Meget godt svar fra trvx.
RE: konkurrenter i mesothelioma?
Hei xxxxxxxxx
Ja, jeg kan prøve å utdype litt.
- Dette er et medical device som må brukes jevnlig av pasienten og hjemme hos pasienten. Jeg kjenner ikke detaljer, men mulig det må brukes hver dag. Det er også bare godkjent med en begrenset bruk «humanitarian device exemption».
- Rent kompetitivt: Vi tror ikke at dette er spesielt konkurransedyktig opp mot andre terapier (resultat, og tungvint å bruke, begrenset bruk). Denne teknologien har vært godkjent innen glioblastom siden 2011 uten at det har ført til stor anvendelse eller at de har kommet inn i guidelines. I Europa er det ikke dekket av helsevesenet pga for lav cost/benefit.
Håper det i hvert fall delvis besvarer spørsmålene dine.
Torbjørn
**From:**xxxxxxxxxxxxx
Sent: søndag 26. mai 2019 12:29
To: Torbjørn Furuseth torbjorn.furuseth@targovax.com
Subject: Re: konkurrenter i mesothelioma?
Hei og takk så mye for svaret.
Er der muligheter for at dere kan utdype denne setningen fra svaret:
“Vi forventer dog at bruken av dette produktet av mange grunner vil være begrenset i omfang, og av mindre konsekvens for Oncos rent kompetitivt.”
A) Mange grunner? (vil være begrenset i omfang)…hvilke grunner?
B) av mindre konsekvens for Oncos rent kompetitivt…hvilke mindre konsekvenser , rent kompetitivt–hva betyr dette?
Dersom en kunne utdypet grunnene og gjordt dem lett forståelige for markedet HVORFOR selskapets ledelse IKKE anser dette nye elementet som noe trussel/konkurrent så tror jeg at markedet vil roe seg ned.