.
Når det måtte kjøres dumpingemisjon for å få inn 70 millioner til videre drift, så sier det seg selv at det er umulig å skulle hente hundrevis av millioner for å kjøre TG videre.
Det er muligt emissionen i kombination med salg/kapitalisering af TG giver selskabet en markant længere runway end tidligere estimeret.
Meldingen på TG styrker vaccinens statistiske profil, hvilket tilsiger at når intet andet virker, så kan TG give patienterne mange måneders længere levetid, endda uden forringelse af livskvalitet. Men ONCOS har jo længe været selskabets guldæg of denne prioritering er fornuftig.
Husk studiet med Parker og CRI fortsat kører videre med TG.
Veldig bra at vi fortsatt får gode tall fra TG01! At man setter fult fokus på ONCOS er også fornuftig.
Slik TG fremstår pr nå så er den salgbar gitt det gode datagrunnlaget som er tilgjengelig. Fult fokus på ONCOS er det eneste fornuftige om man tar i betraktning pengesekken til selskapet.
Spent på hvordan kursen påvirkes av meldingene
TG-platformen har jo unægteligt været medvirkende til kurspres grundet selskabets fokus på to platforme, uagtet at TG-01 qua dagens data beviseligt giver øget overlevelse. Den stærke toksicitet til FFN (folfirinox) - sammenholdt med uændret livskvalitet under behandling for TG, giver nu selskabet mulighed for at overlevere platformen til en partner (BP), der har resourser til et længere registreringsforløb.
Det er blandede følelser synes jeg, da TG altid har været en imponerende teknologi og komplimenteret selskabets strategi. Som aktionærer kan vi nu se frem til at selskabet får mulighed for at kapitalisere på denne platform og fokusere resourserne på dét, der altid har været den vigtigste platform - ONCOS.
Noen som har link til seansen idag?
Takk😁
Kommer ikke til å tegne meg på emisjonen når de ikke klarer å spre mer optimisme enn det her. Skuffende!!!
Blir litt skuffet! Legger ut TG resultater, som virker ok, for så legge hele plattformen til side. Det blir minus på børs.
Blir som å banne i kjerka dette, men jeg kjenner en liten vond eim i smaken av ett eller annet som ikke burde være der.
10% rabat i forhold til emissionsniveau; der er rabat
kort innpå her … Skjønner pokker meg ikke hva dere sutrer over jeg !
TG er og se på som suksess nå og Targovax sitt studie er komplett…
38,5% overlevnde ,og uten bivikrninger er kjempebra !!
Skulle de tatt dette videre i ett større studie hadde de trengt 5-600 mill på bok fort vekk !
TG blir solgt og ONCOS får fullt fokus fremover
Ender i pluss
Hva var poenget med den andre meldingen? Vi vet allerede at de prioriterer ONCOS fra en børsmelding i fjor etter folfirinox-resultatene.
Virker ikke akkurat strategisk smart å si “Hei, her har dere resultatene fra TG, og forresten vi legger TG til side enn så lenge og fokuserer fult på ONCOS”. TG burde vært fokuset i dag, og det alene.
Gjentar denne…
Det betyr vel kanskje at TG02 skal «legges ned», iom at det nå blir fullt fokus på ONCOS.
I mitt hode så er dette en fornuftig grep.
Jeg har hele tiden vært tydelig på at det er ONCOs porteføljen jeg har tro på.
Det jeg imidlertid lurer på er hvordan analytikerne håndterer dette.
I flere av analysene så er jo Feks TG02 den mest verdifulle komponenten i verdivurderingen av Targovax, og TG-plattformen totalt er vel høyere verdsatt enn ONCOS.
Mange spørsmål oppstår selvsagt som følge av dette. Uansett jeg tror dette er et fornuftig grep.