Best å sende dette på mail ja. Ofte så surrer de med formuleringer og snakker seg bort…
Slik er det med få pasienter. Men det er jo langtidseffektene som er interessante. De det virker på lever i mange år etter. Noe som er uvanlig med kreft i bukspyttkjertelen. Skjer det RAS mutasjon så vil det blir kreft igjen en eller annen dag. Så å ha patent på dette er så klart verdt noe.
Absolutt, derfor det er så idiotisk med børsmelding nr 2 samme dag. Spekulasjoner vil jo forekomme…
Skal si meg enig der ja!!
Og som resultat av dette ryker aksjen (igjen) -20% og er fremdeles i en negativ trend.
Noen må ta ansvaret og det er lederen (Soug). Ikke akseptabelt i mine øyne. Med slike lønninger og bonusordninger forventer jeg mer.
Enig i det! Sjefen har jo uansett ansvaret ja. En sjef kan ikke bare ta ansvar når det går bra. Den er fremdeles i en negativ trend ja. Men mange ganger så er det slik en trendendring ser ut. En aksje som har vært i evigheter i en negativ trend for plutselig en brutal drop til på høyt volum, man for da byttet ut de siste investorene som ikke orker mer. Slik at selger-siden blir tynnere fremover.
Luigi Costa added: "Nordic Nanovector has recently taken a significant hit to its market valuation and credibility with the Norwegian investment community. As CEO, I have to take full responsibility for this. For the good of the company, its employees and investors, I have therefore decided to step down from my position as I hope it will allow the company to receive the support it deserves.
Blir spennende å se hvordan de opptrer fremover, dersom resultatet av kursfallet blir at de utsteder enda flere opsjoner til seg selv, så takker jeg for meg…
representerer ca 6 stk niknames flertallets mening?
Hver mann / kvinne står selvfølgelig fritt til å snakke for seg selv og sin investering.
Sendte inn dette tillegsspørsmålet til trvx i dag.
Så får vi håpe på at de vil yterliggere redgjøre for hvorfor de ikke er bekymret for noe konkurranse .
Dersom svar så legger jeg det ut her.
De burde kanskje børsmeldt svaret de har oppgitt , gjerne i en utvidet versjon.
"Hei og takk så mye for svaret.
Er der muligheter for at dere kan utdype denne setningen fra svaret:
“Vi forventer dog at bruken av dette produktet av mange grunner vil være begrenset i omfang, og av mindre konsekvens for Oncos rent kompetitivt.”
A) Mange grunner? (vil være begrenset i omfang)…hvilke grunner?
B) av mindre konsekvens for Oncos rent kompetitivt…hvilke mindre konsekvenser , rent kompetitivt–hva betyr dette?
Nå refererer du til en samtale mellom meg og Wiklund, det er ikke sikkert resten av selskapet tar denne referansen.
Som du ser så har de gitt samme svar til flere så det forstår de nok
Den 25.05.2019 21:49, skrev Torbjørn Furuseth:
Hei xxxxxxxxxx
Dette er en veldig interessant godkjenning, av et ganske unikt medical device, og noe vi har fått med oss. Vi forventer dog at bruken av dette produktet av mange grunner vil være begrenset i omfang, og av mindre konsekvens for Oncos rent kompetitivt. Studiet vi kjører er randomisert mot standard førstelinjebehandling i dag, og dermed har vi i alle tilfeller en direkte komparator innbakt i studien. Når det gjelder veien videre for Oncos i mesothelioma, avhenger det både av våre egne data samt utfallet av andre studier, hovedsakelig med checkpoint inhibitor. Vi følger nøye med på feltet, og er i kontakt med de fremste legene innen mesothelioma, og vil tilpasse vår utviklings- og kombinasjonsstrategi deretter. Noe som er veldig positivt med godkjenningen til Novocure er at den er basert på et single arm studie med kun 80 pasienter, dette viser at regulatoriske myndigheter er villige til å akseptere forholdsvis små studier for godkjenning i mesothelioma, og dermed raskere og billigere utviklingsløp som forhåpentligvis også kan være et benchmark for andre produkter, slik som Oncos.
