Sier han som mente at Oncos var verdt minimum 40 kr pr aksje for noen måneder siden 
Jeg har aldri sagt at bunnen er nå på de tallene der. Om jeg ikke husker feil så advarte jeg folk om å kjøpe på zelluna-avtalen langt oppe i denne posten. Jeg har ikke vært targo aksjonær på 2 år. Men det er uansett lite interessant å sitte å krangle om hvem som er best eller hvem som har kjøpt eller solgt.
Det er mye bedre å diskutere det fundamentale og det tekniske bildet😊
Herlig er jeg som sier det bare var vas. Kunne sagt 100. Har ikke noe å si, ting har jo virkelig slikt frem fra ledelse og selskap til hvorfor dette nå er uaktuelt
Ser du ikke fordelen solux? Hvis målet er å selge viruset til BP, så er det vel bedre å ha veldig gode resultater med få pasienter på mange forskjellige krefttyper… virus skal jo funke på alt og ikke bare i melanoma, slik viralytics viste til i sin 4mrd nok deal…
I Peritoneal studien med CRI/AZ som vi i H2 (før EMI) sannsynligvis får svar på , er det inkludert mange pasienter! (Opp til 78).
Å ha alt dette patentert samt ha nye viruser på lager ink musedata kan vise seg å være gull verdt. For hver indikasjon vi får oncos data/bekreftelse på (melanom,mesothelioma,peritoneal(colorectal/ovarian/appendiceal),prostata) vil prisen øke… så innen 6-7 mnd skal vi ha fått data i alle disse indikasjonene…
LOA for ONCOS? Who the f*** cares… om ONCOS funker bra i alt dette nevnt over i dette hotte virus markedet så blir det solgt før den blir godkjent…
Du burde sjekke de pasientene du snakker om, for de kan ikke jeg se?
Hverken gode data eller mange pasienter, så venter gjerne på oversikten din 
Så Oncos er ikke lenger topp 3 av onkolytiske virus i verden slik det var da du var superhausser (og aksjonær…) Solux?
150 pasientert dosert… dataene kommer på løpende bånd den neste månedene…
Wiklund sa jo til og me at de kanskje var topp 5/6. Men dette skal ikke jeg spekulere i. Hadde jeg vært BP hadde jeg kjøpt gode virus, så rart ikke BP allerede har kjøpt targo når de er verdt 300 mill.
Du skjønner komplekset?
Jøsses. Skulle gjerne sett disse. Må ha gått meg hus forbi. Husker bare de 3, 6 stk de har produsert siste 3 årene
Tror du virkelig at børsverdi er verdien av Trvx ?
Ja det tror jeg. Er jo tross alt det det er.
Tror du topp 10 er villig til å selge på dagens kurs?
Skal jeg ikke spekulere i, men de kan fort ende opp med å ikke få noe av verdi om selskapet ikke retter kjølen drastisk.
Biotek og targo drives av data og penger. Dette er noe de har lite av og fått lite verdi ut av i markedet.
Så igjen, jeg syntes ikke targo ser oversolgt ut basert på å legge ned TG og oncos er så tynt bevist som den er til nå. Cashproblematukken er jo akilles.
Solux. Du virker å være svært desperat. Man kan selvsagt si seg enig i noe, men data kommer. «Make it or break it» er det for alle i denne bransjen. Targo er høy risiko nå, men det kan snu. Lite pasientgrunnlag? Vent å se det neste året.
Mesotheliom :
20 pasienter som har fått ONCOS. Totalt 31 pasienter. Gullstandard Randomisert setting.
Melanom :
Vi har(snart) data fra 9 pasienter. Vi vil få minimum 12 nye pasienter, klart for avlesning i 2020.
Colorectal Cancer, Platinum-resistant Ovarian Cancer , Appendiceal Cancer : (AZ)
Opptil 78 pasienter. Det er meldt interim i år, men uansett er “Estimated Primary Completion Date” satt til July 2020"
Advanced Metastatic Castration-resistant Prostata ( Sotio)
Opptil 15 pasienter. "Estimated Primary Completion Date satt til : April 2020
Om vi får “full score” snakker vi om 134 pasienter som har blitt behandlet med ONCOS. Da har jeg ikke tatt med de 10 som ble behandlet i fase 1 studiet som ble kjørt for et par år siden. I tillegg til de 150 vi har safety data på. Targovax har også snakket om å forsøke å utvide Mesotheliom studien til en pivotal studie, om de har gode nok data. Med den rekrutteringshastigheten vi nå har sett, ble jeg straks litt mer “optimist” i forhold til tidslinjer for mulig registrering 
Har nok sett endel eksempler på folk som har snudd fra hausser til baisser etter at de har solgt opp gjennom årene, men har aldri sett noen som har dratt ned rullegardinen så ettertrykkelig som den solformørkelsen Solux har gjennomført…
Skal ikke kommentere dette. Men du er vel neppe bedre enn meg, du bare lener deg motsatt vei.
Du vil vel forsvare din investering. Jeg har vel bare gitt opp min.
Er vi der igjen kanskje??
Ha gjerne fokus på targo, ikke la meg distrahere dere.
Jeg sier bare at jeg tror denne skal videre ned, da jeg ikke ser noen grunn til at den skal opp i et dårlig børsklima og noen virkelige blemmer av ledelsen.
Sist Radium, link er fra der de begynner å snakke om Targo.
Det hender jeg gir opp et selskap jeg også Solux, men da slipper jeg taket og slutter å bry meg om selskapet også. Du virker nærmest desperat etter å skrive negativt. Det er vel forskjellen…