Da har jeg annulert min tegningsrett.
Om vi kan forutsette at alt annet er uendret (virkelig verdi på andre intellektuelle eiendeler, og normal cash burn i så langt i Q2) så priser markedet nå TRVX med en “badwill” i området +/- MNOK 60. Dette kan knapt henges på andre knagger enn de som er merket “management”. Altså NOK 1/aksje.
På TG-plattformen er det jo gammel dokumentasjon som viser overlevelsesdata på over 10 år på enkelte pasienter. Hvor mange biotek selskap kan vise til slikt? i bukspyttkjertelen? Så det er rart at de ikke er større interesse. Så man skal ikke se bort ifra at noe er på gang bak kulissene.
I Redeye sin siste analyse så er TG02 den største komponenten i verdivurderingen, Ca 1/3. TG01 er tatt ut og ikke med o regnestykket.
Når Targovax nå sier at de skal ha full fokus på ONCOs så lurer jeg altså på om TG02 blir tatt ut av regnestykket slik TG01 ble gjort ved siste korsvei.
Full fokus på oncos betyr nok full fokus på oncos ja, men både tg 01 og 02 er nok til salgs.
Det selskapet sa i går var at hele TG plattformen legges på hylla inntil det dukker opp noen som er villig til å ta det videre. Dette innbefatter også at TG02 studien blir avsluttet.
De sa videre at data fra TG02 kom til å bli publisert når de var klar en gang i fremtiden. TG02 kjøres som kjent sammen med Keytruda og gode data her kan derfor vise seg å være svært viktig for selskapet.
Jeg finner det fremdeles litt merkelig at veien videre for TG02 ikke ble bedre kommunisert i gårsdagens meldinger da man hele tiden har sagt at man vil avvente data fra TG02 før man bestemmer seg hva neste trinn blir.
Ja, men hvor lett er det å selge det?
Ser man Feks på Photocure sin Cevira og Visonac så har det vist seg vanskelig å selge prosjekter. Og Cevira og Visonac er jo i tillegg fase-3-klare med SPA og det hele.
I tillegg krever jo salg av prosjekter tilstedeværelse og fokus, som altså nå skal rettes mot ONCOs.
Bra poeng! Nei det er ikke lettsolgt nei. Regner ikke med det dukker opp noe kjøper med det første. Det ser absolutt ikke bra ut nå, men krysser fingrene for at ikke trvx blir neste bionor eller clavis pharma. Leste i finansavisen at spetalen har sittet på mye cash i en del  år. Så han er vel klar til å ta over om kursen går ned mot 0,- 

Men kan fort snu. Pcib var jo også godt over 30 kroner for mange år siden og så nede og snuste på 2 kroner før den tok fullstendig av igjen.
På ca 06:15 får Torbjørn spørsmålet om:
Hvorfor emi nå.
Hvor på han svarer:
“Det med Parker samarbeidet er også en viktig faktor som gjør at vi nå ønsker å ha en litt mer fleksibilitet fordi at det åpner for nye muligheter for oss,  så Parker samarbeidet var med å trigge at det var lurt å gjøre det nå…”
Ja vel, dette var 28 mars i år.
plukka 25.000 med snitt 5,303  
Nu kjør vi ! hehe
Neste og eneste trigger for H1 blir da 3 pasienter med “feil” antall oncos doseringer i melanom cohort 1?
Kan du drepe den filmsnutten der. Går rett på autokjør…
Sorry, gjorde den om til link nå.
skjult storpost på 5,51  
Bullish morning star under etablering?
Klarte ikke holde meg, måtte kjøpe litt. Dersom noen vil gi bort aksjene sine så skal de få lov til det.
Magefølelsen min sier at de som solgte på 5,26kr kommer til å være ganske sure på seg selv de neste ukene😅
Vanskelig å time utgang i en fallende trend, så man behøver ikke være sur på seg selv for å bomme på det 
 Men jeg blir sykt irritert på meg selv hver gang jeg gjør det 
 Så sitter stille 
 Også fordi jeg er enig med deg i at 5,26kr er alt for billig.
Det er helt sant. Jeg har troen på Targovax så jeg laster opp. Men ja det er vanskelig å time utgang og inngang i fallende trender i biotek aksjer. De kan gjerne falle 80% så kjøper man seg inn og tror man er genial og vips et par uker senere så er du også 70 % i minus…
Bare en liten tanke på slutten av en tung uke.
Hvor smart er det å være så tydelig på at man ikke selv kan/vil gå videre med TG plattformen om man har tenkt til å få andre til å kjøpe den i en eller annen form. Man sitter ikke akkurat med hånden full av ess overfor en interessent som er lysten på å kjøpe.