Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Delta i emi. Penger til selskapet som utbetales til seg selv. Dro den langt ettersom det ble så mye jamring. Fin fyr som gjør en bra jobb er min mening!

Jeg gikk ikke så langt som å kalle det stæsj og pynt. Men jeg er av den oppfatning at akkurat den avtalen burde kanskje vært satt på vent til etter emi og 3- årsdata. Om mulig. Poenget er - om noen ikke har skjønt det - Zelluna er et selskap i Radforsk-sfæren.

Om avtalen hadde en vesentlig innvirkning på interessen for emisjonen og tegningskursen får vi aldri vite noe om. Parker var nok et bedre åte enn Zelluna i så måte.

Må også tenke på hvordan roboter kan være programert når man investerer i biotek. Man ser gjerne de stiger himmelhøyt på nyheter uten betydning eller ingen nyheter i det hele tatt og når nyheter med god substans kommer så ser enn gjerne kursfall på 50%++

Skinner veldig igjennom at det er mange nye som er kommet inn og tatt et bet. Haussing mangler det ikke på.

Targo er der den er av en grunn, ingen kan si noe på det. Klarer selv ikke forstå hvordan vi kan ligge på 6kr, og nå 5.5 etter at vi vet tg offisielt er lagt ned.

Kan du forklare artikkelen snøffelen?

Slag i baugen for Targovax? Mesothelioma comb. Pemetrexed/
cisplatin Oncos-102 er de jo i phase 2 med.

[Solux]

okt. '18

“Et bud ligger uansett over 40kr, det er jo bare 2 milliarder ca. Altså, ingenting for topp 3 oncolytisk virus i verden.”

Vel Solux, her er hva du selv mente ONCOS var verdt for noen måneder siden. Forskjellen er vel at den gangen var du aksjonær. Var det haussing du kalte det? :wink:

1 Like

Ser ut som det er kommet til en ny behandling på første linje for Mesotheliom. Det er den indikasjonen i ONCOS jeg hadde mest tro på, og som Jonas Einarsson omtalte i en podcast for ikke lenge siden som Targovax sin spydspiss.
Denne behandlingen gir en OS på 18,2 mnd mot 12,1 mnd for SoC, som forøvrig er den behandlingen ONCOS skal opp mot i sitt randomisert studie.
Det kommenteres i artikkelen fra Fierce Biotech at dette er første gang på 15 år det kommer noe på Mesotheliom.
Skal innrømme at jeg ikke så denne komme, men det er jo en behandlingsmetode litt uten om det vanlige, og på device siden.
Hadde jeg hatt aksjer i Targovax hadde jeg trolig fulgt litt bedre med og hatt den på radaren.
Hva dette betyr for Targovax og deres Mesotheliom satsing må man nesten spørre selskapet om. Alternativt kan det jo være et spørsmål til Jonas Einarsson.

Novocure påstår at peak sales på denne indikasjonen er 300 mill$, og sånn sett må det nødvendigvis være en vesentlig del av markedet.

3 Likes

Det er nok plass til flere behandlings regimer her, så noe stort skudd for baugen er det ikke.

1 Like

Bra graving Snøffelen! Jeg var ikke klar over denne selv om jeg har aksjer i TRVX. Greit å vite at du følger godt med i og med at jeg sitter med mesteparten av pengene i PCIB og PHO :slight_smile:

Takker for info snøffelen.
Vil det si at behandlingen du viser til vil slå ut virus , og dergjennom CPI behandling , i alle kombinasjoner?

Mange er helt sikkert svært interessert i onkolytisk virus, men jeg tenker at skal man få gode penger for sin teknologi bør man ha et prosjekt og indikasjon med mulighet for inntjening, les markedsføringstillatelse. Jeg synes dette ser ut som en farlig konkurrent til Targovax sin Mesotheliom-indikasjon, i alle fall inntil noen har forklart meg otherwise.

1 Like

Virker som dette skal gis i kombinasjon med dagens SOC(Kjemoterapi)?

Sjog, jeg regner med at Targovax kjenner til denne behandlingen, vi snakker tross alt om en FDA Approval på første linje i en indikasjon det ikke er godkjent noe på 15 år. Og indikasjonen er jo «sær og liten» så det bør være mulig å ha oversikt.
Derfor kan helt sikkert selskapet forklare hvorfor dette eventuelt ikke skulle bety noe for Targovax. For meg ser det slik ut, men det er selvsagt interessant å høre hva selskapet har å si til dette.

3 Likes

Ja de bør kjenne til dette, som altså ser ut til å være et hjelpemiddel og ikke en medisin.

“The NovoTTF-100L system was classified by the FDA as a humanitarian use device and was approved under a limited-use humanitarian device exemption, which does not require effectiveness to be proven.”

3 Likes

Vi kjenner ikke til noen konkurrenter i mesothelioma

Nevnt kanskje 15 ganger siste 2 årene.

MPM is a rare cancer that has been strongly linked to asbestos exposure. Approximately 3,000 people are diagnosed with MPM in the United States annually. Prior to the FDA approval of NovoTTF-100L, pemetrexed plus cisplatin was the only FDA-approved therapy for patients with unresectable MPM.

Forklaring av apparatet NovoTTF-100L:

https://vimeo.com/130101910

Sjog,

Kontoen min må ha vært hacket, for dette er helt urealistisk.