Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Hva mener du er realistisk å få ut av TG plattformen @Snoeffelen ?

Targovax har jo tidligere meldt om ekstern interesse for dette, ihvertfall å benytte TG i andres studier… Hadde jo vært fint om det lå noe av kommersiell verdi i de produserte dataene, patentene og kompetansen.

Tror jeg hadde satt forventningene til 0 kroner og heller tatt det som en positiv overraskelse.
Ta Feks Photocure, de har 2 stykk fase-3-klare produkter med SPA og det hele. Har vært til salgs en stund det uten å få napp.
Og Cevira kan gjennomføres på svært kort tid til Ca 30 mill$ i tillegg.
Tg01 vil ta 3 ganger så lang tid og koste minst det dobbelte å gjennomføre, i tillegg til en betydelig større risiko, dvs mye lavere LOA.
Photocure har prøvd å selge dette i mange år uten å få napp. Det kan selvsagt skje i morgen, men det er dumt å kalkulere det inn.

2 Likes

Ærlig talt så vet jeg ikke. Etter min mening er Parker samarbeidet det som er av verdi på TG og det som er verdt å satse på.

1 Like

Cevira er vel ikke all verdens å skryte av når man ser resultatene på pre canser vaksinen til Vaccibody. Kreft i bukspyttkjertel har det ikke vært fremgang på flere tiår. Dersom det skjer en ras mutasjon etter operasjon så blir det kreft igjen. Men Ting tar tid. Vi fikk jo resultatene for noen dager siden. Det hadde vært verdensrekord dersom den var solgt allerede.

Yes enig i det, selv om jeg håper det ligger noe verdi i de egenproduserte dataene, og den økende interessen for RAS. Nå vet jeg ikke hvor mye ressurser/kapital som trengs fra Targovax avtalen med Parker, men syntes det vil være veldig synd om det ikke skulle bli noe der. For å sitere Soug så har vi “TG på lager og kan sende det over”, så får vi håpe det er nok.

“Parker samarbeidet” er jo også noe å selge til en potensiell partner/kjøper som du nevner.

Denne studien er vi ihvertfall inntil videre, en del av i fremtiden.

Cevira hadde HPV-clearance på 83% (5/6 pasienter) mens VACCibody hadde HPV-clearance på 38% (6//16) pasienter.
I tillegg har Cevira sterkere effektresultater som i nedgradering av CIN, så jeg er uenig din påstand Buffet.

1 Like

" Martin Bonde, CEO of Vaccibody, commented: We are very pleased with the data we have seen so far. The vaccine appears to have an excellent safety profile and the T cell immune responses observed to date indicate that VB10.16 induces a stronger HPV16-specific immune response than what we have seen reported in the literature

VB10.16 induces a stronger HPV16-specific immune response than what we have seen reported in the literature*

“Når det gjelder din påstand om at PCIBs pasienter helt sikkert kommer til å få en RAS-mutasjon skjønner du sikkert selv at du bare sier noe og håper at det ikke er vås.”

Hva i alle dager er det du snakker om her? Hvorfor blander du inn pcib hele tiden? Snakker om Trvx sine patenter på RAS-mutasjon. Når man er opperert for kreft i bukspyttkjertelen og det skjer en ras-mutasjon i etterkant. Så vil kreften blusse opp igjen. Så det er klart denne plattformen har verdi.

Tror desverre du er litt for tidlig ute. Men ønsker deg lykke til :slight_smile:

Det er teste på tyske kvinner. Celleforandringene ble reversert.

Dersom cevira er bedre. Hvorfor vil ingen inngå partnerskap med de når de står i kø hos Vaccibody?

1 Like

Takker. Fikk beskjed om det samme på sommeren 2016, var visst bedre og vente et år i følge forum eksperter.

Blir spennende å følge med på hvem av dere som får rett. Tørr ikke ha aksjer her selv, selv om det frister å prøve et lodd. :slight_smile:

Er absolutt ikke en ekspert, er mye mulig det kommer noe fundamentalt som kan snu aksjen?

Jeg liker å lese charts, og det er ingenting med TRVX chartet som antyder at den skal snu anytime soon. Sjekk f.eks weekly, så ser du hvor langt opp vi må for å snu trenden på denne timeframen.

Normalt når assets faller så kraftig som her, så har man god tid på å komme seg inn. Sa det samme om NAS når folk mente 50-45 kr var billig og se hvor den er nå. Jeg kjøper ikke den heller… enda.

Min tanke er at det er bedre å gå glipp av de første 20% og SÅ gå inn og få med seg de neste 80, men, hver sin strategi. Som sagt, ikke meningen å baisse for de som er inne.

Jeg mener det når jeg sier lykke til :slight_smile:

2 Likes

De som har tegnet har jo frist ut dagen i dag dersom de ønsker å kansellere tegningen sin, så en melding kommer vel først i morgen vil jeg tro?

“You cannot be successful if you are betting with the consensus”: Ray Dalio, Bridgewater Associates :wink:

Det er helt rett. Men samtidig må man basere seg på fakta også. :slight_smile:

Når man prøver å time bunnen så sier det seg vel nesten selv at ikke chartet tilsier trendendring?? Ser man det i chartet før man kjøper, så har man ikke klart å time bunnen.

Jeg benyttet meg nå av samme funksjon som deg, rettetasten (blir avslørt av den rød blyanten), men det er ikke så nøye.

1 Like

Ja jeg satt på anførselstegn på sitatet ditt ang pcib og ras mutasjon da jeg ikke skjønte hvor du fikk det ifra. Vi er uten tvil uenige om hvem som har best effekt. Men hvorfor vil alle sammarbeidet med vaccibody, Nektar, roche osv. og kjøre emi på ATH, Mens ikke cevira? Photocure gikk jo også ned mot ATL etter fullført fase 3.

1 Like

Jeg svarte først og fremst på om hvordan effekten og HPV-clearance var for Cevira kontra VACCibody sin vaksine.
Og jeg må ærlig innrømme at jeg fortsatt ikke helt forstår hvorfor man aldri fikk til Cevira, produktet og konseptet mener jeg er supert.

1 Like

Produktet så ut og måtte brukes som en dildo nevnte en ond tunge engang på hegnar. Kanskje det var så enkelt.

Nei, jeg forstod heller ikke hvorfor det aldri ble noe avtale der.