Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ja, Erik er skikkelig wizkid, han burde fint klart den rollen.

I tillegg er Erik en av gründerne og styreleder i matkasse-utfordreren Kokkeløren
:smiley:

2 Likes

Det jeg lurer litt på nå er det organisatoriske. Targovax har vell 20-25 stk på lønningslisten. Vil det bli noen endringer nå som de kun har fokus på ONCOS og ikke TG tro? 2 av oncos studiene kjøres også av partnere.

Hehe. Må innrømme at jeg virkelig hater slike lister og kan bekrefte at flere av disse virkelig er airheads… Ikke Wiklund derimot, ifølge det jeg hører via bekjente så er han faktisk en wizkid som du sier. :wink:

1 Like

Jeg har ikke lest så mye om bakgrunnen til Furuseth før nå og ser at den ser rimilig bra ut. Så denne ledelsen burde jo få til et eller annet. Om så det og sende ut børsmeldinger blir litt i meste laget så har de ellers meget bra kompetanse.

Hehe, helt enig, dette var bare for å få på banen at han hadde andre interesser også :smiley:

Litt usikker på Torbjørn, han sa for en stund siden noe sånt som at siden han var utdannet lege, så fulgte han mer med på det kliniske enn på selve CFO biten da det i ett startup ikke var så mye… så hele emi’en var kanskje noe venstrehåndsarbeide fra hans side…

Og om dette stemmer så sier det vel også litt om Øysteins rolle som CFO i Algeta…

Hehe, ble nok noe venstrehandsarbeid ja. Wiklund tok seg vel av forrige emi? Det ble i hvertfall bedre enn skarve 70 mill og full panikk og krakk.

Reflekterer bare litt tilbake, hvor targovax nesten var hottest innen biotek på Oslo børs, hvor de hadde 6 shots on goal og TG var allerede bevist 20 år tilbake i tid. Dataene skulle bare reproduseres.
Oncos, ja ikke for å snakke om den. Sinnsyke resultater preklinisk.

Nå sitter vi altså her med en TG studie som er lagt ned. Oncos har absolutt ikke levert de killer dataene vi hadde håpet eller skimtet i preklinisk. Targovax sin ledelse virker litt lamslått og vet ikke hva de skal spille på neste virker det som.
At de klarer å toppe forsinkelser, høy burn rate og uklar strategi - med å kløne det uprofesjonelt til med emisjon etter avtaler det viser seg å ikke være «hold i».

Dette er tillitsbrudd og ikke minst et brudd på troverdighet. Gråsonen dette.

Jadeberg, hvor er han?? Innsidekjøp? Altså targo har jo gitt opp.

Dynamikken er dog viktig. Nytter ikke å ha en gjeng høyt utdannede økonomer/leger om de ikke kan kommunisere, markedsføre mot markedet eller ta de riktige strategiske valgene.

Jeg må immrømme at jeg digger Sougs visjon om utlisensiering, royalties, partneravtalet etc, men tror bare ikke på dette lengere… tvangssalg av begge plattformer til noen hundre millioner virker mer realistisk om dagen…

Enig i dine refleksjoner bortsett fra at TG ikke er lagt ned. Vi fikk nettopp 3 års data. Et salg innen biotek går ikke så fort. Om aktører vil se noe mer resultater av tg 02 kan også være.

Jeg regner med Einarsson er såpass på ballen at han kaster Soug, om han ikke går frivillig.
Ref. Luigi Costa… (som gikk “frivillig”)

Selskapet er nå ned 76% siste 12 mnd. 86% fra toppen. Trist, og mye penger er gått bort fra aksjonærene.

1 Like

TG er lagt ned, blir veldig konstruert å si noe annet.
Når man i det hele tatt indirekte sier at det legges ned og fokuserer ressurser på noe annet - når man er et børsdrevet selskap, ja da er det lagt ned.

1 Like

Mye kokker blir mye søl. Er det for mange i ledelsen i trvx? Ja følte det en stund, men så så jeg hvor mange det var i Ultimovacs så da måtte jeg nesten trekke det tilbake.

Ok. Så siden det ikke ble meldt om noen partnere samme dag som 3års overlevelse så er det lagt ned?
Hadde de ikke pressisert full fokus på Oncos så kunne det like gjerne blitt frykt for gigantemisjon slik som pcib.

Nei slutt med det her. Da må du såfall bekrefte at parker samarbeid ikke skjer, noe selskapet selv ikke vet…

For å si det slik, viser TG best resultater i inoperabel pancreas kreft, så kommer TG på markedet før oncos…

2 Likes

Management will seek and implement strategic alternatives for TG

:grinning::ok_hand:t4:

2 Likes

Jeg forventer en TG partneravtale med Big Pharma ganske snart som gjør det mulig å sette i gang studier som foreløpig er satt på vent.

TG Mutant RAS neoantigen vaccine – Available for partnering

3 Likes

Solux som for et halvår siden skrev “Et bud ligger uansett over 40kr, det er jo bare 2 milliarder ca. Altså, ingenting for topp 3 oncolytisk virus i verden.” har snudd fra superhausser til det motsatte. Rart hva en endring i porteføljen kan gjøre med oss. Vi får se da om TG er “lagt ned” eller om det kommer en avtale der snart. Kanskje har de interessenter som har håpet at Targovax selv skulle gjøre mer av den kliniske uttestingen selv men som nå må komme på banen. En så underlig børsmelding KAN være en del av en agenda fra selskapet.

1 Like

Nå synes jeg du drar det litt vel langt. Ganske useriøs anklagelse vil jeg si.

Vi hadde Costa-gate for 1 år siden i Nano og kursen er ca. den samme nå som da.

Biotek tar tid.

Som @Buffet sa så kan TRVX ta en PCIB/NANO fra disse nivåene. Trenger bare en positiv melding og jeg har skjønt det kommer en melding innen 1 måneds tid.

Ro dere ned nå :roll_eyes:

6 Likes