Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Noen som vet? TG02, hvordan håndteres den?

Fint spørsmål til i dag det angående TG02.

Helt enig!

Unødvendig å komme med dette i dag, det er jo kommunisert tidligere. Og enhver idiot skjønner jo at Targovax per i dag ikke har sjanse i havet til å hente penger for å sette i gang et studie som kanskje krever 500-1000 pasienter.

Det er bare så klønete å komme med den meldingen at jeg ikke har ord! Ledelsen i Targovax fremstår som fjols i strategisk sammenheng!

4 Likes

TG er fokuset i dag, TG01 blir presentert for 3-års overlevelse, og med de resultatene man har pt på TG så ser man at det ikke er forsvarlig (risk, reward, ressursbruk, sannsynlighet, tid osv) å bruke mer ressurser på TG.

Det er ryddig å konkludere på dette i dag sammen med TG01-meldingen.

2 Likes

2 Likes

Som vanlig blir det jo ekstrem overreaksjon på kursen. Synd for de som solgte på 6,0x…

Ser ingen grunn til aa selge, men heller ingen grunn til aa kjöpe i kombinasjon med salg i Pho. En fulltegning av emisjonen anser jeg som usannsynlig. En ny emi rykker närmere.

I børsmeldingen høres det ut som at TG blir lagt til side, men om vi får høre fra Magnus at utviklingen av vaksinen blir lagt til side, men at det skal jobbes på spreng for å få solgt denne/få inn cash til ONCOS via det de allerede har utviklet er det en annen historie. Skulle ønske meldingen var litt mer spesifikk på hva de mener med å: "we will seek alternative ways to progress and capture value from TG. "

Rykende uenig, det er bare klønete. Og det med den enkle begrunnelsen at de allerede har kommunisert dette, helt unødvendig å GJENTA det i dag.

1 Like

Det vet vi jo, ref avtalen med Parker.

Jeg mener hvor mye av ressursene deres skal brukes på TG-avtaler/salg når de tidligere i meldingen sier at: “The Company has decided to not pursue this opportunity on a stand-alone basis and will instead allocate all resources on the ONCOS oncolytic virus program.”

Jeg tror du bommer når det gjelder meglerne Snøffelen. DNB tok vel ut TG helt fra sin verdivurdering allerede i fjor sommer.

Welp, 1,5mnd til ONCOS-resultatene kommer da. Da ligger alt på at disse blir gode.

1 Like

Nemlig Krieghof, hva skal analytikerne gjøre med TG02 i sine analyser, det er vanskelig å forsvare noen verdi hvis indikasjonen og teknologien ikke skal satses på. Umiddelbart blir jo det 9 kroner mindre i analysen.
Den andre siden er jo at det er å håpe at ressursbruken skal betydelig ned.
Nå tror jeg ikke det skjer i så stor grad i dette kvartalet, men man bør se noe i 3q.
Hvordan det går får vi vite i november, med mindre selskapet selv sier at ressursbruken nå skal halveres.

2 Likes

Litt lengre tid enn det tror jeg?

“the ONCOS program with full force and to deliver the important
ONCOS-102 data read-outs in the mesothelioma, melanoma and peritoneal trials
over the next 6-18 months”

Jeg har ikke den hele oversikten, men jeg tror neppe at DNB hadde 0 kroner på TG.

1 Like

DNB nevnte ikke TG i analysen sin engang …

“Oslo (TDN Direkt): Om to uker kommer data for tre års overlevelse i TG01-studien i bukspyttkjertelkreft med TG-01-vaksinen i kombinasjon med gemcitabine. Deretter kommer data fra TG-01-studien innen to måneder, og data for Oncos 102-studien innen utgangen av juni.” Mente “data for Oncos 102-studien” :slight_smile: Det blir vel ikke resultater da.

1 Like

Altså, vi har vel ikke fått data fra TG02 enda. Denne kjøres i samarbeid med Keytruda. Skulle det komme positive overraskelser her så er det game on igjen. Ikke utenleig at gode data gjør at Merck tar hele plattformen. Sannsynligheten for dette skjer kan vi vel sette til 5% :stuck_out_tongue:

Kan være smart å skille TG01, TG02 og TG03. At TG01 var død har vi jo vist lenge. Bør ikke være noe sjokk. Likefult så blir det vel litt feil å avskirve TG02 slik som @Snoeffelen gjør. TG01 ligger inne med 0 verdi pr nå. Kan jo ikke bli minus :wink:

DNB har i sine analyser operert med 2,5% til 10% på de forskjellige indikasjonene. Siste oppdatering jeg har fra DnB tilsier 5% på TG02.

2 Likes

Tg er tatt ut fra dnb sine analyser…

Om fokuset skal være på oncos, ref siste børsmelding (som er skremmende lik den vi fikk etter FFN data) så burde både tg02 og parker legges på is… det er vel kun resected som legges til side?

De forventet nok at cohort 2 sin dfs skulle gjenspeile seg i høyere mOS enn cohort 1, men etter dagens melding ser man at doseringen til cohort 2 fikk 38% levende over 3 år mens cohort 1 fikk 36%. Bra data få pasienter men ingen klare skiller.

Forventer at selskapet oppklarer status for TG02 i colorectal og TG01 i inoperabel PC med parker…

2 Likes