Håper det svarer på spørsmålet ditt.
Fortsatt god helg,
Torbjørn
Jeg sendte melding til Soug på fredag der jeg spurte om samarbeidet med parker , om de evt kunne trekke seg eller om det fortsatte… lurte også på svar angående utlisensieringer av TG …
Intet svar fra han !
Svaret på slike spørsmål skal vel informeres til markedet via børsmelding eller lignende. Det hadde vært ekstremt uprofesjonelt av han dersom han sendte et utfyllende svar kun til deg…
I know
men de har nok fått litt kjør i helga nå, kanskje de har lyst og forklare litt mer utfyllende i en børsmelding !
Fra parker børsmelding:
PICI will be the sponsor and
responsible for running the clinical trials and scientific analyses, CRI and
PICI co-organize the immunotherapy experts, and Targovax will be responsible for
TG supply. Targovax may also contribute by partial cost sharing of the trial(s).
The design of the first clinical trial is currently under discussion.
Hvor vannskelig kan det være å bekrefte om de skal levere medisin eller ikke? De skal jo ikke benytte ressurser i denne studien…
Øystein sier på ca 21:45 i torsdagens presentasjon:
“Vi har TG på lager som vi kan sende over til den studien.”
Jupp. Jeg antar at de vil få til denne, men vil heller ha en bekreftelse…
Istedenfor å først si operabel PC er vårt fokus for TG, så en uke senere melde at vi jobber ikke med TG lengere.
Hvorfor ikke heller gjøre følgende:
-
Avklare (spikre fast) med PICI + CRI først (levere TG).
-
Oppdatere markedet om at de setter videre TG01/02 + CPI satsning på hold i påvente av resultater fra inoperabel pancreas kreft med PICI.
3.begrunne avgjørelsen grunnet strategi og finansielt da TG02 i colorectal også er inoperabel og at TG sansynligvis vil bli kombinert med CPI i parker studien.
Parker ville da avdekket alle TG kombinasjoner TRVX jobber med samt tatt TG til markedet ved suksess…
Kladd II
Hei Øystein.
Vi er en gruppe investorer fra Targovax tråden på www.tekinvestor.no.
Etter pressemeldingene og presentasjonen på torsdag sitter vi igjen med en god del spørsmål og usikkerhet ang framtiden.
Dere bygget opp til store forventninger og nærmest lovet nyheter innen utgangen av reparasjons emisjonen. Når disse data ble offentligjort brukte dere samtidig anledningen til å opplyse om at dere ikke kommer til å utvikle TG videre.
På denne måten saboterte dere dere selv og gjorde allerede nervøse investorer enda mer nervøse. Dette hadde dere jo signalisert allerede i fjor sommer, hvorfor dra dette opp igjen på denne måten?
Torbjørn nevnte også at det å ha mer finansielle ressurser i forbindelse med Parker studien dannet store deler av grunnlaget for siste emisjon.
Skjønner dere at for oss investorer så framstår dette som veldig rotete og uoversiktlig?
Dere trenger tillitt i markedet, og hos oss, og om ikke den var tynnslitt etter emisjonen så er det i hvert fall det nå.
Hvorfor ikke heller gjøre følgende:
Avklare (spikre fast) med PICI + CRI først (levere TG).
Oppdatere markedet om at de setter videre TG01/02 + CPI satsning på hold i påvente av resultater fra inoperabel pancreas kreft med PICI.
3.begrunne avgjørelsen grunnet strategi og finansielt da TG02 i colorectal også er inoperabel og at TG sansynligvis vil bli kombinert med CPI i parker studien.
Parker ville da avdekket alle TG kombinasjoner TRVX jobber med samt tatt TG til markedet ved suksess…
Det hadde vært meget interessant å høre deres begrunnelser for hvorfor dere velger å kommunisere på denne måten.