Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Å legge ting på is skal børsmeldes flere ganger og gni det inn med teskje.

Men dette skal ut så anonymt og stille de bare klarer:

4 Likes

Noen som har sjekket hvem som kjøper?
BP har jo tydelig gitt til kjenne at oncolytic virus står på handlelisten.
Her kan en vel etterhvert kjøpe hele sullamitten for next to nothing og det å styre kursen dit en vil koster vel knapt kapital.
Er panikken styrt eller selvpåført?

1 Like

Ble ikke TG tatt ut av verdivurderingen til DNB når Targovax lå på 16 kroner egentlig?

Jeg har også løpende kontakt med investorer i form av en fem ukers kupong til Norsk tipping…

Styrt og selvpåført av ledelsen i Targovax. Mange småaksjonærer som er drittlei og bare selger seg helt ut.

Så i dagens medisin står det plutselig om samtaler rundt samarbeid. Hvorfor går de ikke ut med dette bredere hvis det er noe i det??

De nevnte det i går, men det er jo bare svada.

Ja jeg har også løpende kontakt med investorer. Gratulerte en investor med dagen nettopp. Fikk takk tilbake. Vi holder kontakten…

Spørsmålet er jo hva de legger i “aktører”. Er det Big pharma, seriøse life science investorer eller er det noe tilsvarende Zelluna opplegg? er det det siste så tro jeg vi like gått kan avskrive TG en gang for alle.

DNB brukte formuleringen “we have removed TG from our estimates” e.l. for noen måneder siden ja.

Men da er jo egentlig dette en overreaksjon, skapt av ledelsen og aksjonærene?

1 Like

kurs 11,20 kr dagen emisjon ble meldt etter stengetid. 2 måneder etter 5,30. Uff ikke lette å hente penger…

er vel større verdier og kontanter i selskapet nå enn aksjekursen gjenspeiler

Ja, markedet diskonterer en leder som ikke helt vet hvordan han skal kjøre skuta.

1 Like

Ja han er jo livredd for å børsmelde noe positivt, det er hysj hysj. Kun driten som skal børsmeldes.

Kanskje det ikke er noe positivt?

Da bør du ihverfall ikke promotere nyheter som kommer i løpet av rep-emi som noe stort og “verd å vente på”…

Øystein Soug, CEO said:** “2017 is looking to be a transformational year for Targovax."
Han fikk nå i hvertfall rett i sine spådommer. Kursen endret seg drastisk etter q1 2017

https://newsweb.oslobors.no/message/477693

les og tygg på denne.
hva er negativt?

dersom en kunn hadde sent inn denne ene meldingen så tror jeg at kursen hadde gått opp.
Denne meldingen er komplett og veldig positiv.

når neste melding kommer så får en sjokk

2 Likes