Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Du har mange veldig positive innlegg om TRVX sist høst så at du har blitt hacket er en dårlig bortforklaring.

2 Likes

De som har kjøpt på 30 kroner er jo så klart missfornøyd pga kursen. Hva er anderledes nå iforhold til da? Hadde dere håpet på en emisjon på 350 millioner og videre studier på TG?

Ja. De hentet jo først 200mnok for å ta TG01 til neste fase… så tok de drastiske omprioriteringer pga folfirinox data, og nå prester de å minne markedet om dette igjen. Spørsmålet er om de nye innen MPM tilsvarer folfirinox for TG01 i resected pancreas…

1 Like

Bra funn Snøffelen. Har noen allerede sendt dette til Targovax? Skal se om jeg får anledning. Greit å få dette kommentert fra ledelsen.
Har ikke satt meg inn i dems studie, men kombineres dette med soc? Isåfall skulle en tro at ONCOS fremdeles kan kombineres med soc og denne devicen når de eventuelt utvider studien.
Økning i mOS fra ca 12 til 18.2 er jo en bra forbedring. Den ene pasienten Targovax hadde i fase 1 studien overlevde vell i 33 måneder etter å ha fått diagnose, så om vi kan vise til noe i nærheten i flere pasienter så ligger vi fremdeles godt an.

" "This case report describes how treatment with ONCOS-102 in a 68-year-old male with
asbestos-related malignant pleural mesothelioma, resulted in prominent infiltration of CD8+ lymphocytes to tumor, marked induction of systemic antitumor CD8+ T-cells and induction of Th1- type polarization in the tumor in addition to a 47% reduction of the size of the tumor.

• Patient survived 18 mo (542 d) from treatment initiation and over 33 mo (999 d) from diagnosis - remarkable given median survival of patients with malignant pleural
mesothelioma varies from 4 to 12m from diagnosis."

3 Likes

Nå fikk jeg bare skumlest denne artikkelen, men ble dette FDA godkjent basert på 80 pasienter?

De må såfall kjøre på med CPI også, ref Magnus torsdag…

Dette er jo en “ad on therapy” og tar ikke knekken på kreften selv, slik oncos gjør. Den hjelper eksisterende behandling til å bli mer effektivt. Kanskje større trussel til pcib om en tenker seg om??

Det går faktisk dokumentarer om hvor lett det er å få godkjent elektronisk medisinsk utstyr i USA og hvor råtten den indistrien er da firmaene selv står for studiene.
Det er som natt og dag å få godkjent noe du insjiserer i kroppen eller en tablett. Blir absolutt ikke overasket om dette plutselig ikke funker lenger.

4 Likes

Denne devicen kombineres med Soc ja. Skal vell ikke være noe problem for Targovax å benytte dette i den utvidede studien dersom det blir tilfellet. I tillegg til CPI.

Jo, men slikt ustyr blir godkjent gang på gang uten at det virker. Så blir det fjernet fra markedet.
Nextstim holder også på med noe lignende. Elektromagnetisk stråling som skal stimulere hjernen og fikse depresjon og ta i forkant av hjernekirugi og hva faen det ikke er. Der også en kurs som faller 90 % rett som det er og tar noen drag opppver i ny og ned. Det virker egentlig som søppel, men veldig lett å få godkjent iforhold til biotech.

1 Like

Litt om Devicen :

og CEO som forteller litt om dette. Devicen er på 24/7 over en periode i følge CEO.

Buffet, behandlingen har faktisk fått godkjennelse som førstelinje i en indikasjon som det ikke har kommet noe siden 2004. Og det er FDA som har satt sitt stempel på det.
Det er ikke kjempelett å få til, og CEOen i Novocure viser til mulig salg på 300 mill$.
Det er aldri lett få til.
At en medical device sammen med SoC for Mesotheliom er en trussel mot PCIB er selvsagt bare vas, ikke virker ærlig talt litt desperat.
Median overall survival er økt fra 12,1 mnd med SoC til 18,2 mnd for Novocors behandling pluss SoC, det er betydelig, også i en single arm study på 80 pasienter.
Det vi lurer på nå er ledelsen i Targovax mener om dette, alternativt Jonas Einarsson.

1 Like

Medical device?

Klarer ikke fri meg fra tanken om det TG-plattformen er lystgass-innsprøyting fra PCIB sin fimaVACC for maks effekt. Men det kommer vel neppe med det første…

Selv hvis paracet og chemo gir mOS på 20mnd for MPM så må Oncos + chemo vise til bedre resultater enn dette. Blir spennende å se hva CPI rapporterer. En konkurrerende faktor som nå må taes i betraktning når data leses ut ved nyttår.

FDA har godkjent en hel drøss med slikt utstyr så hvorfor ikke førstelinje indikasjon?
Pcib driver også med å forbedre eksisterne behandling på lik linje med dette. Oncos har en antikreft funksjon. Så jeg ser ikke på dette som større trussel mot trvx enn pcib.

CEOen i Novocure kunne jo like gjerne vist til et mulig salg på en billion usd.

Fikk bare tid til å se det øverste klippet, men det er jo til å le seg ihjel av med det de fester på hodet. Om noen år så er det nok med på oppfølgeren av denne

Råtnere industri enn det der finner du ikke.

Jeg vet ikke om dette er bad news for ONCOs sin Mesotheliom indikasjon, det må nesten Targovax selv svare på.
Kanskje det er storm i et vannglass, kanskje det er et skikkelig skudd for baugen.
Whatsthat hevder at Targovax selv har sagt at det ikke er noen konkurrenter, og hvis det stemmer så er kanskje ikke bruken den samme? Selv om indikasjonen er mistenkelig lik.

Skyt avgårde en melding eller epost til Erik Wiklund.

Edit: sendte han en melding nå selv.

1 Like

Slik jeg ser det så er det vel mer noe som kan kombineres med oncos antikreftfunksjon. Dette apparattet i seg selv vil ikke klare å gjøre en drit alene.
Dersom oncos f.eks. var et rødt lys man brukte på å forbedre f.eks chemoterapi og dette plutselig kom på markedet så hadde jeg blitt litt skeptisk.

Nemlig, sånn skal det gjøres, så får man selskapets egen vurdering for hva dette betyr.

2 Likes

Skyt inn svaret her også!

Nærmeste konkurrent som er nevnt for mesothelioma er CPI. Derfor de alltid har presisert at dette er path to marked grunnet få alternativer/konkurrenter.

Markedet er lite, men det ventes høy vekst av MPM grunnet asbestos og tid for utvikling av kreften… Genial plan, men nå vet jeg ikke om 18måneder mOS er bra eller ikke.

Seff! :innocent:

2 Likes